شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خودزنی سارق در مقابل پلیس برای فرار از دستگیری

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 630372
سرکرده یک باند زورگیری وقتی متوجه شد راهی برای فرار از دست پلیس ندارد، برای منصرف کردن ماموران و یافتن راهی برای فرار، دست به خودزنی زد.
خودزنی سارق در مقابل پلیس برای فرار از دستگیری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین مافی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت در منطقه سوهانک تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نیمه شب اولین شب مرداد ماه، یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 164 قائم، از سرقت گوشی موبایل و وجوه نقد خود توسط 3 زورگیر در منطقه سوهانک خبر می‌دهد و در خصوص اتفاق رخ داده عنوان می‌کند «دقایقی پیش (ساعت 23) با یک تاکسی تلفنی به منطقه سوهانک رفتم و وقتی در محل و در مقابل یک باغ پیاده شدم، به محض دور شدن خودرو، 3 نفر به من حمله ور شده و موبایل و وجوه نقد همراهم را به زور از من گرفتند.»
 
رئیس کلانتری 164 قائم ادامه داد: به دنبال گزارش این سرقت، ماموران تجسس کلانتری به همراه مالباخته به محلی که سرقت از وی انجام شده بود مراجعه کردند و در حوالی آن محل موفق شدند هر 3 سارق را شناسایی کنند؛ ولی هر سه سارق به محض دیدن ماموران و فرد مالباخته، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز وارد منزلی شده و در حالی که یکی از ماموران قصد دستگیری آن‌ها را داشت با مصدوم کردن وی وارد خانه شده و در خانه را به روی ماموران بستند.

وی گفت: پس از این اتفاق، ماموران پلیس، موضوع را به اطلاع مقام قضائی رسانده و به صورت تلفنی مجوز ورود به مخفیگاه متهمان را اخذ کردند ولی با توجه به مقاومت هر 3 متهم، ماموران پلیس مجبور به شلیک 10 گلوله هوایی شدند.

مافی اضافه کرد: در جریان این اتفاق سرکرده باند مذکور برای فرار از دست ماموران و ممانعت از دستگیری خود اقدام به خودزنی با شیشه کرد و سعی داشت تا با ارعاب ماموران، آن‌ها را از دستگیری خود منصرف کند.

رئیس کلانتری 164 قائم در پایان با اشاره به دستگیری و انتقال هر سه متهم به کلانتری گفت: ماموران پلیس از مخفیگاه این سارقان، علاوه بر گوشی تلفن همراه مالباخته که به طرز ماهرانه‌ای در لوله بخاری جاسازی شده بود، مقادیری هم شیشه از متهمان کشف کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *