جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

سیف را ممنوع الخروج کنید!

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 629906
سیف از ریاست بانک مرکزی برکنار شد اما به گفته نماینده سابق مجلس خانواده وی در استرالیا به سر می برند و آیا رییس سابق بانک مرکزی می خواهد به خانواده خود در استرالیا بپیوندد؟
سیف را ممنوع الخروج کنید!
به گزارش جهان نيوز، اوضاع آشفته بازار ارز و سکه در ماه های اخیر و کارنامه ضعیف عملکردی سیف در بانک مرکزی باعث شد شیخ حسن روحانی یک ماه قبل از تمام شدن دوره مدیریت 5 ساله سیف در بانک مرکزی او را تغییر دهد.

به گفته حمید رسایی نماینده سابق مجلس دو دختر، دو پسر و همسر ولی الله سیف چند ماهی است که مجوز اقامت در استرالیا را دریافت کرده اند و ایران نیستند.
 
آیا با توجه به حضور خانواده سیف در استرالیا وی نیز می خواهد پس از برکناری از بانک مرکزی به آنها ملحق شود؟
در این خصوص باید به بررسی شرایط ولی الله سیف پرداخت، اولا وی به دلیل عملکرد نا مناسب خود و مدیریت اش باعث به وجود امدن بازار آشفته ارز شده که در حال حاضر دلار به حدود 8500تومان و سکه به مرز 3 میلیون و 500 هزار تومان رسیده که تاثیر چشم گیری در معیشت مردم گذاشته است.

اولا عملکرد وی توسط دستگاههای نظارتی باید بررسی شود و ثانیا چرا خانواده وی تابعیت کشوری دیگر را دارند؟ کدام یک از مسئولان کشور نیز تابعیت کشوری دیگر را داشته و می توانند پس از برکناری یا تمام شدن دوره مسئولیت خود به کشوری دیگر بروند.

به اعتقاد کارشناسان دستگاه محترم قضایی باید به پونده سیف رسیدگی کند و قبل از اینکه وی از کشور خارج شود باید عملکردش ارزیابی شود به همین دلیل سیف باید ممنوع الخروج شده تا قبل از رسیدگی عملکردش از کشور خارج نشود.

index
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی. چنانچه از کشور خارج شود بعدها حسرت میخوریم ،مثل خاوری که دسترسی به او غیرممکن است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا با شعور این ملت بازی می کنید ...این آقای سیف هیچ حرکتی بدون هماهنگی روحانی انجام نداده است ....