چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

حمله وحشیانه به یک مسلمان در کانادا +تصویر

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 628404
یک مسلمان در کانادا بعد از آنکه توسط دو مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفته به بیمارستان منتقل شده و بابت آسیب به مغز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رشد اسلام‌هراسی و جرائم مرتبط با نفرت علیه مسلمانان در کانادا باعث حمله به یک مرد مسلمان در نزدیکی «تورنتو» شده است.  دو مرد در شهر «می‌سی‌ساگا»، واقع در غرب «تورونتو» بعد از پرخاشگری علیه  «محمد ابو مرزوق» به او حمله‌ور شده و او را کتک زدند. 

پلیس محلی گفته در حال تحقیق درباره این حمله به عنوان جرم نفرت‌انگیزانه است. گروه‌های حامی حقوق مسلمانان در کانادا خشم خود را از این حمله ابراز کرده و خواستار اقدام برای مقابله با اسلام‌هراسی شده‌اند.رئیس شورای ملی مسلمانان کانادا در بیانیه‌ای گفت: «ما به شدت از این حمله وحشتناک مرعوب شده‌ایم و دعایمان را نثار این فرد قربانی، خانواده‌اش و جامعه مسلمانانی می‌کنیم که قطعاً از این جنایت شنیع آزرده‌خاطر شده‌اند.»

این بیانیه اضافه می‌کند: «اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز و بزدلانه برای تمامی مردم کانادا که در محکوم کردن جرایم ناشی از بیگانه‌هراسی و نفرت متحداند، زشت و زننده است.»
 

رسانه‌های محلی کانادا گزارش داده‌اند ابومرزوق در حال بازگشت از گردش با همسر و دو دخترش بود که دو مرد شروع به فحاشی به او کردند. او برای صحبت کردن به دو مرد نزدیک شد، اما آنها به او حمله‌ور شدند. همسر ابو مرزوق گفته که مهاجمان فریاد می‌زدند: «عرب‌های لعنتی. تروریست‌ها!.»

ابومرزوق برای درمان به بیمارستان منتقل شد و به دلیل آسیب به مغز، تحت عمل جراحی قرار گرفته است. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینم از کانادیی های متمدن!
علی
Switzerland
کانادایی هاااااا!!! چه ربطی به کل کانادایی ها داشت؟ دو نفر یه کاری کردند چه ربطی به کل کانادا داره. اگر کانادایی ها نژاد پرست و ضد مهاجر و ضد مسلمان هستند پس چطور این همه مهاجر از همه جای دنیا به ویژه ایران در اونجا زندگی میکنند و سر و دست میشکونند که بروند انجا؟ برو یه نگاه به رفتار خودمان در حق افغانی های مهاجر که هم زبان و هم دینمان هستند بنداز. با این نظر شما میتونیم به کل ایرانی ها ربط بدهیم.
Canada
احسنت
عباس
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
ابو مرزوق!!
اسمش ٦ ماه حبس داره