جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازگشایی راه‌های مواصلاتی مناطق زلزله‌زده

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 628679
استاندار کرمانشاه از سفر معاون اول رییس جمهور به کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد و گفت: راه‌های مواصلاتی مناطق زلزله‌زده بازگشایی شده‌اند.
بازگشایی راه‌های مواصلاتی مناطق زلزله‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در ثلاث باباجانی اظهار داشت: از همین لحظه تا زمان رفع کدورت آب آشامیدنی روستاهای زلزله زده ثلاث باباجانی ، هلال احمر به هر شکل ممکن عملیات آبرسانی را انجام دهد.

وی افزود: شرکت مخابرات تدابیر لازم را برای نقایص احتمالی در خطوط ارتباطی مردم در مناطق زلزله‌زده داشته باشد

استاندار کرمانشاه گفت: در پی زلزله امروز، در سه نقطه از محور جوانرود-ثلاث باباجانی مجموعا حدود ۴۰۰ متر ریزش کوه داشته ایم که با اقدامات صورت گرفته توسط راهداران، راههای مواصلاتی هم اکنون بازگشایی شده اند و مشکلی برای تردد وجود ندارد. هیچ‌جاده ای در مناطق زلزله‌زده بسته نیست.

بازوند گفت: یکی از مصدومان زلزله امروز ثلاث باباجانی با هماهنگی های انجام شده توسط بالگرد به مرکز استان اعزام شد. دستگاههای خدماتی کاملا آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: همدردی مسئولین با مردم هنگامی محسوس است که مسئولین در روزهای سخت در کنار مردم و در میان مردم باشند تا مردم دلگرم باشند و احساس تنهایی نکنند.

استاندار کرمانشاه افزود: از لحظه وقوع زلزله با فرماندهان نظامی و انتظامی در ارتباط بودیم که انصافا حضور پررنگی در منطقه داشته اند، مدیران در مدیریت بحران زلزله امروز، عملکردی به موقع داشتند که قابل تحسین است.

بازوند تصریح کرد: مردم در مناطق زلزله‌زده نباید امشب بدون آب و برق باشند، اختیار کامل مدیریت بحران در ثلاث باباجانی با فرماندار است. دستورات فرماندار، در واقع به مثابه تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان است.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن بازنگری جدی در بازسازی، نوسازی و ساخت واحدهای مسکونی داشته باشد و احتمالاً هفته آینده دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، به استان کرمانشاه سفر خواهد نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *