چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

صبح امروز ۱۱ نفر در مرز مریوان به شهادت رسیدند

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 628352
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در درگیری مسلحانه ایی که بامداد امروز - شنبه در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان 11 نفر به شهادت رسیدند.
صبح امروز ۱۱ نفر در مرز مریوان به شهادت رسیدند
به گزارش جهان نيوز، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در درگیری مسلحانه ایی که بامداد امروز - شنبه در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان 11 نفر به شهادت رسیدند.

رضا میرزایی اظهار داشت: هنوز هویت گروه های تروریستی مشخص نشده و هیچ حزب یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.وی با بیان اینکه درگیری ساعت 2 تا 4 بامداد روی داده است، افزود: هشت نفر از شهدا اهل شهرستان مریوان و سه نفر نیز اهل شهرستان قروه هستند.

میرزایی ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص این حمله تروریستی را به زمان دیگر موکول کرد و یادآور شد: تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مریوان برگزار می شود.منابع محلی بامداد امروز از وقوع یک درگیری بین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های تروریستی که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند در اطراف روستاهای دری و نشکاش خبر دادند.

اسامی بسیجیانی که در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در پایگاه روستای دری که در ساعت ۳:۳۰ بامداد دیشب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بشرح ذیل است.

۱. شهید گرانقدرمهراب عبدی

۲. شهید گرانقدر قانع کرم ویسه

۳. شهید گرانقدر فرزاد رحیمی

۴. شهید گرانقدر ابراهیم حضرتی

۵. شهید گرانقدرعبدالرحمن خالدی

۶. شهید گرانقدر ایرج رحیمی نیا

۷. شهید گرانقدرآرام فیضی

۸. شهید گرانقدر شادمان مرادی

۹. شهید گرانقدر برهان معین پور

۱۰. شهید گرانقدرطالب محمودی

۱۱. شهید گرانقدر آرش رضایی

تا کنون هیچ کدام از گروه های تروریستی این حمله را بر عهده نگرفته است.شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده و این استان دارای 220 کیلومتر مرز با کشور عراق است.

منبع: ایرنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند روح این عزیزان حافظ امنیت کشور را غریق رحمت واسعه خویش بفرماید