جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مدیرکل اطلاعات فرودگاه بین المللی«عدن»ترور شد

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 630286
افراد مسلح ناشناس امروز مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی «عدن» را ترور کردند.
مدیرکل اطلاعات فرودگاه بین المللی«عدن»ترور شد
به گزارش جهان نيوز،«ناصر مقریح» مدیر کل دستگاه اطلاعاتی فرودگاه بین المللی «عدن» روز یکشنبه از سوی افراد ناشناس در شهرستان خور مکسر ترور و کشته شد.

یک منبع محلی در عدن گزارش داد که افراد مسلح ناشناس رئیس اطلاعات فرودگاه عدن را هنگام بازگشتش به منزل پس از خروج از مسجد در شهرستان خور مکسر هدف قرار دادند.

 سرهنگ «ناصر مقریح» یک بار در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ نیز مورد سوء قصد قرار گرفته بود که از آن جان سالم به در برده بود.

هنوز درباره جزئیات این حمله تروریستی و عاملان آن خبری در دست نیست، اما هدف قرار دادن شخصیت‌های یمنی بویژه در عدن از سوی القاعده به یک مسئله عادی تبدیل شده است.

 جنوب یمن به دلیل ناامنی بی‌سابقه و اشغال آن توسط شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی، تقریبا هر روزه شاهد عملیات ترور است.

افراد مسلح ناشناس شنبه هفته گذشته نیز شیخ «محمد راغب بازرعه» امام جماعت مسجد عبدالله عزام را در منطقه «المعلا» واقع استان عدن در جنوب یمن ترور کردند.

شنبه هفته گذشته همچنین «ابو مشعل الکازمی» معاون سازمان اطلاعات عدن به دست افراد مسلح ترور و زخمی شد و از این ترور جان به در بُرد.

کارشناسان می‌گویند که نیروهای اشغالگر امارات در جنوب یمن سعی در اخراج عناصر طرفدار دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی دارند و از همین روی دست به اقدامات جنایتکارانه و ترور علیه طرفداران آنها می‌زنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *