پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قیمت جهانی طلا امروز ۲ مرداد

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 629068
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۲۲ دلار و ۸۲ سنت رسید.
قیمت جهانی طلا امروز ۲ مرداد
به گزارش جهان نيوز، در حالی که به دلیل احتمال ادامه روند افزایش نرخ بهره، ارزش دلار تقویت شده و بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا افزایش یافته است، قیمت طلا امروز با کاهش مواجه بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۲۲ دلار و ۸۲ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا برای تحویل در ماه اوت هم امروز با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۲۲۲ دلار و ۹۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارز‌های معتبر جهانی امروز در رقم ۹۴.۶۴۱ ثابت بود.

در حالی که انتظار می‌رود فدرال رزرو، به رغم انتقادات ترامپ روند افزایش نرخ بهره را افزایش دهد، سوددهی اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری امریکا دیروز به بالاترین رقم خود در طی ۵ هفته گذشته رسید.

به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بانک مرکزی ژاپن در حال بحث بر سر اقداماتی برای کاهش سیاست‌های محرک پولی خود است، ارزش ین در برابر دلار به بالاترین رقم خود در طی ۲ هفته گذشته رسید و میزان سوددهی اوراق قرضه ۱۰ ساله دولت ژاپن نیز به بالاترین رقم در طی ۶ ماه گذشته رسید.

ایران دیروز توئیت هشدار آمیز ترامپ مبنی بر اینکه تهران در صورت تهدید آمریکا ممکن است با تبعات شدیدی مواجه شود را رد کرد.

حجم دارایی‌های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز دوشنبه با ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۰۲.۵۵ تن رسید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *