جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

ترامپ: نگران افزایش تنش با ایران نیستم

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 628987
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به هیچ وجه نگران افزایش تنش با ایران نیست.
ترامپ: نگران افزایش تنش با ایران نیستم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره که نگران افزایش تنش با ایران نیست،‌ گفت: به هیچ وجه چنین نگرانی ندارم.

پیش از این نیز ترامپ در پیامی توئیتری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد به‌طوری که در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده‌اند. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه از آن در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار داشت: امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. و آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان‌کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ دیوانه کابوس امنیت جهانی
عرفان
Iran, Islamic Republic of
جان عزیزت قسم ما هم نگران نیستیم که هیچ داریم لذت هم میبریم به گفته امام خمینی ره ما همه مرد جنگیم آمریکا اسرائیل بجنگ تا بجنگیم
Iran, Islamic Republic of
ترامپ ما مردعمل هستیم و درمیدانها خواهیم ماند .تاریخ بسیار کوتاه آمریکا رابررسی کرده ایم تصورمیکنم چنانچه آماده رزم شویم بینایی شما را هدف گرفته وچنان درسی بشما خواهیم دادکه ازکشف آمریکا تاکنون بخود ندیده باشد .