سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

سفیر آمریکا در روسیه: استعفا نمی‌دهم

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 628548
سفیر آمریکا در روسیه به درخواست‌ها برای استعفا واکنش نشان داد و گفت که نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
سفیر آمریکا در روسیه: استعفا نمی‌دهم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در روزنامه خانوادگی یان هانتسمن، سفیر آمریکا در روسیه به وی تاکید شده تا از سمتش کناره گیری کند.

رابرت گرکه در مطلبی که روز سه شنبه هفته قبل در روزنامه سالت لیک تریبیون، متعلق به برادر هانتسمن نوشت از وی خواست تا پس از نشست خبری مشترک میان دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه از سمتش کناره‌گیری کند.

وی اما در همین روزنامه در پاسخ نوشت که این کار را نمی‌کند.سفیر آمریکا در روسیه همچنین گفت: بمن هر چیزی را که لازم باشد، گفتند. من به قدر کافی در سیاست بوده‌ام تا این لحظات را درک کنم.

رابرت گرکه در مطلب روز سه شنبه خود نوشته بود که سفیر آمریکا در روسیه برای یک گروگان کار می‌کند نه یک رئیس جمهوری.مطلب وی یک روز پس از دیدار میان ترامپ و پوتین در فنلاند منتشر شد.

هانتسمن در مطلبی که در پاسخ در همین روزنامه نوشت، به صدها تن از همکارانش که با روسیه کار کرده اند، اشاره کرد و گفت که آنها تمایلی به نگران شدن درباره جزئیات سیاست ندارند. مسائل آن روز را همه می‌دانند.

وی در ادامه نوشت: تمرکز آنها بر روی ضرورت‌های برقراری ثبات در خطرناک‌ترین رابطه در جهان که شامل تسلیحات اتمی، مقابله با ترویسم، توقف درگیری‌ها در اوکراین و سازش در بحران سوریه است. خدمت به کشور بالاتر از سیاست است. این معیار من است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *