پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

​خجسته: ۶۰ میلیارد دلار اجناس احتکار شده است

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 629391
نماینده همدان در مجلس گفت: ۶۰ میلیارد دلار اجناس احتکار شده است.
​خجسته: ۶۰ میلیارد دلار اجناس احتکار شده است
به گزارش جهان نيوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) قوه مقننه و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزرا، گفت: 44 میلیارد دلار LC برای واردات کالا باز و ثبت سفارش شده است اما کالاها تمام و کمال وارد کشور نشدند و تنها درصد بسیار کمی به گمرک رسیدند؛ لذا در شرایط تحریم که باید به طور منظم واردات داشته باشیم و با یکدیگر هماهنگ باشیم تا بتوان بر تحریم‌ها غلبه کرد اما متاسفانه دلارها از کشور خارج شده اما کالاها وارد نمی‌شوند.

وی  ادامه داد: علاوه بر 44 میلیارد دلار گفته شده 60 میلیارد دلار در گمرک‌ها، کالا، اقلام، اجناس و خوراکی‌های متنوع مانده یا پس از ترخیص در انبارها احتکار شدند در واقع کالا به بازار نمی‌رود؛ لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهیم در رابطه با کالاهای محدود شده و کالاهایی که احتکار و با چند برابر قیمت به فروش می‌رسند، فکری اساسی کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی و شفافیت مجلس ادامه داد: همچنین باید اقلام، کالاها و خوراکی‌های تحریم شده برای مردم مشخص شوند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
جناب خجسته این از بی برنامه گی دولت ومجلسه؟؟