جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ادامه شهرک سازی صهیونیستها در کرانه باختری

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 629362
رژیم صهیونیستی ساخت 270 واحد مسکونی در شهرک در جنوب و شرق 'بیت لحم' را تصویب کرد.
ادامه شهرک سازی صهیونیستها در کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، پایگاه خبری 'فلسطین الیوم' نوشت: منابع محلی گفتند که رژیم صهیونیستی ساخت 170 واحد مسکونی در مناطق فلسطینی در شهرک 'الخضر' موازی شهرک صهیونیستی 'دانیال' و 100 واحد مسکونی در 'کفار الداد' و 'التعامره' در جنوب و شرق بیت لحم را تصویب کرده است. 

رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های توسعه طلبانه خود، ماه گذشته از ساخت 500 واحد مسکونی در منطقه کفار الداد در آینده نزدیک خبر داده بود.

** رژیم صهیونیستی شماری از فلسطینیان کرانه باختری را دستگیر کرد
به گزارش فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به خانه های فلسطینیان 13 نفر را در کرانه باختری دستگیر کردند. 

نظامیان صهیونیست ادعا کردند که در عملیات بازرسی خانه به خانه فلسطینیان در بیت لحم، مقادیری سلاح کشف شده و به همین بهانه اموال فلسطینیان را توقیف کردند. 

همچنین مرکز اسرای فلسطینی اعلام کرد که شمار اسرای فلسطینی محکوم به حبس ابد در زندان های رژیم صهیونیستی به 513 تن افزایش یافت. 

رژیم صهیونیستی دیروز نیز 23 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده بود. 

**درخواست روزنامه نگاران فلسطینی از اتحادیه بین المللی روزنامه نگاران 

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، روزنامه نگاران و رسانه های فلسطینی از اتحادیه بین المللی روزنامه نگاران و نهادهای حقوقی بین المللی خواستند با مداخله فوری مانع تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی شوند. 

رژیم صهیونیستی اخیرا مانع فعالیت شبکه ماهواره ای 'قدس' و چند رسانه دیگر به دلیل انتشار اخبار غزه شده است. 

معترضان فلسطینی دیروز با برپایی تجمع اعتراض آمیز در مقابل کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل در شهر غزه، اقدام رژیم صهیونیستی در جلوگیری از فعالیت این رسانه در قدس و فلسطین اشغالی را محکوم کردند. 

'بیسان الشرافی' روزنامه نگار فلسطینی در این ارتباط گفت که تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی از جمله ممانعت از فعالیت شبکه قدس با هدف خفه کردن صدای حقیقت صورت می گیرد. 

رژیم صهیونیستی سال گذشته مانع فعالیت 17 رسانه فلسطینی و رساندن صدای حقانیت فلسطینی ها به جهان شد. این در حالی است که سکوت محافل بین المللی موجب تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران اعم از باج گیری، توقیف و بازداشت خبرنگاران شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *