چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

تحقیق و تفحص از بانک مرکزی تصویب شد

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 628682
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تفحص از عملکرد بانک مرکزی طی ۵ سال گذشته خبر داد.
تحقیق و تفحص از بانک مرکزی تصویب شد
به گزارش جهان نيوز، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (31 تیر ) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی طی 5 سال گذشته در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان تحفص از بانک مرکزی به رای گذاشته شد که در نهایت اعضای کمیسیون با طرح تفحص از بانک مرکزی رای مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح تفحص برای بررسی و رای‌گیری در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود، اظهار داشت: مدیریت بر موسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها، وصول بدهی و مطالبات بانک‌ها از اشخاص حقیقی و حقوقی دولت و همچنین وضعیت بازار ارز از جمله محور‌های تفحص از بانک مرکزی است.

سعیدی به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون اقتصادی اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون حاضر شدند و ضمن تشکر از اعضای کمیسیون برای تصویب حذف تشخیص مالیات علی‌الرأس تشکر کرد و گفت: قانون نباید دائم تغییر کند تا تجار و تولیدکنندگان شرایط سرمایه‌گذاری را دانسته و دچار مشکل نشوند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طرح جامع مالیاتی الزاماتی برای اجرا دارد ولذا حذف علی الراس درخود قانون تصریح شده که فقط اظهارنامه اصلاحی صادرمیگردد وچیزی بنام علی الراس نخواهیم داشت البته درحال حاضر فقط جاهایی قابلیت اجرایی داردکه طرح جامع مالیاتی صدرصد اجرایی شده باشد ودرغیر اینصورت اعمال ضریب علی الراس برای مدتی معین بازهم درنظر گرفته شده است .