جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ثبت‌نام راهیان‌نور شمال‌غرب از فردا/ اعزام ۱۴ مرداد

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 628554
مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: ثبت نام دانشجویان برای اعزام به اردوهای راهیان نور شمال غرب از فردا آغاز می‌شود.
ثبت‌نام راهیان‌نور شمال‌غرب از فردا/ اعزام ۱۴ مرداد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی بهرامی، مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی با اشاره به اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: ثبت نام دانشجویان برای اعزام به این اردو‌ها از فردا دوشنبه اول مرداد آغاز می‌شود.

وی افزود:اعزام کاروان‌های دانشجویی از ۱۴ مرداد آغاز و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد و در مجموع ۱۰ هزار دانشجو عازم این سفر می‌شوند.

بهرامی اضافه کرد:اعزام خادمین به این ارد‌ها از ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه ۱۶ مرداد در سردشت آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: برنامه‌های این اردو‌ها برگزاری نمایش رزمی و فرهنگی در هماهنگی با ارتش، بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب خواهد بود.

وی اضافه کرد: دستور العمل اجرایی راهیان نور غرب یک ماه قبل توسط بسیج دانشجویی به نواحی ابلاغ شده و دستور العمل آموزش عالی نیز به زودی به دانشگاه ابلاغ می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه این اردو‌ها ۳۱ مرداد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص استان‌های میزبان گفت: استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام میزبان اردو‌های راهیان نور شمال غرب هستند.

بهرامی همچنین در خصوص هزینه اعزام دانشجویان به اردو‌های شمال غرب گفت: ۵۰ درصد به صورت کلی توسط سازمان بسیج و ۳۰ درصد نیز توسط استان‌ها و ۲۰ درصد توسط دانشجو پرداخت می‌شود. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه rahenor.ir ثبت نام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *