جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احتمال افزایش غلظت ذرات معلق در تهران

پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 629547
مدیرواحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در تهران طی امروز (۴ مرداد) از احتمال بالارفتن غلظت ذرات معلق هوا خبر داد.
احتمال افزایش غلظت ذرات معلق در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۴ مردادماه) است و در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه  از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی در مورد کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز (۴ مرداد) وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت. در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۹۱ در شرایط سالم قرار دارد.

مدیرواحد مدل‌ سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: با تداوم این شرایط جوی در روز جمعه (۵ مرداد) وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه به ویژه در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا بر اثر وزش باد بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود. 
به گفته شهبازی، دمای تهران تا روز پایانی هفته روند کاهشی خواهد داشت.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *