شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

ماندن کی روش در تیم ملی ایران قطعی شد

يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 630090
نشریه موندو دیپورتیوو در خبری نوشت،سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.
ماندن کی روش در تیم ملی ایران قطعی شد
به گزارش جهان نيوز، موندو دیپورتیوو در خلال خبری که درباره توافق قریب الوقوع اسون گوران اریکسون سرمربی کهنه کار سوئدی با فدراسیون فوتبال کامرون،منتشر کرده بود نوشت: یکی از گزینه های کامرون کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی ایران بود اما او قرارداد خود را با تیم ملی تمدید خواهد کرد. 

به نوشته موندو دیپورتیوو، در حالی که عنوان می شد اسون گوران اریکسونسرمربی سابق تیم ملی انگلیس هدایت تیم ملی فوتبال عراق را در جام ملت ها ی آسیا بر عهده خواهد داشت، این مربی سوئدی در آستانه توافق با فدراسیون فوتبال کامرون قرار دارد.

به نوشته ی موندو دیپورتیوو،اریکسون 70 ساله یک گام دیگر با نشستن روی نیمکت تیم ملی کامرون فاصله دارد.

مربی سابق تیم های انگلیس، مکزیک و ساحل عاج، پس از هدایت باشگاه شنژن چین در فصل 2017-2016 یک فصل بدون تیم بوده است. اریکسون روز پنج شنبه به یوندی سفر کرد تا با مقامات فدراسیون فوتبال کامرون ملاقات کند، اما پس از اختلاف بر سر مسائل مالی، مذاکرات به تعویق افتاد.

اریکسون برای یک سال 1.9 میلیون یورو درخواست کرده، یعنی دو برابر آنچه که کامرونی ها پیشنهاد کرده اند. با این حال، به نظر می رسد که پس از چند روز مذاکره، طرفین به توافق نزدیک شده اند. 

این گزارش در ادامه می افزاید: کامرون پنج مربی را در فهرست کاندیداهای خود داشتند، اما به دلایلی آنها نتوانستند یا نخواستند هدایت شیرهای رام نشدنی را بر عهده بگیرند.

یکی از این مربیان کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی ایران بود که قرارداد خود را با تیم ملی تمدید خواهد کرد. جان توشاک یکی دیگر از مربیان مورد علاقه کامرون بود، اما او با تراکتور سازی ایران قرارداد امضا کرد. آنتونی هی، آلمانی به استخدام میانمار در آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *