سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پرش شاخص بورس به ارتفاع ۱۱۱ هزار واحد

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 629913
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۰۷۷ واحد رشد و به ارتفاع ۱۱۱ هزار واحد صعود کرد.
پرش شاخص بورس به ارتفاع ۱۱۱ هزار واحد
به گزارش جهان نيوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۲۹۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۲۳ میلیارد تومان در ۸۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۰۷۷ واحدی در ارتفاع ۱۱۱ هزار و ۸۷۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نماد‌های معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی ایران خودرو، ارتباطات سیار ایران و سایپا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۰۲ واحد، کل (هموزن) ۶۷ واحد، قیمت (هموزن) ۴۷ واحد، آزاد شناور ۳۰۳۱ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۲۲۳۹ و ۶۲۶۲ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۵۹۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان در ۷۸ هزار نوبت، آیفکس ۴۲.۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲۷۵ واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *