جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پنج چالش پیش روی کریستیانو رونالدو

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 628336
کریستیانو رونالدو ستاره 33 ساله و جاه‌طلب یوونتوسی‌ها، به دنبال رویاهای بزرگ‌تری در آلیانز آره‌نا تورین قدم خواهد برداشت.
پنج چالش پیش روی کریستیانو رونالدو
به گزارش جهان نيوز، انتقال 100 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو به یوونتوس فقط یک بازی تبلیغاتی نبود، شاید خانواده آنیلی و بیانکونری‌ها به دنبال قرار گرفتن در کانون توجهات دست به چنین کاری زده باشند، اما بدون شک رونالدو برای رویاهای بزرگ تر امروز در تورین حاضر است.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا: رونالدو را متخصص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌دانند، او در فصل‌های گذشته به مراتب نمایش‌های ضعیف و به دور از انتظاری را در لالیگا از خود ارائه می‌داد، اما در لیگ قهرمانان چون همان ابر ستاره همیشگی در میادین می‌درخشید؛ بر همین اساس از همین حالا فتح لیگ قهرمانان با ناکام بزرگ این رقابت‌ها برایش یک رویا خواهد بود.

اثبات خود در 33 سالگی: کریستیانو در فصل گذشته زمزمه‌های تلخی را از سوی رسانه‌ها به دلیل بالا رفتن سنش پیرامون خود می‌شنید؛ او با 33 ساله شدن به سال‌های پایانی فوتبالش نزدیک شده بود؛ اما به عقیده خودش سن برایش یک عدد است و ذهن و روحش همچنان جوان است تا به دنبال اثبات خود، جدالی جذاب را در تورین با منتقدان به راه بیندازد.

قهرمانی در اروپا با 3 باشگاه مختلف: رونالدو با منچستر یونایتد و رئال‌مادرید توانسته است در لیگ قهرمانان اروپا عنوان قهرمانی را در کارنامه خود داشته باشد و حالا می‌تواند با فتح قهرمانی به همراه یووه، به تاریخی‌ترین بازیکن این رقابت‌ها بدل شود که با سه باشگاه توانسته این عنوان را تصاحب کند.

فتح اسکودتو: قهرمانی در سری آ برای رونالدو همیشه حریص، بسیار جذاب خواهد بود، او از اینکه بتواند به مدال‌های ویترین افتخاراتش بیفزاید و از ایتالیا نیز به یادگار افتخاری را به خانه ببرد خشنود خواهد شد.

کسب ششمین توپ طلا: کریستیانو اگر بتواند در یوونتوس نیز توپ طلا را از آن خود کند و از مسی پیشی بگیرد قطعا برتری‌های خود را نسبت به همتای آرژانتینی‌اش به اثبات رسانده و دیگر هیچ جای حرف و حدیثی را باقی نخواهد گذاشت!

منبع: جهان صنعت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *