پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شرایط متفاوت شمالی‌ها در لیگ برتر

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 629681
دو نماینده شمالی فوتبال در لیگ برتر با ارائه نمایش ضعیف مسابقات فصل جدید را آغاز کردند.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از ایلنا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با شروع بد نماینده‌های شمالی همراه بود. تیم سپیدرود رشت در تهران با سه گل از سایپا شکست خورد و نساجی مازندران هم با یک گل تسلیم ذوب آهن شد.

سپیدرود در حالی پا به مسابقات فصل جدید گذاشت که تنها 15 روز از تمرینات آماده سازی آنها به همراه خداداد عزیزی می‌گذرد و یک روز پیش از دیدار شب گذشته بخشی از مطالبات فصل گذشته‌شان را دریافت کردند. وضعیت مالکیت باشگاه هم مشخص نبود و صحبت‌هایی هم درباره کناره گیری محمد نوین از ریاست این باشگاه شنیده می‌شد که در نهایت او تصمیم گرفت سهمیه سرخپوشان در لیگ برتر را حفظ کند اما شروع فصل با شکست سه بر صفر نتیجه قابل قبولی برای طرفداران افراطی آنها نبود که بدون دلیل پس از گلزنی آرمان رمضانی در دقایقی پایانی بازی شروع با شکستن صندلی‌های ورزشگاه دستگردی کردند. سرخپوشان فصل پیش را با شکست نفت آغاز کردند و بازی دوم را در خانه پس از مدت‌ها شکست ناپذیری در ورزشگاه عضدی با نتیجه دو بر یک مقابل سیاه جامگان واگذار کردند. هواداران سرخپوشان گیلانی انتظار دارند نتایج فصل گذشته تکرار نشود تا آنها در هفته‌های پایانی با اضطراب سقوط به لیگ دسته اول مواجه شوند.

شرایط برای نایب قهرمان لیگ دسته اول کاملا متفاوت بود اما آنها در دیداری که ذوب آهن رو به بازی تدافعی آورده بود کمتر از پنج موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند. بازیکنان نساجی روی اشتباه مدافعان تنها یک گل در در دقیقه 15 دریافت کردند ولی در ورزشگاه خانگی موفق به گشودن دروازه حریف در ادامه بازی نشدند. مردان نکونام البته در پایان بازی با حمایت بی نظیر طرفدارانشان مواجه شدند و با تشویق‌های بی امان آنها زمین مسابقه را ترک کردند. هواداران نساجی که امید شهر خسته لقب دارند فصل گذشته هم از تیمشان حمایت ویژه‌ای داشتند و امیدوارند در هفته‌های آینده نتایج مطلوبی کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *