پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷

قیاس جالب خبرنگار اصولگرانما +عکس

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 628558
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضرب المثل شما که حکایت از نادانی آن شخص داشت
گفته شما هم با ضرب المثلتان تناسب دارد
خخخخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خودش جواب خودشو داده بیخیال از سادگیشه!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا ما چه مخهایی داشتیم و بی خبر بودیم الله اکبر
سروش
Iran, Islamic Republic of
یه درس آموزشی از دفاع جانانه آقای فروغی مدیر شبکه سه، او خلاصه ای از فیلم محرمانه لس آنجلس را تعریف می کند او می نویسد در این فیلم روزنامه ای «آلت دست مفسدین شهر است و در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام می کند» با تعریف این فیلم روزنامه شرق به ذهن متبادر می شود. این هوک عالی بود پس از آن برنامه حالا خورشید پس از آن شکایت آقای مدیری از روزنامه حالا بماند چقدر دست اندرکاران هنری پیغام فرستاده اند جناب مدیری دست از شکایت بردار. این روزنامه زرد بدنبال فرصتی بود تا کسانی که با صداوسیما همکاری دارند و برنامه های شان با اقبال روبرو شده است را به نحوی تنبیه کنند که زیاد به صداو سیما همکاری نکنند. حالا هم چنین کرده اند. اما اصلا فک نمی کردند اینقدر بی ابرو شوند، آنها را طمعه های راحتی می دیدند.
علی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه شرق و امثالهم همه منتقدان شان رو به چشم کیهان می دیدند، که میشه با یه انگ و تمسخر ناک اوت شان کرد، البته روزنامه شرق طمعه کرد، اومد هم خودش را پرچم دار افشاگری و مبارزه با فساد جا بزنه، و هم دمار از روزگار آقایان علیخانی و مدیری که با رسانه ملی همکاری دارند درآورند که اینجوری شد، روزنامه شرق از بانک مرکزی رودست خورده، روزنامه ای که این همه از مطالعه و تفکر حرف می زد، مثل مبتدی ها و دله با گزارش ... بانک مرکزی برخورد کرد.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تریبون صدا و سیما شده ابزار دفاع احسان علیخانی و این بار هم استودیوی خبر 20:30
سرور
Iran, Islamic Republic of
در برخی موارد می شود حرف برخی آدمها را قبول کرد.البته حتما در نیت وی خیری نیست اما آیا شما فکر می کنید نظر مردم عادی جامعه در مورد مسئولین صدا و سیما برسد تا مجریان آن چیست؟
...