پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۰۹
پاشنه ور کشیده‌های دولت کجا هستند؟!

چه کسانی باید از رئیس‌جمهور در برابر ترامپ دفاع کنند/ روحانی در برابر ترامپ روی مردم ایران حساب ویژه باز کند!

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 628873
روحانی می تواند با ادامه این مسیر سبد حمایت مردمی از دولت در برابر جنگ اقتصادی آمریکا را بیش از گذشته تقویت نیز بکند. به تعبیر دیگر روحانی با ادامه مواضع عزتمندانه در برابر آمریکا عهد شکن می توانند بیش از گذشته روی مردم ایران حساب باز کند.
چه کسانی باید از رئیس‌جمهور در برابر ترامپ دفاع کنند/ روحانی در برابر ترامپ روی مردم ایران حساب ویژه باز کند!
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز گذشته در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار داشت: امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. و آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است.

در واکنش به این اظهارات که اقتدار جمهوری اسلامی را نیز به نمایش گذاشت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری و تهدید آمیز خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد بطوریکه در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده‌اند. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!

اما در اینباره نکات ذیل قابل عرض است:
اولا ترامپ غلط می کند که رئیس جمهور ایران را تهدید کند. روحانی جدای از افکار و سلیقه سیاسی اش اینک در جایگاه رئیس جمهور ایران و نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و توهین به وی در عرصه بین الملل آنهم از طرف فرد هرزه ای همانند ترامپ؛ به منزله توهین و تهدید کل کشور محسوب می شود.

دوما اینکه معلوم می شود که اظهارات مقتدرانه روحانی – در حوزه سیاست خارجه- تا چه حد می تواند موثر و سبب کنش در عرصه بین الملل شود. ترامپ در واقع در برابر اظهارات اخیر روحانی تنها همانند همه توییت های تهدید آمیز گذشته اش فقط گنده گویی کرده است. وقتی مقام ارشد ایران تهدید خود را تشریح هم می کند و به صراحت از نقشه و طراحی خود سخن نیز گفته، نوشتن یک توییت ولو با ظاهر تهدید آمیز نمی تواند چندان مصداق تهدید در برابر تهدید باشد! در هر صورت ادامه اظهارات اقتدار آمیزدولت و البته با تلفیق تدبیر و به خصوص پرداختن عمیقتر و واقعی به ظرفیت های درونی و اقتصاد داخلی می تواند دولت آمریکا را به سمت انفعال بیشتر نیز ببرد.

سوما؛ یک سوال اساسی این است که چه کسانی اینک باید پاسخ تهدید آمیز ترامپ به رئیس جمهور کشورمان را بدهند؟ از وظیفه رسمی و ذاتی وزارت خارجه که بگذریم اولا این مقامات و وزرای دولت هستند که اینک باید در صحنه عمل و گفتار پاسخ ترامپ را بدهند. پس از دولت در در مراتب بعدی نمایندگان مجلس و دیگر موثرین در مقام دفاع از مواضع مقتدرانه اخیر رئیس جمهور باید به صحنه بیایند. گرچه روزگاری روحانی پس از پیروزی در انتخابات می گفت که برخی در دولت پاشنه بر کشیده نیستند ولی امروز کنار روحانی باید پاشنه بر کشیده های باشند تا مسیر اقتدار در دولت را بسط و ادامه بدهند. وزارت خارجه باید بسط اقتدار روحانی در روزهای آینده باشد و البته هر وزیر دیگری نیز با تناسب حوزه تخصی خودش. ساده تر آنکه مثلا زنگنه، آخوندی در مواجه با شرکت های عهد شکن غربی باید چنین واکنش های مقتدرانه ای را بگیرند.

چهارما؛ موضع مقتدرانه و عزتمندانه رئیس جمهور در برابر زورگویی ها آمریکا آنهم پس از این همه بدعهدی در برجام خواسته عموم مردم است. روحانی در واقع در این مواضع اخیر سخنگویی عموم مردم کشور را برعهده داشته و به تبع دفاع از مواضع اخیر وی مورد تایید و حمایت مردم است. روحانی می تواند با ادامه این مسیر سبد حمایت مردمی از دولت در برابر جنگ اقتصادی آمریکا را بیش از گذشته تقویت نیز بکند. به تعبیر دیگر روحانی با ادامه مواضع عزتمندانه در برابر آمریکا عهد شکن می توانند بیش از گذشته روی مردم ایران حساب باز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عمل کار بر آید به سخن
United Arab Emirates
...
هاشمی : از قول حاج حسین شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
در حکایت‌ها آمده است که شخص لاف‌زنی برای به رخ کشیدن قدرت و شجاعت! خود نزد پیش‌نماز محل رفت و با صدای بلند و به‌گونه‌ای که دیگران هم بشنوند از وی پرسید؛
اگر در حالی که به نماز ایستاده‌ام، شیری از راه رسید و غرشی کرد و قصد حمله داشت، تکلیف چیست؟ آیا باید نمازم را بشکنم و فرار کنم؟ یا در جای خود بمانم و به نمازم ادامه بدهم؟!
امام جماعت که طرف را می‌شناخت و می‌دانست قمپز در می‌کند و لاف گزاف می‌زند، گفت؛
اگر با شنیدن غرش شیر وضویت باطل نشد، به نمازت ادامه بده!
حالا این حکایت لافهای ترامپ در برابر ایران قهرمان است
خدا رحمت کند امام راحل را که می فرمود :
آمریکا اگر قدرت حمله به ایران را داشت لحظه ای درنگ نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
باید کمپین انتحاری های ایران را با چند میلیون عضو در سراسر ایران و جهان تشکیل دهیم تا به ترامپ هدیه دهیم...!
Iran, Islamic Republic of
انتحاری! نه شهادت طلب؟!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
با ترامپ باید با زبان خودش سخن گفت؛او واژه شهادت را نمی شناسد اما واژه انتحار را می شناسد؛واژه فدایی را هم شاید بشناسد..!؟
Iran, Islamic Republic of
مگر ما داعشیم؟
Iran, Islamic Republic of
۱-داعش غیر نظامیان و زنان و کودکان را مورد هدف قرار میدهد و ما هرگز این کار را نکرده و نخواهیم کرد۲-کمی مطالعات تاریخی داشته باشید و با عملیات انتحاری بیشتر آشنا شوید تا ما را با داعش مقایسه نکنید۳-وقتی ترامپ مردم ایران را در توییت اش بطور تلویحی با بکارگیری سلاح هسته ای -یعنی کشتار صدها هزار یا میلیون ها ایرانی- تهدید می کند باید پاسخی درخور به او داد...
شاهرخ
United States
مگر ما داعشیم ما۸سال مردانه جنگیدیم مثل مولایمان وبعدهم مردم دریورش دشمن ساکت نمی نشینند مثل اون ۸سال فقط یه فرق کوچولو پیدا کرده که به اندازه الان هر۵۰۰هزار نفرفقیرکشور یه اقازاده مهاراجه داریم پس هریه اقازاده وقت جنگ ۵۰۰هزارنفر پشت سرش میرن جنگ من ازالان اماده دستورم واولین نفر پشت سر فلان اقازاده هستم یاعلی مدد ....
Iran, Islamic Republic of
پاسخ تهدید اتمی ترامپ(کشتار میلیونی ایرانیان) چه می تواند باشد غیر از تهدید به عملیات انتحاری در سراسر جهان علیه امریکا؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
نوع رفتار نظام در 40 سال گذشته با آمریکا کار رو به جایی کشونده که یا باید ایران آمریکا رو به زانو در بیاره یا برعکسش ...
Russian Federation
درسته ولی تو این 40 سال آمریکا با تمام امکانات و حمایتها و به صف کردن تمامی قدرتهای نظامی و اقتصادی و سیاسی جهان نتونسته ایران رو به زانو دربیاره هرچند ضرباتی زده ... ان شاءالله این ایرانه که در حال به زاند درآوردن آمریکاست در سوریه و لبنان ثابت شده ....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نوع رفتار ما با آمریکا یا آمریکا با ما
واقعا بعضیا همه چیز را وارونه می بینند !!!
Iran, Islamic Republic of
عملكردش و تغيير كابينه ميتواند اعتماد عمومي را براي اين چند سال باقيمانده بر گرداند
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که صدای ناله هایمان را هنگام تصویب ننگ نامه برجام ... را شنیدید ...
Iran, Islamic Republic of
خداازتون نگذره به خاطر سانسور ان شاءالله خداوند متعال ناله هایمان را در مورد سانسور چی ها که نمی گذارند صدای حقیقت به گوش همه برسد را به اجابت برساند و رسوای دو عالم نماید به آبروی چهارده معصوم ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین!
این نقطه چین کردن جهان نیوز یه جور محافظه کاری و عافیت طلبیه.
بنظرم اگه ادامه پیدا کنه باید این سایتو ترک کنیم.
یا خبرو کامل درج کن یا با زدن سر وتهش اونو سانسور نکن، جناب جهان نیوز!!
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظتون کنه و آمین بدرقه تمام آرزو های خوبتان به امید روزی که هرگز شاهد سانسور آن هم از نوع خفه کردن پنهان کردن دور کردن حقیقت و وارونه جلوه دادن آن نباشیم آمین یا رب العالمین.
رضا
United Kingdom
...
وحید
Iran, Islamic Republic of
اولا امریکا هیچ غلطی نمینواند بکند
دوما کسانی که شعار نه غزه نه لبنان رو سر میدانند بسم الله دیگه داعش نیست که تا یک کیلومتری مرز باشه بعد مظلومین مدافع حرم برن و اون ها رو سرکوب کنن
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....................
Iran, Islamic Republic of
...
هادی
Iran, Islamic Republic of
کجا غزه و لبنان تموم شده قصه شون که بیخیال شیم؟
Iran, Islamic Republic of
..........................
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
اولا ما بی سوادها، بی شناسنامه هاف حواله به جهنم ها و ترسوها و بزدلها و....، رئیس جمهورمان حتما روحانی نبوده و نیست!
ثانیا اگر روحانی مورد توهین ترامپ قرار میگیرد و دولتش تحقیر می شود بخاطر توهین و تحقیر و تهمت هایی است که ظرف 6 سال سرمستی قدرت، نثار دولتهای نهم و دهم خدمتگزار کرد و ما می بینیم که چوب خدا بد جوری صدا دارد!
ثالثا بگذار یکبار هم حضرات اهل سگ بازی ، گربه بازی و قر و فر و گوش به فرمان روحانی و دولت سخاوتمندش برای نجومی بگیران حرامخوار، قدم رنجه کنند و اونا جواب ترامپ را بدهند!
رابعا بعد 6 سال دستمون اومده که هر وقت روحانی قولی داده، عکسش عمل شده...
United Arab Emirates
احسنت میلیارد ها بار بگی بارهم کمه
Iran, Islamic Republic of
ای جهان نیوز چرا تو کامنتم دست بردی؟
Iran, Islamic Republic of
کینه توزانی که در احمدی نژاد ،انتخابات ۹۲و۹۶ و مخالفت با برجام گیر کرده اند با خودباختگانی که ضعف و ترس و ناتوانی را به جامعه تزریق می کنند، هر دو دانسته یا نادانسته در زمین ترامپ بازی می کنند...!
به امید بیداری و هوشیاری آنان و درس آموزی همگی ما از تجربیات تاریخی به ویژه کودتای ۲۸ مرداد ۳۲
Iran, Islamic Republic of
احسنت۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سید
Iran, Islamic Republic of
بهتر است یک راهپیمایی گسترده به حمایت از نظام و ریس جمهوری در برابر ترامپ ... برگزار گردد.
عمرا
Iran, Islamic Republic of
عمرا راهپیمایی حمایتی برای روحانی ودولتش !
روحانی و دولتش محکوم به شکستند و هیچکس قادر به احیای او نیست.چرا؟
به همان دلایل و اقداماتی که علیه دولتهای نهم ودهم کردند و به همان دلایلی که تلاش کردند با آبروی دولتمردای خدمتگزار احمدی نژاد بازی کنند و پرونده سازی کردند.
به همان دلیل لجن پراکنی ها، توهین ها، تهمت ها و تحقیر کردنهای منتقدین مومن دلسوز.
خداوند بصیر و سمیع ، بهتر می داند کی و کجا از اهل ایمانش در برابر جبهه نفاق دفاع کند .
انان که دل در گرو دوستی با شیطان بزرگ برای تثبیت خود در قدرت داشتند، سرنوشتی چون شکست و مفتضح شدند ندارند. این وعده خدا در قرآن (سوره ممتحنه - آیه 1)است:
"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ كَفَرُوا بِمَا جَاءَكُمْ مِنَ الْحَقِّ يُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَإِيَّاكُمْ ۙ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّكُمْ إِنْ كُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فِي سَبِيلِي وَابْتِغَاءَ مَرْضَاتِي ۚ تُسِرُّونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَيْتُمْ وَمَا أَعْلَنْتُمْ ۚ وَمَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِيلِ"
" ای کسانی که به خدا ایمان آورده‌اید، هرگز نباید کافران را که دشمن من و شمایند یاران خود برگرفته و طرح دوستی با آنها افکنید در صورتی که آنان به کتابی که بر شما آمد یعنی قرآن حق سخت کافر شدند، رسول خدا و شما مؤمنان را به جرم ایمان به خدا از وطن خود آواره می‌کنند، پس نباید اگر شما برای جهاد در راه من و طلب رضا و خشنودی من بیرون آمده‌اید پنهانی با آنها دوستی کنید، و من به اسرار نهان و اعمال آشکار شما داناترم، و هر که از شما چنین کند سخت به راه ضلالت شتافته است."
Iran, Islamic Republic of
دگماتیسم احمدی نژاد...!؟
Iran, Islamic Republic of
این منفی ده ها یا مزدور ترامپ احمقند یا نفوذی های کثیف اسراییل
Iran, Islamic Republic of
طرفداران احمدی نژاد-مشایی- بقایی -مرتضوی هم هستند...
شاهرخ
United States
توچطور به مردم کشورت توهین میکنی ۱۹:۱۳دقیقه انها مزدور نیستند گرسنه وخسته اند...
United Arab Emirates
باشناسنامه ها و با سوادا برن
حقیقت پنهان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قطعا روحانی در مقابل ترامپ تنها نیست

بحث روحانی و ترامپ نیست

بحث ایران و امریکا است.
United Arab Emirates
اگر جزو با شناسنامه ها و باسوادایید حمایت کنید
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت و پرت میگی
الان وقت تفرقه است؟!
همه با هم در کنار دولت در مقابل امریکا
Iran, Islamic Republic of
کنار رهبری هستم
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
جهان سمت روحانی غش کرده؟!
France
نه ما ۵ سال داریم داد میزنیم که حال آمریکا باید گرفته بشه و تنها راهکار مقاومت و بستن تنگه ها هست نه برجام حالا که روحانی به ظاهر قصد تغییر داره ما حمایتش می کنیم جنگ با آمزیکا مثل برحام نیست توی این جنگ جناح انقلابی هستن از جنگ نترسید
Iran, Islamic Republic of
بله همه ما ایرانی ها چه اصولگرا چه اصلاح طلب جلوی اربابان آمریکایی برخی قلم به مزدها به همراه رهبری و روحانی میایستیم
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم روحانی جدیدی متولد شده/ باور پذیر نیست؟ نه؟
United Arab Emirates
نه
Iran, Islamic Republic of
بحث روحانی و تراممپ نیست

بحث ایران و امریکا است
Russian Federation
باورش کمی سخته ولی اگه با همین فرمون حرکت کنه موفقیت بزرگی برای ملت حاصل میشه که برگشت به عقب نداره ...
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله رئیس محترم جمهور (آقای روحانی) با افکار انقلابی و اسلامی و بدون نگاه به کدخدا خواهیم داشت.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای این روزهای روحانی برعلیه آمریکاخیلی خوبه و رهبری هم تایید نمودند
هرچند پنج ساله خون دل خوردیم از دستشون
ولی دشمن ما آمریکاست
به همین دلیله که اصلاح طلبهائی مثل زیبا کلام و ... از دست روحانی عصبانی هستند
لطفا دشمن اصلی را فراموش نکنیم
شادابی
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد که وسط کار میایید تیپ اخلاقی می گیرید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
تیپ اخلاقی؟
ما هیچ وقت با کسی دشمنی شخصی نداشته ونداریم
هر کس در برابر دشمن بایستد و عزتمندانه صحبت کند طرفدار او هستیم
سمیه
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانی ها هرچی هم با هم مشکل داشته باشیم به موقعش در برابر دشمن یکی میشیم/ خدایش اینوقت ها به ایرانی بودنش آدم افتخار می کنه
Iran, Islamic Republic of
ولي فكر كنم الان دشمن ما امريكا نيست اونايي كه منشا فسادن ...
Iran, Islamic Republic of
خوشحالی
Iran, Islamic Republic of
دقيقا
شهری
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور که سهله حتی اگر به کوچکترین عضو کشور ایران توهین بشه بازهم قضیه قابل تحمل نیست/ عزت ایرانی از همه چیز بالاتره
4200
Iran, Islamic Republic of
اولا بحث روحانی وترامپ نیست بحث ایران وآمریکاست .دوما ما یک موی روحانی به ترامپ عوض نمی کنیم .اگر روحانی باتوجه به اینکه باعث فاصله طبقاتی خیلی زیادشده با بی عدالتیهای انجام گرفته.یک کاری انجام بده همه مردم مثل همان هشت سال دفاع مقدس جانانه می ایستند .وآن این است که کسانی که حق مردم ضایع کردن از نزدیکان خودش ومعاونانش وزیرانش شروع به پاک سازی کنه .
United States
اره از خودتون صحبت کنید . شمایی که تا امروز پول گرفتید از نظام اماده شن برن جنگ بخصوص فرزندان تمام مسولین کشور از نفر اول تا رییس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس و نهادای نظامی .
Iran, Islamic Republic of
نشستن تو ویلا و خوش گذرانی تو خارج و ذخیره نظام شدن با اونا رفتن به جنگ باما؟
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت!
شروین
Iran, Islamic Republic of
ایکاش همیشه یه دشمن بود تا قدر همو بدونیم!!!
صدارتی
Iran, Islamic Republic of
روحانی همون روحانی دیروز است فقط شما دیر شناختیدش
France
من یک حسی بهم دست داده که اطرافیان روحانی انسان های جالبی نیستن ...اگه روحانی میخواد نشون بده تغییر کرده باید از جناح انقلابی استفاده کنه...
Iran, Islamic Republic of
...
حسن روحانی هرگز هیچ قصور و تقصیری را متوجه خود و اطرافیانش نخواهد دانست!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روي من يكي حساب نكن
Iran, Islamic Republic of
ملت و خانواده های شهدا روی فرصت طلبان و عافیت طلبان هیچگاه حساب نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
سلام من نه يك فرصت طلب، عافيت طلب،افساد طلب و ... هستم... دم از خانواده شهدا بودن مي زني .اف بر شما كه با خون شهدا و بسيجيان كه در سوريه براي امثال شما امنيت به وجود آوردند بازي مي كني.
نظر من كه روي ما حساب نكن يعني شما رفتيد با غرب خوش و بش را كرديد و ... انها شماها را با لگد بيرون انداختند حالا تازه ... مي گوييد ملت، شهدا و ...
شاهرخ
United States
تویه نفرچطورازدل همه ملت وخانواده های شهدا خبرداری مگه پیغمبری ۸سال شهید دادیم اسیرجانباز مالی جانی همه مردم ایرا ن یادرصف اول جنگ ویاپشت جبهه هیچ خانواده اصیل ایرانی نیست که درجنگ ۸ساله با برادران کنونی عراق سهیم نبوده ولی حالا ما گرسنه وفقط یه پلاک داریم واقازاده ها دارن کیف می کنن بیاببین پس این دفعه هر جنگی شد اقازاده ها باید صف اول باشن می فهمید جناب ۱۹:۱۷دقیقه البته پدرانشان که پیرو معاف از رزمند پس خوداقازاده ها کافیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
روحانی روی حمایت مردم هم حساب باز نکند.
مردم دو دسته اند. یک دسته که روحانی آنها را اقلیت جهنمی و بی سواد و بی شناسنامه و تندرو می داند. اینها چه کمکی می توانند بکنند؟!

دسته دیگر به قول روحانی اکثریتی هستند که امروز علیه روحانی بیانیه صادر می کنند می گویند استعفا بده و آنها دنبال کنسرت و خوش گذرانی بودند آنها چه کمکی می توانند بکنند؟!
Russian Federation
حامد تو کدوم دسته ای ؟؟ روحانی به انقلابیها گفت بیشناسنامه. اگر جزو این دسته ای پس باید با انقلاب باشی و تهدید امروز ترامپ تهدید نظامه نه یک شخص و تو باید حمایت کنی ... اگر جزو اکثریتی که میگن استعفا، پس باید بیشتر از بی شناسنامه ها پای کار باشی چون این آش رو شماها درست کردید و سر سفره گذاشتید ...
Iran, Islamic Republic of
داداش وظیفه ما دفاع از انقلاب هست کاری با روحانی ندارین باید بریم جنگ
حامد
Iran, Islamic Republic of
روحانی سایه جنگ رو برداشته جنگی در کار نیست. مشکلات هم در صد روز حل شد. فقط مونده مشکل کنسرت و حصر
Iran, Islamic Republic of
شما برین کانادا پیش خانواده. ما میریم جنگ
Iran, Islamic Republic of
احسنت ما بریم جنگ که ژن برترا خوش باشن؟!!!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوستان وقتی پای دشمن خارجی در میان است باید دشمنی های داخلی را ولو موقتا کنار گذاشت
این شرط عقل است و مشی و مرام رهبری نیز همین است
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
ما کاری به روحانی یا احمدی نژاد نداریم
مسئله دفاع از جمهوری اسلامی و میهن است
ترامپ اولاً که لاف بیخود می زند
ولی اگر واقعا دیوانه است به ایران حمله کند تا نشانش دهیم یک من ماست چقدر کره دارد
Iran, Islamic Republic of
حالا میشه گفت؛ روحانی در مسیر امام خامنه ای در حال حرکته
Iran, Islamic Republic of
من در انتخابات به اقای رییسی رای دارم و طرفدار ایشونم ولی الان زمان اتحاده .همه و همه باید با هم‌ در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ متحد شیم و قاطعانه با مفسدان اقتصادی گشور (همپیمان آمریکا) برخورد بشه.
چطور شد
Iran, Islamic Republic of
...
روحانی ودولتش استعفا بدهد تا ملت اشتباه خود را جبران کند، بعد نیروهای وفادار به نظام هم پای کار و صداقت دولت درستکار و امین جدید حتما میاند.
...!
Iran, Islamic Republic of
...
هنوز دلواپس: ترامپ خفه بمیر
Romania
می دانی چه کسانی ؟مادلواپسهای...بزدل...که گفت بریم به جهنم...بچه های گل سپاه وبسیج
وگرنه سلبریتی های دروغگو توخارج دارن دست می زنند گل می چینند ...یه عده هم نه غزه نه لبنان
دارند ایرانو فدای خودشون می کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد که روحانی هم جوگیر شده است . اما خارج از فضای جوگیری بهتر است معقولانه رفتار کنند ...
Iran, Islamic Republic of
همه ما ایرانی هستیم و عاشق ایران .
ولی توهم و رویا با واقعیت فاصله زیادی دارد . دوستانی که عزت ایران را در دشمنی با دنیا می بینند باید واقعیت دلار 10 هزار تومنی سکه 3400 بیکاری گرانی کمر شکن ورشکستگی اقتصادی را قبول کرد .
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است و به تحریمها مربوط نیست اگر نگاهی به چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن در دولت کارگزاران بیندازید متوجه می شوید اقتصاد بیمار است و در حالیکه آنزمان تحریم نبودیم دچار چنین مشکلاتی بودیم .
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
همان کسانی که به ایشان رای دادند؟
علی
Canada
...
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
الان بهترین فرصت برای زدن ریشه ستون پنچم امریکا و صهیونیسم و دیگر غربگرایان در کشور است. اگر به اینها فرصت داده بشه کشور دچار مشکلات بزرگی میشه.
Iran, Islamic Republic of
ما که به این مدلش رای نداده بودیم!! روحانی هم مال خودتون!!
ایران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یک شخص گردن کلفت و شرور با عربده کشی و فریاد به مردم یک محل گفت : همه تان را نابود و له می کنم ، شما باید از بین بروید چون من از همه تان بدم می آید و تا نابودتان نکنم ، مرد نیستم.
شخصی از مردم محل در مقابلش ایستاد و گفت گردن کلفتی نکن و ما را تهدید نکن ، بد می بینی.برو پی کارت.
آن شخص لات و شرور با صدای بلندتر فریاد کشید : مرا تهدید نکنید که بد می بینید ، هیچکس تا به حال جرأت نکرده جلو من بایستد !!
یکی باید از این گردن کلفت لات می پرسید تو که می خواستی ما را نیست و نابود کنی ، پس دیگر چه فرقی می کند که ما جلو تو بایستیم یا حرف نزنیم؟
ما با دلی شکسته از بالا نشینان نه تنها از رئیس جمهور بلکه از ایران و اسلام در برابر نه ترامپ بلکه تمامی استکبار جهانی و قلدران با تمام وجود. دفاع می‌کنیم
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاً بهتون نمياد تريپ وطن دوستانه و حماسى به خودتون بگيريد، حماسه در ميدون عمله نه با گاوهاى خشمگين دست به يقه شدن ! اين لفاظى ها عمراً اگر اقتدار محسوب بشه ، اقتدار اونه كه در قبال اونهمه خون پاكى كه در سوريه به زمين ريخت بى تفاوت نباشيد ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این تهدیدها باید قبل از خروج آمریکا از برجام می بود.
ناسیونالیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سرور این مملکت آقا امام زمانه
و نایب شان امام خامنه ای

اگر فرمان دهند گوش به فرمانیم
....،
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که جهان نیوز هیچ وظیفه ای درین زمینه ندارد!
Iran, Islamic Republic of
روحانی ...میخواد طرفدار جمع کنه وازمخالفت داخلی ها بکاهه
فریاد
Germany
هر چی هم که باشه ما تابع رهبری هستیم و گوش بفرمان او .