جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله بطحایی:

آمریکایی‌ها یک مشت گرگ در لباس میش هستند

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 628924
آمریکایی‌ها یک مشت گرگ‌ در لباس میش هستند. سخنان پمپئو و توئیت ترامپ درباره ایران اصلا قابل وقع و اهمیت نیست. اگر آنها مختصر اندیشه‌ای داشتند، چنین حرف‌هایی نمی‌زدند که ایران باید مطابق نظر ترامپ عمل کند!
آمریکایی‌ها یک مشت گرگ در لباس میش هستند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی با اشاره به اظهارات خصمانه وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در حالت طبیعی بیان نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکایی‌ها دنیا را به آتش کشیده اند، عراق را ویران کردند بعد‌ها گفتند اشتباه کردیم. در سوریه اراذل و اوباشی جمع کردند و ملت مظلوم سوری اعم از مسیحی و مسلمان و ... را به خاک و خون کشیدند. امروز هم در یمن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند و در افغانستان نیز بیشترین جنایت‌ها را انجام دادند.

آیت‌الله بطحایی عنوان کرد: آمزریکایی‌ها یک مشت گرگ‌ در لباس میش هستند. سخنان پمپئو و توئیت ترامپ درباره ایران اصلا قابل وقع و اهمیت نیست. اگر آنها مختصر اندیشه‌ای داشتند، چنین حرف‌هایی نمی‌زدند که ایران باید مطابق نظر ترامپ عمل کند!

وی در عین حال خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها اصلا قابل توجه نیستند که ایران بخواهد  با آن‌ها مذاکره‌ کنند. آمریکایی‌ها اگر بدون پیش شرط هم بخواهند با ما مذاکره کنند، باید تردید کنیم چراکه نشان دادند قابل اعتماد نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قسمت‌هایی از اظهارات پمپئو درباره سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی یک دلاور، مالک اشتر زمان و مردی است  و پوزه آمریکا و همان کسانی که داعش را به وجود آوردند را به خاک سیاه مالید. فحاشی و دهن کج پمپئو راجع به سردار سلیمانی از کارآمدی، شایستگی وعزت ایشان است.
 
آیت الله بطحایی تاکید کرد: آمریکا واقعا به ته خط ذلت و خواری رسیده است. همه چیز به دست خداست. یک روز آمریکا در دنیا برای عده‌ای ساده اندیشبتی شده بود ولی امروز ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها سخنان مداخله جویانه‌ای درباره فروش نفت ایران مطرح می‌کنند، گفت: شما کیستید؟ شما در منطقه ما در کشورهای عراق، یمن و سوریه ول هستید. هیچ غلطی نمی توانید، بکنید.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *