جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
دریادار سیاری:

دشمنان به دنبال ایجاد نا‌امیدی در جامعه هستند

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 630262
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی و خدشه وارد کردن به وحدت مردم و مسئولان هستند.
دشمنان به دنبال ایجاد نا‌امیدی در جامعه هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز طی سخنانی در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد ارتش با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و عملکرد شایسته آحاد فرماندهان و کارکنان این ستاد در ماه‌های اخیر که در راستای تدابیر و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه‌های چابکسازی، کارآمدی و پاسخگویی به رده‌های بالا و پایین، حرکت‌های اثربخشی انجام دادند، گفت: ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سوابق درخشان و جایگاه ویژه‌ای در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و باید الگو و نمونه‌ای برای سایر ستادها و رده‌های آجا باشد.

وی در ادامه ویژگی‌هایی همچون ازخودگذشتگی، شهادت طلبی، ولایتمداری، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی، وقت شناسی، انضباط و آراستگی، خلاقیت و ابتکار، رعایت مسائل ایمنی و حفاظتی و توجه به امر ورزش را ازجمله شاخص‌های یک ستاد الگو و نمونه یاد کرد و افزود: ایمان، تعهد و بصیرت انقلابی از مهمترین ویژگی‌های فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که الحمدلله کارکنان ستاد ارتش در این زمینه الگو و نمونه هستند.

دریادار سیاری همچنین در خصوص تهدیدات دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی،گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز با عملیات روانی گسترده و هجمه‌های متنوع فرهنگی نه تنها به دنبال تغییر فرهنگ بلکه به دنبال ایجاد یاس و نامیدی و خدشه وارد کردن به وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان هستند. 

وی در ادامه با اشاره به کلام نورانی مقام معظم رهبری که فرمودند: "بصیرت قطب نمای صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز است"، گفت: مهمترین راهکار مقابله با تهدیدات فضای مجازی داشتن بصیرت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دشمن واقعی عملکرد بد مسئولین است
اگر مسئولین همراه مردم بودند و و مردم این رو در تصویب قوانین و اجرا و میدیدند نه یک ترامپ بلکه هزازان ترامپ و کل دنیا نمیتوانستند کاری از پیش ببرند
نمونه بارزش هشت سال دفاع مقدس
اگر چه ان وقت هم بعضی رفتار مسئولین نا مناسب بود ولی اینقدر بین مردم ومسئولین فاصله نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امیر سر افزار چرا به به بعضی خودی ها کم لطفی می کنید نیاز به دشمن خارجی نیست ...