پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
رپرتاژ/

نحوه رزرو آسان بلیط هواپیما و مقرون به صرفه

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 628707
برای مسافرت های داخلی و پرواز های داخلی ترجیح میدهید از آژانس های مسافرتی خریداری کنید، یا از طریق وب سایت ها اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل کنید؟



بعضی از مسافرین اهل خرید اینترنتی نیستند و به روش سنتی به آژانس های مسافرتی مراجعه میکنند و تور مسافرتی مورد نیاز خود را حضوری تهیه میکنند.
اما جوانان و کاربران اینترنتی به دلیل اطلاعات بیش تری که از خرید های اینترنتی دارند و از ویژگی ها و امتیاز های خرید اینترنتی آگاه هستند با استفاده از آن سفر ی دلچسب تر و شیرین تر و مقرون به صرفه تر تهیه میکنند و از خریدشان لذت میبرند.
جاینت به عنوان معتبرترین وب سایت برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و روز هتل به دلیل ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی قوی و مقرون به صرفه بودن توانسته است، جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران اینترنتی در سراسر کشور داشته باشد.
امکان انتخاب کلاس پرواز، نوع ایرلاین، زمان دقیق پرواز همراه با تخفیف بلیط های چارتری و سیستمی ، جزو ویژگی های مهم خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق رزرو در سایت جاینت است.
انتخاب دقیق موقعیت هتل در شهر مقصد و مشاهده عکس های ساختمان و اتاق های هتل، موقعیت مکانی هتل روی نقشه، و حتی مشاهده خدمات هتل و روز هتل هایی که دارای تخفیف هستند نیز از مهم ترین ویژگی های رزرو انلاین هتل در وب سایت جاینت است.



رزرو هم زمان بلیط هواپیما و هتل در جاینت
امکان رزرو هتل در کنار خرید بلیط هواپیما از ویژگی های منحصر به فرد جاینتاست. شما می توانید به طور همزمان بلیط هواپیما و هتل دلخواهتان را رزرو کنید و این امکان را دارید که علاوه بر مقایسه پروازها، هتل های شهر مورد نظرتان را از لحاظ موقعیت جغرافیایی،قیمت هتل، تعداد ستاره (درجه هتل)، نمای داخلی و خارجی و امکانات مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بلافاصله پس از پرداخت، واچر قطعی هتل به همراه بلیط هواپیما را در ایمیل خود دریافت کنید.
 
اطلاعات پرواز سایت جاینت
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدون تماس با فرودگاه از وضعیت پرواز خود اطلاع داشته باشید، یکی از خدمات خیلی مناسب و عالی در سایت جاینت همین موضوع است، که میتوانید با داشتن شماره پرواز یا اسم ایرلاین از وضعیت آن آگاه شده و دیگر نیازی نیست برای این موضوع دغدغه تماس با فرودگاه را داشته و ساعت ها پشت خط جوابگویی اطلاعات پرواز فرودگاه باشید.



پشتیبانی 24 ساعته
از دیگر خدمات جاینت پشتیبانی 24 ساعته درتمامی مراحل سفر است، که به مسافران این امکان را میدهد که در هر زمانی نیاز به پاسخ گویی و پشتیبانی دارند بدون تعلل و فقط با یک تماس با واحد پشتیبانی و کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده، آنها ازدل و جان در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی تمام سوالات در تمام لحظات خواهند بود و تمام تلاششان را خواهند کرد تا تجربه سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند.
شما میتوانید با استفاده از وب سایت جاینت از پیشنهادات ویژه و امکانات روز افزون آن استفاده کنید ، سریع تر و ساده تر رزرو کنید، به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید، لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید، نقد، بررسی و نظرات خود را در مورد هتل ها با دیگران به اشتراک بگذارید و در جریان فروش های ویژه و قیمت روز تور و بلیط قرار بگیرید.
از تخفیفات جاینت غافل نمانید
با عضویت در باشگاه مشتریان جاینت می توانید از تخفیفات و مزایای این باشگاه در خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای مسافرتی بهره مند شوید و از بلیط ارزان هواپیما، تخفیفات هتل و تور لحظه اخری با خبر شوید.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *