جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
علمای اهل تسنن خراسان‌شمالی:

گروهک پژاک در انتظار «پاسخ سخت ایران» باشد

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 628936
شماری از علمای اهل سنت خراسان شمالی با محکومیت حادثه تروریستی اخیر در مریوان توسط جیره‌خوران استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تأکید کردند: این حادثه دردناک با پاسخ سخت ایران اسلامی مواجه می‌شود.
گروهک پژاک در انتظار «پاسخ سخت ایران» باشد
به گزارش جهان نيوز، شماری از علمای اهل‌سنت خراسان‌شمالی با محکومیت حادثه تروریستی اخیر در مریوان، کردستان توسط جیره خوران استکبار جهانی و اسرائیل غاصب اظهار داشتند: این حادثه دردناک با پاسخ سخت ایران اسلامی مواجه می‌شود.

سپاه پاسداران مدافع عزت مسلمانان جهان است
حاج گلدی آخوند کمالی مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت با محکومیت، جنایت اخیر حملات تروریستی در مریوان و به شهادت رساندن نیروهای انقلابی و مدافع وطن اظهار داشت: بنده حقیر به نمایندگی از تمامی اهل سنت خراسان شمالی این حادثه دردناک را به تمامی مردم میهن‌مان و به‌ویژه به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای شهیدان عزیزمان علو درجات، برای مجروحان بهبودی کامل و برای خانواده‌های مکرمشان صبر جمیل طلب دارم.

آخوند کمالی تصریح کرد: امروز نیروهای انقلابی سپاه پاسداران، با دفاع از تمامی مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی، تمامی معادلات سیاسی و نظامی مستکبرین جهانی به‌ویژه آمریکاری جنایتکار و جیره خوارنش را برهم زده‌اند و جنایت‌های آنان را در جهان آشکار ساخت‌اند و به این خاطر است که استکبارجهانی و جیره خوارانش دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه می‌زنند.

مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت ابراز داشت: شهدای عزیز ما برای دفاع از خاک و ناموس این وطن پاک به دفاع پرداخته‌اند و مقام و منزلت این شهدای گرانقدر در بین الله تعالی خیلی زیاد است.

وی بیان داشت: امروز امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد شده که دشمنان اسلام و قرآن چشم دیدن این‌ها را ندارند و به همین خاطر با به شهادت رساندن برادران ما در کردستان، می‌خواهند به نوعی امنیت کشور را زیرسئوال ببرند، در حالی که کور خوانده‌اند و با این‌گونه اقدامات تروریستی نه تنها ایران امنیتش را از دست نمی‌دهد٬ بلکه بیش از پیش به کشوری الگو و موفق در امنیت ملی تبدیل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی خاطر نشان کرد: همچون گذشته که سپاه پاسداران و تمامی نیروهای نطامی و امنیتی کشور اقدامات تروریستی جیره خوران استکبارجهانی را بی‌پاسخ نگذاشته‌اند، این بار هم نخواهند گذاشت خون شهدای عزیز و برادران ما در کردستان پایمال شود و با هلاکت رساندن تمامی عوامل این گروه ظالم و کفار، بار دیگر به عزت و شکوه این نظام مقدس خواهند افزود.

آخوند کمالی همچنین اطاعت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری را در برهه کنونی واجب دانست و تصریح کرد: تمامی ملت ایران به خصوص برادران شیعه و سنی باید با وحدت بیش از پیش با فرمایشات، رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله استکبارجهانی و اسرائیل غاصب بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند و با اطاعت از رهنمودهای ایشان، باوحدت و یکپارچگی در مقابل توطئه‌های مستکبرین جهان بایستند.

این حملات نشان‌دهنده عجز و ناتوانی دشمنان این نظام است
حاج غفور آخوند یزدانی امام جمعه دهستان باغلق از توابع شهرستان راز وجرگلان نیز با محکومیت حملات تروریستی کردستان اظهار داشت: اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده داغدار آن عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای بازماندگان این حادثه تروریستی  صبر جمیل و اجر جزیل برای شهیدان علو درجات مسئلت می‌نمایم.

آخوند یزدانی تصریح کرد: به شهادت رساندن شهدای پاسداران انقلاب اسلامی، و حملات تروریستی به کردستان، عاجز و ناتوان بودن دشمنان در مقابل نیروهای نظامی ایران اسلامی را به اثبات می‌رساند که با اجیر کردن عده‌ای جیره خوار، می خواهند بی‌امنیتی را در کشور ایجاد بکنند.

وی بین داشت: ما علمای اهل سنت، به دشمنان این انقلاب می‌خواهیم بگوییم که این کشور، با خون شهدای انقلاب و  وجود پربرکت مقام معظم رهبری و وحدت ملت ایران بیمه شده و اینگونه اقدامات تروریستی خللی بر پیکره این نظام مقدس وارد نخواهد کرد و بلکه ملت ایران را مصمم‌تر از گذشته در مقابله با استکبارجهانی و اسرائیل غاصب تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت راز و جرگلان گفت: ریختن خون انسان‌های بی‌گناه، یکی از بزرگترین گناهان در نزد خداوند محسوب می‌شود که این اقدام عذاب الهی را برای دشمنان قرآن و رسول الله(ص) به همراه خواهد داشت و در آینده نزدیک شاهد نابودی و برچیده شدن تمامی این ظالمان در جهان خواهیم بود.

حملات تروریستی مریوان به خاطر حسادت دشمنان به امنیت ایران است
آخوند سرفراز  مدیر حوزه علمیه هدایتی روستای کلاته ابریشم از توابع شهرستان راز و جرگلان نیز با محکومیت حادثه تروریستی اخیر در مریوان اظهار داشت: اینجانب این اقدام غیر انسانی گروه‌های خودفروخته و اجیر شده به دستورات کشورهای استکباری را که منجر به شهادت رسیدن نیروهای دلاور سپاهی در کردستان شده‌اند را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و به خصوص خانواده محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان این حادثه از درگاه ایزد منان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل با تربیت کردن نیروهای داعشی در سوریه، عراق و دیگر کشورها می‌خواستند، زنجیره اتحاد بین مسلمانان را بشکنند و از بین ببرند که به حول قوه الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ورود به این کشورها تمامی توطئه‌های آنان را نقش برآب کرد و سیمای خبیث واقعی این شیاطین را به تمامی ملت‌های جهان آشکار ساخت که این‌ها برای این دشمنان اسلام هزینه‌های جبران ناپذیر داشت.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت خراسان شمالی بیان داشت: با ازبین رفتن داعش، دیگر امیدی برای موفقیت دشمنان اسلام باقی نماند و به همین خاطر هم چشم دیدن موفقیت نیروهای بسیجی و مومن انقلابی ایران را نداشتند و با اجیر کردن عده‌ای بی دین و ظالم، دست به چنین جنایت‌هایی زده و می‌خواهند وحدت و امنیت ملت ایران را برهم بزنند.

وی افزود: من می‌خواهم به استکبار جهانی و جیره خوارانش عرض بکنم، با اینگونه اقدامات تروریستی نه تنها نمی‌توانند وحدت و امنیت ایران را برهم بزنند و بلکه باعث پیروزی بیش از پیش  نیروهای انقلابی جمهوری  اسلامی ایران در دفاع از سرتاسر مسلمانان جهان می شوند.

مدیر حوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم راز و جرگلان خاطرنشان کرد: بدون شک اینگونه حملات تروریستی مزدوران استکبار جهانی از سوی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای بسیجی و مدافع وطن هرچه زودتر انتقام این شهیدان حادثه تروریستی را گرفته و به اشد مجازات خواهد رساند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *