جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مدیرکل دفتر توسعه صندوق بازنشستگی:

26 درصد بازنشستگان در تهران هستند

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 628596
مدیرکل دفتر توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان تهرانی تشکیل می‌دهند و سهمی 26.56 درصدی از این جامعه را به خود اختصاص داده اند.
26 درصد بازنشستگان در تهران هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، بهروز انتظاری در نشست خبری که امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت: 300 هزار و 852 نفر از جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان تهرانی هستند. 

وی تصریح کرد: 61 درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری را مردان و 39 درصد را زنان تشکیل می‌دهند. به طور کلی 81 درصد حقوق بگیران بازنشستگان هستند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: کمترین تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان استان ایلام شامل می‌شوند که تعداد آنها به 10 هزار و 323 نفر می‌رسد.

انتظاری همچنین اضافه کرد: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان آموزش و پرورش هستند؛ آمار بازنشستگان و موظفی بگیران آموزش و پرورش 802 هزار و 846 نفر است که در مجموع بیش از 58 درصد آمار حقوق بگیران این صندوق را شامل می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *