سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

۲ شهید بسیجی در «کورین» زاهدان تشییع شدند

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 628445
پیکر پاک و مطهر ۲ شهید بسیجی طرح امنیت به نام های «علیرضا شه بخش» و «پرویز شه بخش» بر دستان مردم شهید پرور بخش «کورین» زاهدان تشییع شد.
۲ شهید بسیجی در «کورین» زاهدان تشییع شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان این شهدا عصر روز ۲۷ تیر در درگیری با اشرار مسلح در منطقه «کورین» زاهدان به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر این دو بسیجی شهید امروز بر دستان مردم روستای «شورو» بخش «کورین» زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن این حادثه، گفت: این جانفشانی ها نشان از هوشیاری و آگاهی همیشگی ملت در برابر دشمنان دارد.

سردار اشعری افزود: این دو شهید در جهت برقراری امنیت و آسایش مردم منطقه با جان و دل در حال خدمت بودند که با جانفشانی و از خود گذشتگی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

مولوی شه بخش از علمای محلی بخش «کورین» نیز با اشاره به مقام والای شهیدان گفت: شهید در هنگام شهادتش تمام هستی خود را یک جا نثار می کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می پیوندد.

وی افزود: دشمنان ما بدانند مردم شیعه و سنی این استان، در کنار هم برای دفاع از مرزهای کشور تا پای جان ایستاده اند و جان خود را فدا می کنند اما یک وجب از خاکشان را به دشمن نمی دهند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *