جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جزئیات نشست کمیسیون قضایی مجلس

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 630266
عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: رئیس مجلس تاکید کرد که کمیسیون قضایی حداکثر ظرف یک ماه آینده طرحی در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی و متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تهیه و به تصویب برساند.
جزئیات نشست کمیسیون قضایی مجلس
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد مواد باقیمانده از طرح تاسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه نحوه دادرسی به پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی و زمان رسیدگی به این پرونده‌ها و کیفیت کار آیین دادرسی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون مصوب کردند که پرونده‌های مربوط به مفاسد مالی با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد و چنانچه مدت زمان تحقیقات مقدماتی پرونده‌های مفاسد اقتصادی بیش از ۶ ماه و کار این پرونده‌ها در دادگاه بیش از سه ما به طول بینجامد رئیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند درخواست مجازات قاضی پرونده مربوطه را کند.

پورمختارخاطرنشان کرد: در این جلسه لاریجانی بر این نکته تاکید کرد: با توجه به زمان‌بر بودن این طرح قانونی لازم است تا کمیسیون حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده طرح جدیدی را در رابطه با مفاسد اخیر رخ داده در مسائل اقتصادی کشور و متناسب با شرایط روز کشور و جنگ اقتصادی رخ داده تهیه و به تصویب برساند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما مجلسیان فقط وعده وعید بدید ...