جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تحولات غیرعادی ارز تناسبی با واقعیت اقتصادی ندارد

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 630285
روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر این که تحولات غیرعادی بازار ارز و سکه، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد، اعلام کرد: برنامه جدید ارزی رئیس کل بانک مرکزی تا چند روز آینده اجرا می‌شود.
تحولات غیرعادی ارز تناسبی با واقعیت اقتصادی ندارد
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند، بانک مرکزی ج.ا.ایران حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود، تحولات اخیر در بازار ارز و طلا را که عمدتاً ناشی از توطئه دشمنان کشور و در راستای ایجاد التهاب در اقتصاد و سلب آرامش روانی از مردم می‌باشد را به دقت زیرنظر داشته و ضمن اعتقاد به اینکه این تحولات غیرعادی، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد، برنامه‌های مقتضی و رویکردهای جدیدی را که در برنامه اعلامی رئیس کل جدید نیز آمده بود در دست تهیه دارد که ظرف روزهای آینده عملیاتی نموده و اطلاع رسانی لازم را در این مورد به عمل خواهد آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور را به اینجا کشاندن تا نظام را به مذاکره خفت بار با آمریکا بکشانن و سیف تا اینجا مثل خاوری ماموریتش را به زیبایی انجام داد و البته با خزانه خالی تحویل ملت دادن