جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قلعه نویی: ورزش ما قائم به شخص است

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 629691
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از محروم بودن تماشاگران تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان انتقاد کرد.
به گزارش جهان نيوز، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: باید راجع به بدون تماشاگر بودن بازی صحبت کنم. ورزش ما در این ۴۰ ساله قائم به شخص بوده است. الان سپاهان را در اولین بازی از داشتن تماشاگر محروم کردهاند. خواهش میکنم صنعت نفت و تراکتورسازی را ببخشند تا بازی با حضور تماشاگر باشد. کسانی که قبلا در تربیت بدنیها بودند، در قائم به شخص و سلیقه بودن تصمیمات در فوتبال تاثیرگذار هستند.

او ادامه داد: چیزی که انتظار داشتیم نبودیم و در حد خودمان بازی نکردیم. موقعیتهای زیادی داشتیم که میتوانستیم بازی را ببریم. در بازی بعدی تغییراتی خواهیم داشت. سپاهان به تماشاگران خودش عادت کرده است. در آخرین بازی سپاهان ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه بودهاند. بقیه تیمها به این موضوع عادت ندارند. هر چیزی که میخواستیم از طرف هیئت مدیره انجام شده است. امیدوارم یک بازیساز به جمع ما اضافه شود تا سپاهان بهتر شود.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باور کنید اگر تیم دیگری محروم بود همه هر کاری میکردند تا محرومیت بخشیده شود اما چون تاج اصفهانی است به خاطر برخی حساسیتها به این مساله ورود نکرد. باید برای ثبت قرارداد بازیکنان مان به خاطر شکایت کرمی پول پرداخت کنیم تا محرومیت را بردارند. با کمیته تعییت وضعیت تماس گرفتیم تا چک بگذاریم تا بازیکنان ما بتوانند بازی کنند. این پولی است که قرار بود خرج فوتبال پایه سپاهان بشود. سال گذشته با ذوب آهن با اقتدار نایب قهرمان شدیم. مرتضی تبریزی حقش نبود در کاندیداها باشد؟ رشید مظاهری حقش نبود؟ سال قبل اگر هرکس دیگری سرمربی ذوبآهن بود بازیکنان آن تیم جز کاندیداها میشدند اما به خاطر من این اتفاق رخ نداد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه سپاهان به خاطر اصفهانی بودن مسوولان فدراسیون همواره متهم می شوند گفت: خیلی محکوم می شویم که فدراسیون اصفهانی است. شما که از تهران آمدید بگویید که آیا فدراسیون اصفهانی است؟ به نظرم در حق این دو تیم دارد اجحاف می شود. انشا اله که عدالت در فوتبال ما رعایت شود.

او در مورد کم گل بودنبازی های هفته اول لیگ هم اظهار کرد: من راجع به سپاهان می گویم. ما بازی های دوستانه پرگلی قبل از فصل داشتیم. امروز هم باید با دو گل پیروز می شدیم. اما هفته های اول همیشه همینگونه است. فشار بدنسازی زیاد است. در دو صحنه هم می توانستند برای ما پنالتی بگیرند.

قلعه نویی در مورد آینده تیمش هم بیان کرد: ما در هفته های پنجم، ششم به یک شکل ایدئال می رسیم. یک بازیکن خارجی خوب به ما اضافه می شود. امیدوارم که بختیار هم زودتر با ما هماهنگ بشود. یکی از بازیکنان خارجی برزیلی است و دیگری اروپایی.
منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *