جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا باشگاه‌ها پیگیر حق خود نیستند؟

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 630218
باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر که بخش عمده آنها با مشکلات مالی مواجه هستند نسبت به مبلغ کلانی که از تبلیغات محیطی فصل گذشته باقی مانده بی‌تفاوت هستند.
چرا باشگاه‌ها پیگیر حق خود نیستند؟
به گزارش جهان نيوز، طی سالهای اخیر یکی از راههای اصلی درآمد باشگاه‌ها تبلیغات محیطی فوتبال بوده که هر دوره با مشکلات ریز و درشتی همراه بوده است.

درحالی که برای فصل ۹۳ - ۹۴ لیگ برتر رقم قرارداد تبلیغات محیطی ۱۶۰ میلیارد تومان برای دو فصل منعقد شده بود، برای فصل هجدهم لیگ برتر این مبلغ با نزولی عجیب به نامعلوم! تبدیل شده و سازمان لیگ هنوز در این مورد شفاف سازی نکرده است. 

از سوی دیگر برای فصل گذشته رقابت های لیگ برتر نیز قراردادی به ارزش ۶۷ میلیارد تومان منعقد شده و شرکت مجری متعهد شده بود این مبلغ را به سازمان لیگ پرداخت کند اما با وجود پایان رقابت های فصل قبل و شروع فصل جدید گفته می شود تنها ۱۷ میلیارد تومان از این مبلغ به فوتبال داده شده و تکلیف ۵۰ میلیارد تومان دیگر مشخص نیست!

این در حالی است که از مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال ۸۰ درصد به باشگاه ها خواهد رسید و بقیه بین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و مجری تقسیم خواهد شد. با وجود اینکه تکلیف این ۵۰ میلیارد تومان مشخص نیست اما سکوت باشگاه ها هم در نوع خود جالب است. 

باشگاه هایی که با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند به راحتی نسبت به این ۵۰ میلیارد تومان سکوت کرده اند و از سازمان لیگ نمی پرسند که تکلیف این پول چه می شود. شاید هم وضع شان آنقدر خوب هست که ۵۰ میلیارد تومان برایشان پولی نیست!

مگر می شود در این وضعیت بد اقتصادی که باشگاه ها با آن درگیر هستند مدیران عامل سکوت کنند و سازمان لیگ هم واکنشی به این موضوع نداشته باشد؟ مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کند و همانطور که پیگیر مطالبات قبلی فوتبال از مجری تبلیغات محیطی سه فصل قبل بود، این بار هم پیگیر ۵۰ میلیارد تومان باشد که در این آشفتگی گم نشود!

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *