پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پیام تسلیت وزیر اطلاعات به فرمانده سپاه

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 628662
وزیر اطلاعات در پیامی شهادت قهرمانانه ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته در مریوان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت وزیر اطلاعات به فرمانده سپاه
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی شهادت قهرمانانه ی ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته در مریوان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

 سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شهادت قهرمانانه ی ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته ی استکبار جهانی و صهیونسیم غاصب را خدمت حضرتعالی و کلیه ی نیروهای  تحت امر علی الخصوص خانواده گرانقدر شهدا که به فرموده امام راحل (رحمت الله تعالی علیه) چشم و چراغ این ملت اند صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

همگان آگاهند که در طول تاریخ پر افتخار اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) امت مسلمان همواره از نعمات و برکات جاودان خون های پاک به ناحق ریخته شده شهدا بهره مند گردیده اند و شهادت این پاسداران حریم میهن اسلامی نشان داد که همه ی مذاهب و اقوام در حفظ امنیت پایدار تا آخرین قطره ی خون ایستادگی کرده و لحظه ای از این رسالت الهی غفلت نخواهند نمود، تا دشمنان و بدخواهان بدانند پیوند بین شیعه و سنی  با خون شهیدان در هم آمیخته و الی الا بد ناگسستنی است.

یقیناً دستاورد این جنایت دد منشانه، انزجار بیش از پیش ملت بیدار ایران اسلامی بویژه اهالی استان شهید پرور کردستان خواهد بود و چه شیوا مقام معظم رهبری (دام ظله) می فرمایند: عزت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.

گمراهان دست نشانده باید بدانند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند.   

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین به وزیر ولایی و زمان شناس جمهوری اسلامی ایران. خداوند شهداء را غرق در رحمت کند.