جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتقاد یک نماینده از نحوه اولویت‌بندی لوایح در مجلس

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 629123
نماینده مردم خمینی‌‌شهر در مجلس گفت: در زمانی که دشمن اتاق عملیات جنگی و اقتصادی تشکیل داده، تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان نباید در اولویت قرار گیرد.
انتقاد یک نماینده از نحوه اولویت‌بندی لوایح در مجلس
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم مرداد) پارلمان در مخالفت با کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، گفت: اولویت‌های مجلس باید جابه‌جا شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط موجود که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اولویت کشور تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان نیست، اظهار داشت: رسیدگی به مسکن، ارز و بیکاری باید در اولویت مجلس قرار گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دستگاه‌ها باید به تکالیف قانونی خود عمل می‌کردند و مجلس وظیفه ندارد به‌طور مداوم در این خصوص قانون وضع کند، گفت: باید قانون قبلی اصلاح می‌شد، نه اینکه شاکله آن به صورت کلی تغییر کند؛ ما از خشونت علیه اطفال دفاع نمی‌کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمن اتاق عملیات جنگی و اقتصادی تشکیل داده، تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان نباید در اولویت قرار گیرد، زیرا در سال 1381 قانون تصویب کردیم و استخوان‌بندی این لایحه نیز به همان قانون باز می‌گردد، بنابراین نیازی به وضع قانون جدید نیست.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *