جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

اسرائیل مناطقی را در عراق بمباران خواهد کرد

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 628439
یک رسانه کویتی مدعی شد که رژیم صهیونیستی فهرستی از اهداف در داخل اراضی عراق را به منظور هدف قرار دادن آنها آماده کرده است.
اسرائیل مناطقی را در عراق بمباران خواهد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از السومریه، یک رسانه عرب زبان مدعی شد که رژیم صهیونیستی فهرستی از اهداف را در داخل اراضی عراق به منظور هدف قرار دادن آن آماده کرده است با این ادعا که این مراکز نظامی ایرانی هستند که برای انتقال سلاح و مهمات و نیرو به سوریه مورد استفاده قرار می گیرد.

روزنامه الجریده کویت به نقل از منابعی که آگاه خواند، ادعا کرد که این منابع تصاویر ماهواره ای از اهدافی که رژیم صهیونیستی به دنبال بمباران آنهاست در اختیار این رسانه قرار داده اند که از جمله این اهداف می توان به گذرگاههای مرزی با ایران مثل مهران، باشماق و شلمچه اشاره کرد.

این رسانه کویتی مدعی شد: این منابع تصاویر هوایی اختصاصی درخصوص این اهداف را به الجریده داده اند که دو ماه پیش گرفته شده است. این اهداف از گذرگاه های مرزی با ایران نظیر مهران و باشماق تا معبر مرزی شلمچه با بصره و نزدیک کویت را در بر می گیرد.

روزنامه الجریده نوشت: اجرای این تهدید اسرائیل می تواند تغییری در قواعد بازی باشد و چه بسا تلاشی از سوی تل آویو برای توسعه نقشه مقابله با ایران بعد از موفقیت دولت سوریه در کنترل استان مرزی القنیطره با بخش اشغالی جولان.

منبع: مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا میخواهد پاسگاههای خاص رو بزند ولی طی اتفاقی عجیب پاسگاههای ایران را میزند.
منتظر یک اشاره رهبرمان هستیم تا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم.
Iran, Islamic Republic of
...
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعیعت تلخه که نمی تونید نظر من نشر بدید.
Romania
ایران تی 4 و سوریه نیست که بزند و در برود

ما منتظریم در صورت حماقت دشمن و فرمان رهبرمان امام خامنه ای با تمام وجودمان با اسراییل تا نابودی کامل بجنگیم

ی جمله هم با دوستان گلم که اکثرا جوان هستند: اگر میخواهیم در جبهه حق باشیم و در بزنگاه ها و مسيولیت هایمان در جامعه در راه حق و تعالی اسلام باشیم اولین و مهمترین گام تهذیب نفس و تقوا هست، اگر این را نداشته باشیم مثل خیلی سوپرانقلابی های قدیمی آلوده به دنیا و حزب و... میشیم

انشاالله خداوند ما را از سربازان و بلکه سرداران منجی موعود قرار دهد
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام، دوست خوب، شما اول تشریف بیارید ایران و توی جنگ اقتصادی هموطن هاتون شرکت کنید. نابودی اسراییل و استکبار .... پیش کش.
Iran, Islamic Republic of
جوری بزنیمتون توی تاریخ ثبت بشه
Iran, Islamic Republic of
آقا دستور بده 7 میلیون صهیونیست را آواره میکنیم.