پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش وزیر علوم به نامه استیضاحش

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 628781
وزیر علوم درخصوص پاسخگویی به نمایندگان امضا‌کننده نامه استیضاح خود گفت: فردا در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم بتوانم به این نمایندگان پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهم.
واکنش وزیر علوم به نامه استیضاحش
به گزارش جهان نيوز، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فن‌آوری،‌ درباره طرح استیضاحش که تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است، گفت: استیضاح و سوال جز اختیارات مجلس و نمایندگان است و به هر دلیلی تشخیص می‌دهند که از اختیار قانونی خود استفاده کنند.

غلامی با اشاره به جلسات گذشته خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هر زمان که لازم بوده است به مجلس رفتیم و مکررا هم به سوالات نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف پاسخ داده‌ایم.

وی در خصوص طرح استیضاحی که مجددا مطرح شده است، گفت: در مورد استیضاح اخیر هم باید بگویم چند نماینده امضا داده‌اند،‌ مطلب در هیات رئیسه و سپس در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شود و ان‌شاالله فردا در کمیسیون حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم بتوانم توضیحات قانع‌کننده‌ای به نمایندگان ارائه دهم.

غلامی در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی انتظار عمومی این است که وزرای اقتصادی و اعضای تیم اقتصادی دولت به مجلس دعوت شوند اما بلعکس وزرایی دعوت می‌شوند که در این شرایط ضرورتی به حضورشان نیست؛ آیا این استیضاح‌ها رنگ و بوی سیاسی دارد،‌ بیان کرد: ما تکلیفمان است که جواب دهیم و حتما در کمیسیون و جمع نمایندگان محترم که مسائل بررسی می‌شود این مسائل هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر به این مساله وارد نمی‌شویم که خدایی ناکرده نیت نمایندگان دارای تشکیک است.

منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *