جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲۶۵
جلودارزاده؛ نماینده اصلاح طلب مجلس:

از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند/ برخی مسئولان هنوز فکر زندگی لاکچری خود هستند/ اوضاع فعلی کشور نتیجه ندانم کاری هاست

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 628291
در هشت سالی که کشور در دست این جریان اداره می‌شد، چیزی جز مخروبه تحویل ندادند، شاید هم قصد دارند بازهم به میدان بیایند و چیزی را که خراب کرده‌اند به طور کامل نابود کنند.
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند/ برخی مسئولان هنوز فکر زندگی لاکچری خود هستند/ اوضاع فعلی کشور نتیجه ندانم کاری هاست
گروه سیاسی جهان نيوز: سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون امید در گفتگو با ایلنا ضمن انتقاد از ندانم کاری مسئولان که دلیل وضع امروز هستند، گفته است: برخی مسئولان هنوز فکر حفظ کلاس کاری و زندگی لاکچری خود هستند.

مهم ترین محورهای گفتگو با جلودرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*گزینه‌هایی که برای تغییر در کابینه مطرح می‌شود توانایی عملکرد بهتر نسبت به وزرای قبلی را ندارند. در این شرایط و در ۲ سال باقی مانده، تغییر کابینه اگر با افراد کارآمدتر و خوش‌فکرتر صورت نگیرد، نفعی که ندارد هیچ، باعث ایجاد ضرر برای مردم می‌شود.

*به نظر می‌رسد در بحث تغییرات کابینه بیش از اینکه به اصلاح امر پرداخته شود، به احقاق پست و جایگاه‌ها پرداخته می‌شود.

*اگر افق‌گرایانی که انتظار تغییر کابینه به سمت جریان اصولگرا را دارند و نامشان در میان اعضای جایگزین در کابینه مطرح می‌شود، توانایی اداره کشور یا انجام کاری را داشتند که در هشت سالی که کشور در دست آنها بود، این توانایی را نشان می‌دادند.

*در هشت سالی که کشور در دست این جریان اداره می‌شد، چیزی جز مخروبه تحویل ندادند، شاید هم قصد دارند بازهم به میدان بیایند و چیزی را که خراب کرده‌اند به طور کامل نابود کنند.

*در حال حاضر هم بعضی مسئولان به جای اینکه کمر به همت بالا ببندند و سعی کنند مشکلات را مرتفع کنند، به فکر لاکچری زندگی کردن و حفظ کلاس کاری خود با سفرهای VIP هستند و رقمی که برای تشریفات در نظر گرفته می‌شود با کشوری مشابه ما مطابقت ندارد.

*تقصیر را گردن یکدیگر انداختن فایده‌ای ندارد، ما در حال حاضر با دشمنان خارجی روبه‌رو نیستیم، ما همیشه در برابر دشمنان خارجی قوی بوده‌ایم.

*آنچه ما را از بین می‌برد فساد است، ضمن اینکه کسی که فقط به خود و منافع شخصی خود فکر می‌کند، نمی‌تواند کاری برای نجات کشور انجام دهد.

* برخی کشورهای خارجی ترجیح می‌دهند ایران کشوری مثل افغانستان باشد تا منافع آنها تامین شود. اگر مسئولان و جریان‌های کشور این موضوع را درک کنند، به این نتیجه می‌رسند که با حفظ همبستگی در جهت حفظ منافع کشور بکوشند.

*میزان اختلاس‌هایی که در چند ماه اخیر در کشور رخ داده، کمر مردم را در مقاومت شکسته و شرایط فعلی دسترنج نیروهای خارجی نیست، بلکه نتیجه ندانم‌کاری و عدم مسئولیت‌پذیری افراد است.

*در مجموع به نظر من با تغییرات احتمالی کابینه و با اسامی که مطرح هستند هم شاهد بازگشت اعتماد مردم به مسئولان نخواهیم بود. موریانه نمی‌تواند پایه‌های یک بنا را محکم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بودجه پروژه های عمرانی در دولت نهم و دهم 8 برابر امروز بود و بیشترین طرحهای زیربنایی در دولت دکتر عملیاتی و اجرایی شدند اما حالا پروژه ها متوقف شده و صنایع هسته ای و هوافضا به مخروبه تبدیل شدند.
اللهم عجل الولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
صد البته که منظور این خانم از مخروبه تحویل دادن مخروبه کردن موقعیت جماعت خودشان است که واقعاً مخروبه و زیرو رو شد...
Iran, Islamic Republic of
کیلویی شعار نده،عدد و رقم بده!
Iran, Islamic Republic of
نماينده اصلاح طلب از خودت بگو
چقدر به فكر مردم بودي
چقدر براي مردم كار كردي
چقدر براي اشتقال جوانان بيكار كار كردي
8 سال است كه نماينده هستي چكار كردي براي مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هر چه بود با عملکرد این دولت روسفید شد...
وضعیت اسفبار اقتصاد و فرهنگ و سیاستی که این دولت با خود به ارمغان آورد روی هر ...را سفید کرده است
گوشه ای از فجایع احمدی نژاد را ببینید
Iran, Islamic Republic of
تغییر قیمت های زیر هر چند عجیب و باور نکردنی ولی در دوره احمدی نژاد رخ داد:
۱-قیمت نان لواش از ۱۵ تومان در سال ۸۴ به ۱۶۰ تومان در سال ۹۲ رسید و نان بربری از ۷۵ تومان در سال ۸۴ به ۵۰۰ تومان در سال ۹۲ رسید...
۲-قیمت برنج ایرانی درجه یک از کیلویی ۱۴۰۰ تومان در سال ۸۴ به ۷۲۰۰ تومان در سال ۹۲ رسید.
۳-قیمت گوشت گوسفند از کیلویی ۵۰۱۰ تومان در سال ۸۴ به ۲۹۵۲۸ تومان در سال ۹۲ رسید و گوشت گوساله از کیلویی ۴۵۸۰ تومان در سال ۸۴ به ۳۰۹۵۰ تومان رسید و گوشت مرغ از کیلویی ۱۳۵۰ در سال ۸۴ به ۶۲۵۰ در سال ۹۲ رسید.
۴-قیمت پنیر از کیلویی ۶۰۰ تومان در سال ۸۴ به ۱۵۶۵۰ تومان در سال ۹۲ رسید.
۵-قیمت روغن مایع از لیتری ۸۵۰ تومان در سال ۸۴ به ۴۶۰۰ تومان رسید.
۶-قیمت بنزین از لیتری ۸۰ تومان در سال ۸۴ به ۷۰۰ تومان در سال ۹۲ رسید.
این چند برابر شدن قیمت همه چیز در دوره احمدی نژاد ،سری دراز دارد که به برخی اشاره شد...
Iran, Islamic Republic of
گوشت گوسفند بی استخوان 72 و با استخوان 60 هزار تومان. در شیراز.
دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنیم.!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما در زمین امثال آقای گوشه ای از فجایع ...... بازی نکنید. چرا که ذکر قیمت بدون مقایسه آن با درآمد کار امثال این آقا و نیز ضد انقلابیون است.
مرحوم پدرم تعریف میکرد که زمانی کباب کوبیده سیخی دو شاهی و نان هم دانه ای یک شاهی بود. جمع آن میشد 5 شاهی 4 تا 5 شاهی هم میشد یک ریال. یعنی شکم 4 نفر با نون و کباب و ریحان و با یک ریال که واحد پول آنزمان و این زمان است بخوبی پر میشد. با این حال کسانی که میتوانستند هر روز نون و کباب بخورند خیلی اندک بودند. اکثر شهرهای آنزمان فوقش 3 تا کبابی داشتند.
خوب حالا شما اصلا میتونید بدون ذکر درآمد بگویید وضع آنموقع بهتر بود؟
اگر درآمدها زیاد وقیمت ها ثابت میماند الآن با بیست ملیون ریال حقوق که میشود دو ملیون تومان میشد دویست ملیون سیخ کباب بخریم و هر نفر از شهر ده ملیونی تهران را به 5 وعده غذا و در هر وعده به دو سیخ کباب مهمان کنیم.
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مردم امروز ایران دوران مرحوم پدرتان را ندیده اند و درک نکرده اند، اما دوره ی احمدی نژاد و خاتمی را دیده اند و درک کرده اند و تفاوت دوران احمدی نژاد و خاتمی را در همه حوزه ها می دانند و از سال 92 مدام تکرار می کنند...!؟
Iran, Islamic Republic of
مگه به خاطر گوشت و مرغ انقلاب کردیم که حالا بخاطر گرونی به نطاممون رای ندیم!
کسانیکه +دادند حواسشون به خون شهدا باشه
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً شما قیمت های دوره هاشمی را با این دوره مقایسه می کنی ! آخر چرا دروغ می گوئید. کجا گوشت کیلوئی پنج هزار تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لطفا در امارهای ارایه شده لیست حقوق پرداختی به کارمندان و میزان درصد اشتغال در کشور و میزان قدرت خرید مردم را هم اضافه کن... جهت یاداوری که شاید باور نکنی.در سال 84 متوسط حقوق پرداختی کارمندان هشتتاد هزار تومان بود و لی در پایان دوره احمدی نزاد بالای یک و نیم میلیون. قیمت سیم کارت در 84 یک میلیون و دویست هزار تومان ولی در 92 پنج هزار تومان. میزان اشتغال در اقشار مختلف مردم بسیار بالا بود و عملا بیکاری وجود نداشت.ساخت راهها و غیره که امارش هست ولی اقایون دوست ندارند منتشر کنن. میزان تولید برق و ساخت نیروگاهها که بعد از 92 متوقف شد. در طی دوره 8 ساله احمدی نزاد در هر 50 ثانیه یک واحد مسکونی ساخته شد قدرت خرید خودرو به اکثر مردم گسترش پیدا کرد و تقریبا تمام خانواده ها دارای خوردرو شدندو هزاران امار دیگر..... بله شاید باور نکنی ولی داشتیم زندگی میکردیم و برعکس تبلیغات امثال شماها راحت زندگی میکردیمووو برخلاف اون دروغهایی که به چشم مردم نگاه کردند و گفتن هم کره بود و هم شیر و هم دیگر ارزاق عمومی... گرانی بود ولی با تلاش دولت وقت درامد مردم هم زیاد بود.... از همه مهمتر مخالفین احمدی نزاد اجازه بیان و ازادی بیان داشتن و بی شناسنامه و بیسواد وغیره بهشان گفته نمیشد....عزیز دل با مطالبت چه چیزی را میخوای ماله کشی کنی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حامد
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد تورم داشتیم. بخشی به خاطر تحریم هایی بود که اصلاح طلبان از آن خوشحال می شدند. بخشی به خاطر هدفمندی یارانه و ....
در مورد افزایش قیمت نان و بنزین باید بدونیم که در آن زمان 45 هزار تومان به هر فرد یارانه داده می شد که شاید معادل 160 هزار تومان امروز بود. بنا بر این این گرانی نان و بنزین با یارانه نقدی حل می شد. اما هر سال باید طبق تورم سالیانه مقداری به یارانه افزوده می شد اما نشد و نمی شود.
شاهرخ
United States
نمی خواهم توهین تلقی کنید ولی بخاطر خدا وخودتان کمی تحقیق کنید چرا یارانه را ازاقلام اساسی برداشت اگرمی خواست کمک مردم کند حداقل تنهای غذای فقرا را که همان نان خالی است ازیارانه برداشتن حذف میکرد شما ۴۵ت رافقط می توانید روزی یک نان بخرید وبخورید
گوشه از فجایع خاتمی و روحانی
Iran, Islamic Republic of
1-انعقاد قراردادهای ننگینی مثل کرسنت
توتال استات اویل پتروپارس
2-تحصن، اختلاس
3-نابودی هسته ای در قبال افزایش تحریم
4-افزایش دلار به 10000
5- حقوق نجومی
6-اختلاس 15 هزار میلیاردی
7-افزایش چند برابری قیمت ها
دیگه با چه رویی نظر می دی اخه؟
Iran, Islamic Republic of
جاسوس ها و نفوذی های رنگ به رنگ افساد طلب فراموش نشود
Iran, Islamic Republic of
گستره ی این فجایع آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست...
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
مجموع قیمت کالا ها با پول یارانه یر به یرمیشد تازه یک چیزی هم زیاد میامد
شاهرخ
United States
اره اولش که هنوز اجناس یارانه ای درانبارها بود مثال اینکه شما یک کیسه برنج قیمت ۲۰۰ت درخانه داشته باشی وبه همه بگویی برنج ۲۰۰تومانی ولی همان دربازار وقتی تمام شدبخری ۱۰۰۰ت !!!!
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
فجیع اینجاست که جمع قبوض برق گاز آب در دولت روحانی شده اندازه اجاره خانه ی مناطق ضعیف تهران
محسن
Iran, Islamic Republic of
من موافق خط فکری دکتر احمدی نژادنیستم ولی دوست گرامی میدانی چرامردم دربرابر این افزایش قیمتها مانند الان اعتراضات خیابانی نداشتند و نجیبانه آنرا پذیرفتند؟
سطح زندگی معمولی و هم ذات پنداری ایشان با مردم باعث تحمل میشد . چیزی که در زندگی لاکچری وزرای این دولت دیده نمیشود .
درود برشما
Iran, Islamic Republic of
افرین واقعا درس6
شاهرخ
United States
نه جناب اقامحسن تازه اولش بود ومردم ذخیره مالی داشتن ولی حالا ذخیره های مالی تمام شده یکیش خودمن چی میگید
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام در پاسخ به این برادر عزیز عرض کنم در طول تاریخ زور شهریهابیشتر از روستاییها بوده است وعموما شهریها از دسترنج روستایی تولید کننده استفاده کرده انهم با پرداخت ناچیز به روستاییها مواردی که شما اشاره فرمودید عموما اقلام کشاورزی بوده است پرداخت بابت خدمات فنی وغیرفنی شهریها بسیار بالا ولی روستایی بیچاره با زحمات فراوان نان وبرنج وگوشت گوسفندی ومرغ را برای شهریها اماده می کنند اگر هم افزایش قیمت داشته مطمئنا ازنرخ تورم سالیانه کمتر بوده وانوقت شما در همین زمانها به افزایش حقوق دانشگاهیان وقضات ومدیران کل وغیره هیچ اشاره ای نکرده اید واشاره ای هم به دستمزد مکانیک وصافکار وبرقکار و ویزیت پزشکان وغیره نداشته اید ضمنا در پایان دولت آقای هاشمی رفسنجانی گوشت گوسفندکیلویی 5000تومان بوده است
پیروز
Iran, Islamic Republic of
جریان مورد ادعای شما یعنی اصلاح طلبها در این سالها چه کرده اند ، لطف کنید از وجنات آنها در اینجا بنویسید ، اینکه فقط و فقط از احمدی نژاد مینویسید و فحش میدهید ، مشکلی را حل نمیکند ، وضعیت کشور در سال ۸۸ توسط جریان شما به خوک سیاه نشست، دیکتاتوریهای گروه های تمامیت خواه مجاهدین و اصلاح طلبها و اعتدالیون الان جواب دهند بعد شش سال حاکمیت بی چون و چرا ، چرا وضعیت کشور اینطور شده ؟ نقدینگی نزدیک به دو ونیم برابر شده و تحریمها دارند برمیگردند ، اگر مذاکره کردید و بلد بودید مذاکره کنید که اینطور نمیشد، حالا رییس جمهور .... شما مجددا دست به دامن سپاه شده و ادعای بستن تنگه هرمز را دارد ، جالب است همین سپاه تا چند وقت پیش مورد عتاب همین آقا بود و حالا عزیز شده ، البته سپاه عزیز است ولی مرغ نیست که هم در عزا آن را بخورید و هم در عروسی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاش اینقدر صداقت داشتی که مال خاتمی و هاشمی و روحانی رو هم می نوشتی. ضمن اینکه این ها رو وزیر اطلاعات دولت بنفش در برنامه ی نگاه یک هم گفت. یادت باشه قدرت خرید هم در دولت احمدی نژاد بالاتر رفت
Iran, Islamic Republic of
ای کیو قیمت های الان را هم بگو ...
Iran, Islamic Republic of
یارانه نقدی که زمان احمدی نژاد میگرفتی چه ارزشی داشت؟ این رو یادت رفت بگی
Iran, Islamic Republic of
البته آمار شما دقیق نیست و مقداری جبهه گیری شما ناشی از جهت گیری سیاسی در بزرگ نمایی آمار دخیل شده
اما حتی بر فرض مذکور بفرمایید که مثلا اگر نان گران شد همزمان بادریافت یارانه 45500 برای هرنفر بود که درزمان خودش رقم خوبی بود واگر به نرخ تورم الان بسنجیم حتی بیش از ده برابر میشود. یعنی یارانه امروز باید بیش از450000تومان برای هرنفرباشد.
یعنی درآن دولت اگر تورم آمد قبلش پول تورم درجیب مردم گذاشته شد،ضمن آنکه از حیثیت ملی وتوسعه علم وفناوری کشور وپروژه های عمرانی بشدت مراقبت شد ولی در این دولت تورم لجام گسیخته همرا با کاهش دریافتی های ملت،بی کاری و تعطیل شدن بسیاری از کارخانه هاو... واز همه مهمتر بازی باحیثیت ملی در مواجهه بادشمنان تابلو دارانقلاب و پلمپ برنامه های هسته ای وماهواره ای و نظارت بردانشگاهها و.... بهتر است دیگر نگویم وغصه های دل را زیاد نکنم.
Iran, Islamic Republic of
لطفا قیمت همین اقلام را در زمان تحوبل گیری دولت خاتمی بیان بفرمایید
رواسی
Iran, Islamic Republic of
حقوق کارمند در سال 84 چقدر بود و چقدر شد؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ایشان کارهای زیربنایی بسیاری انجام دادند، ازجمله احداث کارخانجات متعدد سیمان که علی رغم پروژه های عظیم عمرانی در دولت ایشان، قیمت سیمان از تنی 120 هزارتومان در دولت آقای خاتمی به تنی 45 هزارتومان در دولت آقای احمدی نژاد رسید
فجایع دوره احمدی نژاد نه تکذیب شدنی است،نه توجیه شدنی،نه فراموش شدنی
Iran, Islamic Republic of
...
نفرمایید!
Iran, Islamic Republic of
اختیار دارید، چوبکاری می فرمایید
ممکن است تکذیب شدنی و توجیه شدنی و فراموش شدنی نباشد، اما حسب الامر عالی جناب شیمون پرز صددرصد "تولید شدنی" است. از آن جمله است : گذاشتن بشقاب خالی سر سفره و نماز خواندن پشت سر جانماز خالی و ...
...
Iran, Islamic Republic of
سلام،احترام و سپاس!
در پاسخم نه بی احترامی بود،نه بی ادبی؛ از چه رو نقطه چین اش ساختید؟؟؟
پاسخ به پیام گوشه ای از فجایع احمدی نژاد
Germany
این عدد و رقمی که جنابعالی لیست کردی مربوط به دوران اصلاحــــــــات است اگر باور نداری فیلم انتخاباتی مرحوم هـــــــاشمی را در سال 1384 دوباره نگاه کن.
مسکن مهر، سهام عدالت، یارانه ها(علی رغم کارشکنی از ما بهترون) ارسال ماهواره به فضا، تکمیل چرخه هسته ای برای تبدیل آب دریا به آب شیرین و جلوگیری از بحــــــــران کم آبی، رشد علمی کشور، هزاران کیلومتر بزرگراه، جاده، راه آهن، ساخت ورزشگاه برای جوانان، تکمیل فازهای مختلف بیمارستانی در اکثر استان ها، خودکفائی در تولید گندم، بازدید از استان های محـــــروم، خدمت شبانه روزی به محرومان جامعه و.... همه و همه بخشی از خدمات دکتر احمدی نزاد است. پس تا 1400 صبر کنید
همین الان در جامعه ایرانیان مقیم آلمـــــــــــــــان، شجاعت و نهضت خدمت رسانی احمدی نژاد را بهتر از تمام دولت های قبل و بعد...
Iran, Islamic Republic of
اگر اون زمان اونجوری تغییر کرد باز مردم می‌تونستن و می‌خریدن

الان که زمان آقای روحانی مردم دارن تجربه سنگنین تری و حس می‌کنن

الان همه از دم میوه فروشی رد می‌شن و....

اون موقع احمدی نژاد قدرت خرید مردم رو بالا برد
الان چی که باید با دلار ده هزار تومن برای نفس کشیدنمون باید پول بدیم


آقای روحانی سایه جنگ رو برد از سرما

ولی خود جنگ رو آورد رو سرما
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی اینارو از برق بکشه

احمدی نژاد با خروج از دایره رهبری دیگه هیچ جایگاهی نداره
بنده خدا خودش خوشو زده

...
شاهرخ
United States
وتنها ریس جمهوری بود که طرح ...برداشتن یارانه را از نان که مهمترین منبع غذایی فقرابود برداشت ونان ازاد شد پولدارها که نان نمی خورند خوراکشان بافقرا فرق دارد واغلام دیگر ...
Iran, Islamic Republic of
برخی از این تغییر قیمتها در دولت احمدی نژاد به خاطر اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بود. از طرفی مبلغ یارانه ها در این چند سال دولت روحانی هیچ افزایشی نداشت. با وجودی که چندین بار برق و گاز شهری گران شد.
Iran, Islamic Republic of
به وضعیت الان احمدی نژاد کار ندارم چون از حوزه ولایت خارج شده است ولی دو دولت وی بر دوش بدنه ای عمدتا جهادی قرار داشت و این خانم ...اگر می خواهد بداند (که البته ظاهرا نمی خواهد) به شهرستان های کوچک و روستاهای دوردست و...سر بزند تا متوجه شود نیروهای انقلابی چه زحمات ماندگاری را در آن 8 سال انجام دادند....
Iran, Islamic Republic of
حوزه ولایت کجاست؟؟
حدودش را کی تعریف می کند؟؟
اون نیروهای جهادی - که سلام خدا بر صادقانشان باد- در سال 92 و 96 تا الان مشغول چه کاری هستند؟
نفرمایید احمدی نژاد باعث رویگردانی مردم از آنان شد ؛ که هم دروغ بیّن است و هم نفی خود!
Iran, Islamic Republic of
کمی قرآن و احادیث بخوانید متوجه می شوید.
Iran, Islamic Republic of
حضرتعالی ازقرآن و احادیث برایمان تبیین بفرمایید.
احتمالا بجز همفکران جنابعالی در جریان انقلابی - همان اصولگرای سابق و جناح راست اسبق- هیچ کس دیگر نه قرآن می خواند و نه حدیث!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نیاز است خودت قرآن و حدیث بخوانی هرجا کم میاری دست به دامن اتهام میشوی !!
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
حوزه ولایت هرکجا باشد آنجا نیست که مشایی به سران فتنه نامه زد واورا برادرعزیز خطاب کرد
ومتاسفانه آن کسی هم که ازحوزه ولایت خارج شد سفت وسخت ازاین شخص طرفداری میکنه
Iran, Islamic Republic of
اگر اینجا که شما هستید حوزه ولایت است .بنده با افتخار می گویم درحوزه ولایت شما نیستم.ازاین به بعد دشمنان احمدی نژاد....
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتان را می کشتید برای تحویل گرفتن یک مخروبه؟حتما محض رضای خدا؟ دلتون برای مردم سوخته بود.برو عمو دیگه هنای شما برای کسی رنگ ندارد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد داره بر خلاف اوضاع که انقلابی متحد باشه کار میکنه احمدی نژاد یک دورانی محبوب بود و الان هم هست ولی اگه توی انتخابات ۹۶ خودخواهی نمیکرد الان یک انقلابی رییس جمهور بود احندی نژاد میتونست با حمایت از یک فرد انقلابی نتیجه و به نفع انقلاب رقم بزنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی ۱۰۰% هنوز ام محبوب هست ولی نباید برای فحش ۴ تا غرب زده ...خودش و خراب می کرد
Iran, Islamic Republic of
بابت خدماتی که برای مردم و کشور انجام داده از او سپاسگذاریم ولی ابدا نه دیگر محبوب است نه هرگز دیگر به او رأی خواهیم داد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باید یکم حوزه فعالیتش را تغییر دهد از دستش بخواطر دوست خطاب کردن سران فتنه در پی نامه معاونش ناراحتم باید به دامان انقلاب برگردد
Iran, Islamic Republic of
انجا که شما دوست دارید برگردد دامان انقلاب نیست دامان باند های ثروت و قدرت هستند.
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه را دوست خطاب نکرد و این را به جنابعالی خورانده اند!!!
نامه ی مشایی به خاتمی هم سراسر گلایه مندی و فحش بود!!! پیشنهاد می کنم حتما مطالعه بفرمایید.
ali
بله از دید و نظر شما خدمت به صادقانه به مردم و قشر زحمت کش و طبقات متوسط به پانین مخروبه چون شماها هستید که فقط به فکر افراد ثروتمند هستید و..... امثال شما باعث شدند کشور به این روز بیافتد همین برجامی که 5 سال کشور را بیهوده مشغول کرد باامضای امثال حضرتعالی در مجلس 15دقیقه تصویب میشود .شما کارخودتان را درست انجام دهید و قضاوت در باره کار دیگران را مردم می فهمند.
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاح طلب روحانی توان تامین برق کشور را ندارد و قیمت میوه سرسام آور شده آنوقت این ها از دکتر احمدی نژاد انتقاد می کنند !!
سعید
Iran, Islamic Republic of
گیریم دولت احمدی نژاد مملکت را مخروبه کرد ( که نکرد)
دولت مورد حمایت شماها چی کار کرده؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشون خیلی به دولت فعلی انتقاد کرد و ایراد گرفت
مشکل شماهاست که کلمه ای به اسم ضعف را در خودتون قبول ندارید.
Iran, Islamic Republic of
آفرين برادر عزيز ، به نكته خوبى اشاره كردى،...
Iran, Islamic Republic of
مملکت را کلاً هوا کرد ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کی برای تحویل گرفتن مخروبه خودشو به هر راهی میزنه پس یا شما گیج بودید که تلاش برای تحویل مخروبه میکردین یا که نیاز به چشم پزشک دارید احتمالا عدسی چشمتون کدر شده
Iran, Islamic Republic of
با این حساب دولت پس از شما چی باید بگه؟ باید بگه هیروشیما و ناکازاکی تحویلمون دادند؟!! و صد البته این دولت پیر و خسته، دولت خوبی بود برای آقازاده ها و ارز دولتی بگیر های خودی.
Iran, Islamic Republic of
...تقصیر احمدی نژاد بوده!!!
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاده!
وقاحت هم حدی داره، شما و همفکرانتان در سال ۷۶ باحمایت هاشمی و با تخریب ناطق نوری(بعنوان نماینده اصولگراها) در اذهان عمومی، موج سواری کردید و فرد بی لیاقتی مثل خ ا ت م ی رو سرکار آوردید و در مدت ۸سال ؛
- با شعار آزادی و مردم سالاری، دجال گونه با استفاده از تمام امکانات فریبنده در صدد تغییر ذائقه سیاسی جامعه بر آمدید ...
...
Iran, Islamic Republic of
خب معلوم شد اصلاح طلبان یک کاندیدای بسیار ضعیف برای ۱۴۰۰ گذاشتن کنار و از الان ترسیدند و شروع کردند با روش های کثیف به سیاه نمایی و مخروبه نمایی از خدمات کاندیداهای احتمالی آینده. این جماعت اگر بجای این همه سیاست بازی، فقط دو دقیقه برای خدا و مردم و وطنشون کار میکردند الان وضعیت مملکت، دلار، آب، برق، هوافضا و انرژی هسته ای این نبود و نیازی نبود تو راکتور و تو سفره مردم بتن بریزند!
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما که شما تصمیم گیر کشور شوید
Iran, Islamic Republic of
مگه نیستند!!!
امام خمینی فرمودند: مملکت خود را به نااهلان نسپارید...
نشناس
Iran, Islamic Republic of
...چند بار ایشان را در مقام نماینده مجلس و گروه خانه کارگری و معاونت وزرا ؛ پست داده ای؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلب ها خیلی پر روهستید اگه احمدی نژاد نبود گناه کم کاری وبی عرضه گی تان را به گردن چه کسی می انداختید
Iran, Islamic Republic of
كجاي كاري فقط نمو نه اش بر ند كابينه و سوگلي تدبير و اميد در پنج سال يك لونه مرغ نساخت و اي بحال بقيه اعضا .
Iran, Islamic Republic of
وقاحت هم حدي دارد
منظور از تحويل گرفتن مخروبه چيست
اگر مخروبه بود چرا در دور دوم اينقدر زمين و زمان را بهم دوختيد كه برنده شويد.
اگر مخروبه تحويل گرفتيد يك مورد از اصلاح و عمل را نشان دهيد .
حامد
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست مگه کسی شما رو مجبور کرده بود مخروبه تحویل بگیرید؟ نمی کردید. اگر نمی توانید درست کنید وعده حل مشکلات در صد روز ندهید لیست ندهید به مردم نگویید به روحانی رأی بدهند که مشکلات در صد روز حل شود. اگر توانایی ندارید بروید دنبال بخش خصوصی و دنبال گرفتن مجلس و شورا و دولت نباشید
Iran, Islamic Republic of
افسوس که جوانی بودی با رای این ملت ساده به مجلس رفتی حالا که با به سن گذاشتی و هنوزم به دنبال...
زنده باد احمدی نژآد زنده باد آبادسازی ویرانه های سی ساله
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی، این خانم راست میگه نه؟ 8 سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه نبود آره؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژآد به شما مخروبه تحویل داد شما و دولت بنفش هم روی ان فاضلاب ریختید و آن را می خواهید تبدیل به لجنزار کنید.
راستی خانم جلودارزاده شما از چهل سال نمایندگی مجلس خسته نشدی؟ نمی خواهی بازنشست شوی؟
لطفا یک گزارشی از عملکرد خودتان در این چهل سال ارایه کنید تا حداقل مردم بدانند این حزب اسلامی کار-یا همان خانه کارگر قدیم- و شخص سرکارعالی در کارنامه اتان یک مورد کار مثبت وجود دارد؟
وگرنه توهین و تخریب و انتقاد که کاری ندارد.
بی بی تو دیگه چی میگی
Iran, Islamic Republic of
بی بی خانم پاسخ نظر شما در سخنان رهبر در آخرین جلسه ایشان با اعضای دولت دهم نهفته است .
مهدي
Iran, Islamic Republic of
... چكار به احمدي نژاد داري
...
بی نام
...خودتان چکارکردید
...
عجب پروتشریف دارن ایشون بابا احمدی نژادمردتمام شد شمابگید که ظاهرادارای ژن برترهستید چه کارکردید یادتون نرفته که 8سال آقای هاشمی،دولت خاتمی ،دولتی روحانی دولت وامکانات کشوردست شمابودیعنی عملا بعد از انقلاب به غیردولت احمدی نژاد اقتصاددست شمابود
سعید
Greece
خانم جلودارزاده صاحب شدن ازطریق مسکن مهر مخروبه س؟ داشتن قدرت هسته ای مخروبه س؟ اشتغال جوانان مخروبه س؟ محرومیت زدایی مخروبه س؟دلار3000تومن مخروبه س؟باحجابی در اماکن مخروبه س؟ تن دادن به هرخفت برای اروپاییان مخروبه س؟ داشتن امنیت عمومی مخروبه س؟.بابایکی بگه یکدوم ازین مخروبه هارو؟خانم جلودارزاده بسه دیگه ...
مهدی
Australia
باسلام
آقاسعید لطفاً بزارید دست شمارا ببوسم که چقدر قشنگ گفتی واقعاً
حقّ را گغتی دستت دردنکند. آخه اسرائیل هم از آقای احمدی نژادکه
خودش را خادم مردم میدانست و واقعاً نه درحرف بلکه درعمل ثابت کرد
بدو بیرا میگفت آخه آقای احمدی نژاد بود که دست معافیایه ثروت و
قدرت را رو کرد حالا هم وحشت دارند و میدونند که آقای احمدی نژاد
باکسی شوخی ندار آمدن ایشان ومو راازماست کشیدن از ذخیرهای نظام وازثروتمندان بی درد.وازطرف دیگر همدر شدن با ملّت مظلوم ایران.
Iran, Islamic Republic of
معافيا ؟!
منظورت همون مافياست ؟!
خدا امثال تو رو از مموتى نگيره !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلا احمدی نزاد ژغال سیاه . دولت شما تو این پنج سال چه ...بغیر از دلار ۹۰۰۰تومنی و سکه ۳میلیونی و ننگ نامه برجام کرده؟؟؟خدا همه رو عاقبت بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
هفته قبل رفت تالش؛ جیغ استاد زاکانی بلند شد .
این هفته رفت بجنورد، جیغ محمدآقای رفسنجانی و خانم جلودارزاده درآمد.
.....
Iran, Islamic Republic of
خلیل عقاب اگر به تالش و بجنورد می رفت و نمایش سیرک خود را اجرا می کرد، چند برابر نمایش احمدی نژاد تماشاگر داشت...!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قبلاً دوستانتان متری حساب می کردند!!
حالا سیرکی شده؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رنگ رخساره خبر میدهد از سر وجود
...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
من مخالف بقایی و مشایی و حواشی اطراف احمدی نژاد هستم
اما
خداوکیلی دولت تدبیر در 5 سال گذشته مخروبه ای درست کرد که دست احمدی نژاد را از پشت بست....
Iran, Islamic Republic of
شکر نعمت، نعمتت افزون کند
کفر نعمت از کفت بیرون کند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از عملکرد 5ساله خودتون هم بگید
Iran, Islamic Republic of
5 سال مردم رو با برجام بی فرجام سرکار گذاشته اند و نرخ دلار و سکه و خودرو و مسکن رو نجومی کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
...احمدی نژاد بزرگترین خدمتگزار ملت ایران بود ولی باز تاریخ تکرار شد .... متاسفانه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
الان چه بعد پایان این دولت چه تحویل میگیرید حتما دبل مخروبه یا نیست و نابود فقط و فقط باید گفت که خدا به داد این ملت و کشور برسه تا انتخابات بعدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
کسی از شما این حرفها را نمی پذیرد
خریداری ندارد ...
علیکمال
صحبتهای این خانم را بگذارید در کنار فرمایشات رهبری در مورد دولت نهم و دهم (منهای دو سال آخر)!
متوجه خواهید شد ...
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب در کجای فرمایشاتشان فرموده اند : دولت نهم و دهم(منهای دوسال آخر)؟؟؟؟؟؟!!!
بی نشان
عجب مخروبه ای تحویل گرفتید!شما وحزبتان یک کارمثبت دراین 5سال انجام نداده اید...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام: اگر دین ندارید واز روز حساب باکی ندارید لااقل در دنیا آزاده باشید
سرکار خانم جلودار زاده لطفا کمی درباره این جمله فکر کنید
پیوندتان مبارک!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان جان!!!
مثل اینکه تو هم باورت شده که دکتر احمدی نژاد همه چی را خراب کرد و تحویل بعدی داد!!!!
راستی؛ پیوندتان با هاشمی چی ها و مجلس ششمی ها و آرمان ها و اصلاحاتی ها و بی بی سی ها مبارک!!!
در نقطه ی خوبی با این ها جوش خوردید!!!
احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
باز احمدی نژاد سفر استانی رفت و مورد استقبال بی نظیر مردم غیرتمند و باوفای بجنورد در دمای 40 درجه سانتیگراد قرار گرفت!!!!
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاده! بسیاری از همفکران شما که مدعی اصلاح طلبی اند در قوه مجریه مسئولیت دارند.امور اجرایی کشور از سال92در دستان شماهاست.وقت محکوم کردن دولت قبل مدتهاست که به پایان رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
پخش صوت نباش! از خودت حرف بزت تا ببینیم چی تو کلت داری!
Iran, Islamic Republic of
ما که در دوران بعد از احمدی نژاد کار خاصی از این دولت ندیدیمجز اینکه فقط همیشه تمام اشکالات را به تیم قبلی نسبت داده ایم
Iran, Islamic Republic of
چهار سال اول دولت هم حزبي شما كه طرح هاي دولت دهم را افتتاح مي كرد كه خودش تعمتي بود حالا در دور دوم هيچ كاري عمراني كه نكرديد با حمايت و پشت گرمي شما عده اي نماينده فراكسيون اميد كه منافعتان با منافع اين دولت اشرافي گره خورده است وزرا به هيچ كس نبايد جوابگو باشند وضع كشور را به اين روز انداختيد كه مردم گرسنگي كه هيچ دارند از تشنگي مي ميرند...
قلی
Iran, Islamic Republic of
البته من ازاحمدنژاددل خوشی ندار م وبغیررهبری هیکدام شماهاراقبول ندارم...
Iran, Islamic Republic of
در ۸ سال فجایع احمدی نژاد تردیدی نیست اما روحانی نیز با انتخاب کابینه ضعیف،ضعیف عمل کرده است...
Iran, Islamic Republic of
خلائق هر چه لایق...
سید مهدی موسوی
Iran, Islamic Republic of
اگر بعد انقلاب را به 4 تا هشت سال تقسیم کنیم، سه تاش دست شما اصلاح طلبا بوده، حالا شما همه مشکلات اقتصادی را سر دوره احمدی نژاد خالی می‌کنید!!
علی
Iran, Islamic Republic of
سرکار علیه شما خودتون تا حالا چه خدماتی نموده اید
جواد
تقصیر را گردن یکدیگر انداختن فایده‌ای ندارد، ما در حال حاضر با دشمنان خارجی روبه‌رو نیستیم، ما همیشه در برابر دشمنان خارجی قوی بوده‌ایم.
در هشت سالی که کشور در دست این جریان اداره می‌شد، چیزی جز مخروبه تحویل ندادند، ...
کاری باحرفها ندارم ولی احمدی نژاد خدا حفظت کنددوستت دارم باغیرت بودی و هنوز هم هستی کاش اینطور تورا خراب نمی کردند درزمان تو من خوشحالتر بودم چون می دانستم برای کشورم میجنگم اما حالا راهی جز به بیراه نیست... نه پیشرفتی تازه تحریم هم داریم ....
Iran, Islamic Republic of
8 سال رفسنجانی+ 8 سال خاتمی+5 سال روحانی= 21 سال
شما اصلاح طالبان تو این 21 سال چیو اصلاح کریدید؟...
Iran, Islamic Republic of
8 سال نخست وزیری موسوی یادت رفت
France
من اوضاع الان احمدی نژاد رو قبول ندارم ولی این غرب زده ها عمال ۳۲ سال بدبختی ملت هستن و با کوتای ۸۸ بهونه تحریم دادن دست آمریکا خدا لعنتتون کنه غربگراها ما که آدم عادی هستیم با این رفتار غربزده ها عصبی می شیم احمدی نژاد بدبخت با این همه توهین معلوم بود که چنین اوضاعی پیدا میکنه به هر جال همه مثل رهبر یا امام خمینی نیستن عامل رفتار های امروز احمدی نژاد غرب زده هایی هستن که مسخرش می کردن و توهین می کردن و علیه دولتش ...کردن به هر حال احمدی نژاد معصوم نیست
حق گو
Iran, Islamic Republic of
عزیزم به احمدی نژاد حق بده که در تنهایی و بی کسی، گاهی هم ایراداتی داشته باشه اما مهم اینه که آدم خودشو بذاره جای طرف مقابل و درکش کنه...
از روز اول رئیس جمهور شدن این بنده خدا، اصحاب زر و زور و تزویر حاضر در مجلس و قوه قضائیه و مجمع تشخیص و مناسب حکومتی دیگر، نذاشتن آب خوش از گلوش پایین بره...
بهش حق بدیم مردم!!!
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
من در 2 دوره به آقای احمدی نژاد رای دام و از زحمات ایشون هم تشکر میکنم؛ و خدا مدونه این حرفی که خانم جلودارزاده را ظلم به آقای احمدی نژاد وکابینه پر تلاش و زحمتکش ایشون میدونم؛ ایکاش این افسادطلبا یک دهم او کار میکردن بعد اینطور حرف میزدن.
اما اینکه گفته شده مجلس و قوه قضائیه و مجمع تشخیص و.... دیگران نگذاشتن آب خوش از گلوش پایین بره یک مقدار اغراقه؛ و اگه هم مواردی بوده یا هست؛تقصیر یکطرفه نبوده و خود ایشون یا اطرافیان ناخلفش هم باعث این مشکلات بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
...
یکی از اعضا خانه کارگر
Iran, Islamic Republic of
دهانتان را با اب و........شستشو دهید و بعد اسم احمدی نژاد را بیاورید.....!!!!!!!!!!
دمت گرم
حمدی‌نژاد
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبان تا عمر دارند،خودشون از احمدی‌نژاد میسوزند،بعد به بچه ها و نوه ها و نسل های بعد شون هم
سفارش میکنند ، بگید تقصیر احمدی‌نژاد
اما علت اینکه آقای زاکانی چرا ... نشر میده جای سوال هست؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نشر بده بهتر حداقل مردم میان می بینند کامنت می زارن جوابشونو میدن، فرارو که اصن کامنت ما رو نمیزنه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امان از این لیست فله ای ها ی های امید .
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر ، پروژه های جاده و اتوبان و سدسازی، خودکفایی بنزین که با دروغ سرطان زا بودن در دولت اشرافی شد وارداتی! پیشرفت عجیب در هوافظا و صنعت هسته ای ، افتتاح طرح های نیروگاهی جهت تامین برق و صدها کار دیگر ! اینها رو شما انجام دادین یا دکتر احمدی نژاد؟؟؟؟ درسته خودم انتقاد دارم به دکتر احمدی نژاد ولی بقول شریعتی در کارهای عمرانی شما انگشت کوچیکه احمدی نژاد هم نیستین
اصلاحاتی پشیمان
"تقصیر را گردن یکدیگر انداختن فایده‌ای ندارد" خانم این حرف خودته پس تقصر را گردن دیگران نینداز و بببن اصلاحاتی های قبل و فعلی چه به روز مملکت آوردند.
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم چشم را بستن و دهان را باز کردن کار شایسته یک نماینده دولت! در مجلس نیست. ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
ساخت و ساز و عمران در دوران احمدی نژاد در تمام انقلاب بی سباقه بود. فقط تعداد مسکن ساخته شده (مسکن شخصی ساز و مسکن مهر) رو حساب کنید از هر دولتی بیشتر بود. ...
Iran, Islamic Republic of
دو ميليون نفرو صاحب خانه كرد با 8 الي 12 ميليون تومن دمش گرم
خدایش خدمتگزاربیمارستان بودم با سیزده میلیون تومن صاحب خونه شدم از شرکتی به قراردادی تبدیل کرد خدا فظت کنه احمدی نژاد... خودم و بچه هام دعا میکنن
Germany
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
در مناظرات سال 96، قالیباف نکته جالبی را خطاب به کاندیدای پیروز داشت. گفت: امروز ما با پدیده عجیبی روبرو هستیم، مستقیم در چشم مردم نگاه می کنند و دروغ می گویند. آن کاندیدا سرکرده اعتدالیون و اصلاح طلبان است، از بقیه جز این روش انتظاری نداریم.
Iran, Islamic Republic of
درختی که چهار سال میوه نده چهل سال دیگه هم نمیده مردم ما عمر نوح ندارند
Iran, Islamic Republic of
سر کار خانم. لطفا دهان خود را ببندید. از حرف های رایگان زدن خسته نشدید؟ بهتر نیست درباره وضعیت اقتصادی و اجتماعی امروز کشور سخن بگویید؟
Iran, Islamic Republic of
بیشترین مشکلات در کشور مروبط به این گروه است که فعلا دارندکشور را اداره می کنند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
البته من در اصل قضیه به مدیریت در ایران نقد جدی دارم و مشکلات حال حاضر را نتیجه بی مدیریتی٬ عدم دانایی و بینش خصوصا در حوزه اقتصاد، علمی نبودن و خصوصا عدم تولید علم بومی متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه های مختلف کشور و ... در همه دوره ها می دانم و متاسفانه کشور در طول چند دهه از جریان انقلابی مبتنی بر اندیشه جهادی ، تدبیر ،از خودگذشتگی و ... به جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی انحراف پیدا کرد هرچند افراد شاخصی از اصولگراها که نزدیک به ایده انقلابی هستند اما اونا قلیل و محجوبند و متاسفانه در دل جریان از آنها پشتیبانی نمی شود . اصلاح طلبان یا بهتره بگم تجدید نظر طلبان هم که ول معطل.
از این که بگذریم یک دولت در کل دولت های بعد از انقلاب به مردم نگاه ولی نعمت داشت مردم هم خود رییس جمهور بود و به این باور داشت که اونم احمدی نژاد بود که هم افولگرایان و هم تجدید نظر طلبان با اون سر جنگ داشتند از جنگ فکری و عقیدتی تا شورش و بلوا و تحریم و تهدید. اگر هر کس به شهر و روستا خودش نگاه کنه هم متوجه تفاوت ها و تغییرهای این هشت سال باذبقیه سال ها می شود البته نگاه بدون غرض ورزی نه مث این خانوم نگاه کاملا غرض ورزانه. دولتی به شدت پرتحرک و مردمی. البته دیکته نانوشته غلط هم ندارند مث بقیه دولت ها. البته دولت فعلی مث شب های برره هم از دشمن فرضی شکست خورده متاسفانه یعنی دعاهای ما هم تاثیری نداشته صد متاسفانه. بیش از سی ساله همینا سر کارن اونوقت کی بود کی بود من نبودم شون گوش عالم و آدم رو کر می کنه....
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم دکتر قالیباف به ریاست قوه مجریه برسد
م ج
Iran, Islamic Republic of
32سالی که دست شما وامثال شماها بوده چه دسته گلی بسر این مردم مظلوم زده اید؟ باز خدا پدر احمدی نژاد واحمدی نژادهارا بیا مرزد:که دست شماها را روکرد/؟؟
Iran, Islamic Republic of
کور بشه اون چشمی که حقیقت نبینه اون هم کار تلاش مخروبه بود
Iran, Islamic Republic of
...
ماهان
Iran, Islamic Republic of
مخروبه احمدی نژاد حداقل برق داشت!! این سرزمینی که هم حزبی ها سرکار علیه اباد کردند برق نداره!!!
ح.ر.ق.1362
Iran, Islamic Republic of
دولت هاشمی و خاتمی و روحانی، کاری نتوانستند بکنند، و حالا به جای پاسخگویی به عملکرد ضعیف دولت مورد حمایتشان، از احمدی نژاد انتقاد می کنند، .
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مرد کار جهادی و شبانه روزی دکتر محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شما در این شش هفت سال چه گلی به سر مردم زدید؟؟؟؟
واقعاً خجالت نمی کشید؟؟؟؟
احمدی نژاد لااقل ۴تا کار برای مردم کرد. شما چی؟
فقط زحمت بتن ریزی و تخریب صنعت هسته ای رو کشیدید و ....
واویلا نگو از بتن ریزی نگو دلم درد گرفت که زحمت بچه های مارو دفن کردن واویلا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس ،اقای دکتر احمدی نژاد که از طرف جریان این خانم توهین های به ایشان شد مرد عمل بود و ما به عینه دیدیم که دولت فعلی چیزی جز تخریب دولت قبل ، ناقص کردن دانش هسته ای ،هوافضا.دلسرد کردن مردم به حکومت با بی تدبیری و سخنوری! ، فساد اقتصادی متعدد ،حقوق های نجومی ، بیکاری روز افزون جوانان ...فامیل بازی چیز دیگری نداشت.مردم می ببینند!
بهمن
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم که سالهاست اسم شما را در این نظام می شنویم خودتان لطفا کنار بروید تا شخص دیگری جا شما بیاید و در ثانی خودتان انتقاد می کنید که مشکلات را گردن این وان نندازید بعد خود حضرت عالی از دولت قبل انچنان بد می گویید که بسیار شک برانگیز است . خودتان دیگران را دعوت به تقوا می کنید...
Iran, Islamic Republic of
باز صد رحمت به احمدی نژاد...
محمد
United Arab Emirates
بابا تورو خدا یکی به این اصلاح طلبها بگه ازاین چهل سال انقلاب 10 سال که جنگ و کشتار ومقاومت ملت بود می ماند 30 سال حالا ازاین 30 سال 22 سال دست افرادی بود که در انقلاب وشاید در مبارزات انقلاب بودند ولی بقدری تفکراتشان به سمت غربزدگی الهام گرفته از غرب لیبرالی وسرمایداری سوق دادن که نه ایرانی بودنشان را می توانند ثابت کنند ونه اعتقاد به دین ومذهبشان را. و8 سال هم دست حزب الهی واصولگرا وانقلابی بود که آن هم خیلی ضعفها داشتند. حالا اینجا می خواهیم بگیم که اصلاح طلبها دراین 22 سال چه دستاوردهایی داشتند آیا خدمت کردن به ایران و تقویت اسلام ومردم....
United Kingdom
شما بدبختیهاییکه افرادی مثل شما بسر این مملکت و ملت اورده اند با تاجم مزور به بهتریت دولت دوران انقلاب احمدی نژاد نمیتوانید پنهان کنید.
خانم عزیز به ذکاوت مردم توهین نکنید
وحید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا جایی ک همه میدانند دولت احمدی نژاد ساخت و دولت شما ویران کرد،
بتن ریزی در چ‌دولتی بود؟
قطعی مکرر برق در کدام دولت بود؟
هوا و فضا در چ دولتی متوقف شد؟
....
وقتتون رو نمی گیرم کافیه یک سری به بازار بزنی تا بفهمی چ خبر است
Iran, Islamic Republic of
چرا در این دولت پی در پی برق قطع می شود؟؟؟؟؟؟
در گذشته اینچنین نبود؛ آخر بی تدبیری از این بیشتر هم می‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
بگیر بخواب اصلاح طلب ...
Iran, Islamic Republic of
...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی
میشه بگین هدف شما از مصاحبه با این افراد چیه؟
واقعا چه فکری می‌کنی تا یکی حمله می‌کنه به احمدی‌نژاد اونا با آب و تاب بازگو میکنید؟...
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
هدف رسانه هایی چون جهان، برگرفته از کینه ایست که از احمدی نژاد بابت دست ردی که به سینه ی سهم خواهی این آقایان زده بود، به دل دارند و تا قیام قیامت هم دامن گیرشان خواهد بود...
احزاب چپ و راست هر کسی را که در دایره ی تعریف شده ی آنان بازی نکنند، با تمام توان (قدرت و ثروت) تخریب و ترور شخصیتی می کنند چون منافعشان در خطر می افتد... احمدی نژاد و آقای قالیباف حرف بنده را خوب درک می کنند
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودار زاده اول تکلیف خودتو رو با حرفات مشخص کن بعد افاضات بفرما!!! یکجا می گی دولت احمدی نژاد خرابه بیار آورد یکجا می گی اختلاس های چند ماه اخیر!!! دولتمردان الان نا لایق هستند تا دولتمردان احمدی نژادی!!! ...
Iran, Islamic Republic of
فرارروبه جلوانداختن تقصیرهابه گردن دیگران وخودراناجی کشوردانستن شیوه بعضی اصلاح طلبان است یادشان رفته فتنه 88راوالبته یکی هم بیایدبگویددردوره ای که کشوردست شما بودچه کرده اید)نظرمردم غیرازآن چیزی است که شما می گوئیدبله اینکه احمدی نژاددراواخردوره اش انحرافاتی داشت درست وبزرگان اصول گرا هم دیگر اورابه فراموشی سپردندولی دراین جناح انگاررئیس دولت اصلاحات پیامبراست ومعصوم ...اگرکسی خطا کردبایدفراموش شودچه اصول گراچه اصلاح طلب یا هرکسی دیگراین منطق عقل است
Iran, Islamic Republic of
والا خدماتی که احمدی نژاد انجام داد شما و جد وابادتون به انگشت کوچیکش نمیرسید..

حالا دولت دست دوست های شماست میبیند هر روز اعتراضات کشور رو فرا گرفته..

کسانیکه هم به دوستان شما رای دادن الان هم خیلی پشیمونن
عرفان
Iran, Islamic Republic of
خانم عزیز اگر دقت کنید همه این خرابیها نتیجه کار اصلاح طلبانی مثل شماست که مملکت را صد سال به عقب بر گرداندید نه دولت مردمی
United States
اینها چه کینه عمیقی از احمدی نژاد به دل دارند که بعد از ۵ سال گند کاری دولت خودشون هنوز به پاچه احمدی نژاد میپیچند. یکی به این سرکار خانم بگه شما دو دوره قبل از احمدی نژاد و یک دوره و خورده ای بعد از اون امور را در دست داشتید و غیر از ضرر به مملکت و بیت المال چه نفعی داشتید؟ مردم از صحبتهای بیمورد و کشکی شما خسته شدهاند.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور قلب ها فقط احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
۸۰% مردم طرفدار احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه بنشین سر جایت!!!!
Denmark
شماوجناح محترم که از سال 68 تا الان (درزمان احمدی نژاداکثرمدیران ایشان هم تفکرشما راداشته اند)کشور در دست شما بوده چه قدمی برای مردم برداشته اید شما که دم از دمکراسی ومردم می زنید به انتخاب مردم دران مقطع احترام بگذارید .درضمن درقضاوت خدا را در نظر بگیرید.
محمد
United Arab Emirates
بله ما احترام. می گذاریم همه مردم برای ما عزیزند . در آن 22 سال که بیشتر هم دردوران امنیت وصلح هست البته دراین دنیا یی که دو برمان همه فتنه وجنگ هست واقعا چکار کردند ببین ما می پذیریم که جناح ما هم خیلی ضعفها ونقص ها داشت که مشکلاتی برای جامعه بوجود آورد. درواقع اصلاح طلب واصولگرا باید واقعی باشند. ...
Iran, Islamic Republic of
این چند سال اخیر این دولت ودارو دسته شما کشور را به این روز انداختن خدا از شما وجناح تان نگذرد
حسین
Iran, Islamic Republic of

در مورد احمدی نژاد صحبت نکن و گرنه با فارسی سخت باهات صحبت می کنم. در ضمن بوی مدیریت شما قبل از شروع تحریم حال همه رو خراب کرده که داری این حرف هارا میگی.
Iran, Islamic Republic of
71 هزار پروژه عمرانی را تعطیل نمود هاید,در بنزین خود کفا شده به صادر کننده تبدیل شدیم روزانه 18 میلیون لیتر وارد می کنیم ,دلار ,سکه ,مسکن ,رکود, بیکاری ,مفاسد اقتصادی تماما محصول عملکرد اصلاح طلبان است به چه چیز شما باید دلخوش بود..
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط یک مورد طرح های احمدی نژاد در ساخت پالایشگاه و نیروگاه برق و تبدیل نیروگاه برق ها به سیکل ترکیبی و ساخت صدها کارخانه و پروژه های عمرانی که هر روز افتتاح میشد و هدفمندی یارانه ها و ... را حساب کنید که اگر نمیبودند امروز شما حتی عرضه تامین برق یک روستا در ایران را هم نداشتید و کمبود بیداد میکرد.
الان هم همینی که دارید از صدقه سری اون پروژه هاست والا که ما ندیددیم پروژه ای جدی افتتاح بشه که کارش همش توسطخ ودتون انجام شده باشه.
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
نیست دولت شما و شما مجلسی ها مملکت را آباد کردید!!! پس میوه های برجام کی میرسه!!؟؟ ...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودار زاده نترسید!!! ؟؟؟
انشاءالله سال 1400سال نابودی شما اصلاح‌طلبان ... باشه!!!
...
United States
خداروشکر روحانی نشون داد که دولت احمدی نژاد یدونه بود. حالا هی شما صبح تا شب بگو. ملت چشم دارند و میبینن. ...
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
خانم جا داشت سه دوره دولتی که در دست شما بود اشاره می کردید امار توسعه صادرات و انار بیکاری و نوع اوری و واردات و رواج دلالی و پاساز پروری را به جای تولید و دادن منابع کشور به تولید یا دلال و نمونه تولید بنرین و قدرت دفاعی و رشوه و فساد دولتی و پیدایش طبقه سرمایه دار نو کیسه وابسته به اقایون را با رانت و مصادره اموال و.............. را با هم مقابسه می کردید ...
بهروز
United Arab Emirates
...
بهروز
United Kingdom
سایت جهان چرا نظرات بنده را سانسور میکنید و از این سانسور کردن معلومه شما بشدت عناد و کینه با دکتر احمدی نژاد دارید.پس موتوا بغیضکم.
Iran, Islamic Republic of
این خانم شاید در متن جامعه ایران زندگی نمی کنه و شاهکارهای دولت امید رو نمیدونه ...
Iran, Islamic Republic of
من همه ی عملکرد احمدی نژاد را قبول ندارم اما در دوره ی او همراه با افزایش قیمت ها بازار در جریان بود و رکودی وجود نداشت و قدرت خرید مردم هم بالاتر از الان بود و نتیجه اینکه مردم اونموقع بیشتر میتوانستند خرید کنند نسبت به الان .
من کارمندم درزمان احمدی نژاد سه بار افازیش حقوق داشتم.......خدایا احمدی نژادرو حفظ کن
Iran, Islamic Republic of
خدا... این ها چرا هیچوقت مقصر نیستند ... همیشه یه احمدی نژادی هست .. آقایی هست که ... سپاهی هست ... خوب بی مسئولیتی جزء زاتی ادم بخورو بخوابه ولی خداییش یکم حیا کنید
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره خانم جلودار زاده تا می توانید خادم ملت را صب کنید خادم ملت در مقابل مولای متقیان که عددی نیست که در منابر توسط بوزینگان تشنه قدرت و ثروت صب می شدند و به مردم زمان القا می کردند شرط قبولی نماز صب امیر المومنین است و باز تاریخ تکرار می شود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... یک هزارم دکتر احمدی نژاد عرضه ندارید
Iran, Islamic Republic of
در هر شهر ايران ميروي مسكن مهر دكتر احمدي نژاد مثل ستاره ميدوخشد ...
احمدی‌نژاد سیل ویرانگر ، مسبب بدبختی های عالم ، چرا دولت مورد اقبال شما این همه هزینه و تبلیغات کرد تا ۸ سال خرابی را تحویل بگیرد ، شما وظیفه نمایندگی دارید یا وکیل دوله ای ، روزی احمدی‌نژاد گفت هرجا را دست می‌زنیم از صدجا صدا درمیاد ...
امین ک
Iran, Islamic Republic of
...
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
همین هسته ای رو که شما باهاش معامله کردین و کلا تعطیلش کردین از عملکردهای دولت قبل بوده که بعنوان برگ برنده دست ما بود هرچند شما نابودش کردین. البته شماها رو اگه آزاد بزارن همه اهرمهای قدرت ما رو نابود میکنید. هسته ای روکه نابود کردین الانم دنبال نابودی صنعت موشکی هستین. دست به نابودی شما انصافا خیلی سریعتر و بهتر از بقیه است. شما اصلاح طلبا بجای حرفهای نخ نمایی مثل همه چی تقصیر دولت قبله بیاید و پاسخگوی افتضاحات دولت مورد حمایتتون باشین.
کاری که ترامپ با برجام اوباما کرد از این ور با هسته ایران انجام دادن....هردو ساخته دوره قبلشون رو نابود کردن
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام با شیطنت دوستان خانم جلودارزاده که لیدرهای کارگزارانی واصلاح طلبان می باشند در زمان احمدی نژاد همه گرفتاریها از وامهای بانکی شروع می شد که روسای بانکها پشت پرده با رهبران اصلاح طلبان وکارگزارانی در ارتباط بوده و وامهای کلان گرفته وبه نان ونوایی رسیدند...
ریاحی فر
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاده کی ازاین دوقطبی سازیهادست برمیدارید
به فکرانجام وظایف نمایندگی باشیدوگرنه وسعت کلمات
زیادوقدرت استدلال بالاتراست وتوانایی شنیدن آنهاراشاید
نداشته باشیدمثلامیتوان گفت مخروبه تحویل گرفتیدآنرا
سیلابی هم کردیدکارکردن درکدام شرایط راحتتراست
حالاشمایک حرفی میزنیدفردابه قول شماافق گرایان پاسخ
میدهندودورباطلی که صورت میگیردونتیجه آن تحیرمردم
است ازاینکه کسی دردآنان رانمیفهمدناراحت هستندحالااین
مشکلات راحل کنیدبعدادرمورداختلافات سیاسی خودبه
گفتگوبپردازید
محمدرصضا
Iran, Islamic Republic of
چقدر این سایت کینه توزه که
مطالب کسانی را که دشمنی و کارشکنی آنها با احمدی نژاد ثابت شده (امثال ایشان یا محمد هاشمی و....) و حتی خود این سایت آنها را تکفیر می کرد عزیز شده اند و منافقانه از آنها مطلب می گذاره
به کوری چشمتان و بنا بر صحبت رهبر عزیز در آخرین رورهای دولت احمدی نژاد اقدامات ایشان بی سابقهبوده است
هر چند اشتباهات هم داشته
...
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری بارها دولت احمدی نژاد را دولت کار و تلاش معرفی نمودند .
Iran, Islamic Republic of
سلام.خانم روشنفکر بی زحمت توضیح بدید شماها چیکار کردید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از اسمش معلومه جلوداره دولته حرفی هست؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز واقعا براتون متاسفم ازین دشمنی با احمدی نژاد خدارو شکر هرچقدر دشمنیتون زیاد بشه محبوبیت احمدی نژاد بیشتر و بیشتر میشه درود بر احمدی نژاد ومشایی و بقایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
این یعنی فرار به جلوی اصلاح طلبان . ...
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً سنگ پا در مقابل وقاحت برخی از اصلاح طلب ها حکم مخمل رو داره!
اینها یا ژن معیوب دارند یا خود را به نفهمی می زنند. احمدی نژاد هرچه بودمعیشت مردم را به این روز سیاهی که الآن هست نیانداخت. مشکل احمدی نژاد، قرار گرفتن در کنار چند مشاور مسئله دار بود که البته به نظر می رسد که همان ها نیز نفوذی جریان مقابل او بودند. حتی یک نفر از وزیران احمدی نژاد به قد وزرای فعلی فشل ...نبود.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
ببین زاکانی به چه فلاکتی افتاده و چه کینه ای از دکتر داره که برای تخریبش دست به دامن اصلاح طلبا شده
Iran, Islamic Republic of
بیش از دو سال است که با رصد رسانه های اصولگراها (مشرق، جهان، صراط، رجا، تابناک، تسنیم، نسیم آنلاین، اس ان ان، الف) به نکته ای که شما بیان نمودید، پی برده ام...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این اصلاحات کی روشون کم میشه 6 سال مملکت دستشون بوده باز میگن دولت قبل ...
حداقل درزمان احمدی نژاد پولی نمی موند که دزدا براش نقشه بکشن
Iran, Islamic Republic of
سلام یکی نیست به خانم محترم بگوید کشور 32 سال دست شما بوده چه کرده آید امام حسین ع میفرمایند اگردین ندارید آزاده باش دراین 8 سال او به اندازه تمامی 32 سال شمارا کرد اگر به زعم شماکارنکرد برای مردم اربابی نکرد ومردم رعیت اوباشند شما ببینید آقای روحانی چی / ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
فذض محال- حرف شما درست. 8 سال حکومت از دست شما خارج شد و شد آنچه نباید می شد!
ولی بگویید 32 سال دست شما بوده و هست چه ... کردید.
Iran, Islamic Republic of
این خانم در شهرری شناخه شده بودند. مدت های مدیدی هم نماینده مجلس بودند. ...
Iran, Islamic Republic of
بله از نگاه وطن فروشان ، پیشرفت هسته ای ، نانو، فضایی، خودکفایی در برق و بنزین( البته اصلاح طلبان رکود برگشت را زدند) مسکن مهر ، سهام عدالت( به جای غارت سهام توسط باند راست و چپ) بیمه کارگری و روستاییان و طرح های عمرانی ( راه و ورزشگاهها و...) مخروبه است.... چون بازماندگان گروهک ها همچنان در سقوط نظام خودشان را ناکام می دانند
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دیگر این حنای رنگ باخته انداختن ضعفها ونقایص را گردن احمدی نژاد رنگ باخته وپیش مردم دیگر پذیرایی ندارد!
میشه یکم در خصوص این دولت هم افاضه وجود فرمایید!
چی شد چرخش سانتیفیوژها وچرخش زندگی مردم!
به کجا انجامید کلید قفل گشا!
Iran, Islamic Republic of
این ازبی انصافی این خانم است که از دوران احمدی نژاد به عنوان خرابه یاد می کند.
حقیقت آن است که احمدی نژاد علی رغم اشتباهاتش در اواخر دوران ریاست جمهوری ،بسیار سختکوش وپرتلاش وباهمت در کارهای عمرانی و همدلی باملت با سفرهای استانی و همنوایی با آنها باساده زیستی ، فعال وکارا به نظر می آمد.
بی انصافی است که آنهمه کارهای عظیم راخرابه بنامیم.
اگر آنها راخرابه می گویید ،پس اعمال این دولت تنبل وکند و پر خرج وبی بازده و واداده را چه بگویید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد نبود خانم جلودار زاده چه حرفی داشت بگه
ادمین بچاپ کامنتم رو
Iran, Islamic Republic of
با پایان یافتن عمر دولت دهم، مجموعه ای از اهم اقدامات و دستاوردهای دولت احمدی نژاد که مبتنی بر آمارهای مراکز رسمی است بصورت خلاصه(که خلاصه‌اش 140 مورد است که گوشه ای را درج کردم) منتشر می گردد :
1- افزایش 3 برابری کاربران اینترنت در دولت دهم
2- بزرگراههای کشور : تا قبل از دولت نهم : 4713 کیلومتر، اکنون : 13 هزار 223 کیلومتر (2.8 برابر)
3- آزادراه های کشور : تا قبل از دولت نهم : 1086 کیلومتر، اکنون : 2349 کیلومتر (2.1 برابر)
4- آسفالت راههای روستایی : تا قبل از دولت نهم : 54 هزار و 994 کیلومتر، اکنون : 101 هزار و 450 کیلومتر (1.8 برابر)
5- آزاد راه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 374 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 1263 کیلومتر (3.4 برابر)
6- بزرگراه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 2537 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 8510 کیلومتر (3.3 برابر)
7- آسفالت راه روستایی : دولت اصلاحات : 29 هزار و 213 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 46 هزار و 456 کیلومتر (1.6 برابر)
8- افزایش 50 درصدی سهم تولید محصولات پتروشیمی ایران در خاورمیانه، از 16 درصد در سال 84 به 24 درصد در سال 91
9- افزایش 40 میلیون تنی ظرفیت تولید پتروشیمی در کشور از سال 84 تا کنون
10- از سال 84 تا 91 بیش از 52 طرح پتروشیمی به ارزشی بیش از 22 میلیارد دلار در کشور به بهره برداری رسیده است.
11- با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین (سال 86) و همچنین هدفمندی یارانه ها (سال 89) تاکنون (پایان 91) بیش از 92 میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت حاصل شده که معادل با 60 میلیارد دلار برآورد می شود.
12- سهم جایگاه های CNG ایجاد شده در کشور در کاهش مصرف سوخت 25% و سهم هدفمندی یارانه ها وسهمیه بندی بنزین در این کاهش مصرف 75% بوده است.
13- ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور در سال 84 معادل با 38 هزار مگاوات بود اما در سال 91 به 70 هزار مگاوات رسیده است.
14- صادرات برق در سال 91 برای نخستین بار از مرز 11 میلیارد کیلووات ساعت گذ شت در حالیکه سال 84 این میزان تنها 2.7 میلیارد کیلووات ساعت بود.
15- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم 19 میلیون واحد بوده که در سال 91 به بیش از 28 میلیون مشترک رسیده است.
16- هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی 53 میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی 79 میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از 150 درصد از اهداف برنامه را محقق کردند.
17- سهم بازار سرمایه (بورس) نسبت به تولید ناخالص داخلی از 17 درصد در سال 84 به بیش از 50 درصد در ابتدای سال 92 رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و گارگزارنی ها احمدی نژاد را تخریب کردند تا مبادا کوتاهی ها و تنبلی ها و فیش های نجومی شان مورد توجه مردم قرار گیرد.
...
Iran, Islamic Republic of
در دولت هشت ساله احمدی نژاد ( جدای از عملکرد نابخردانه اش ) این همه دزد و جاسوس و رانت خور ، وزیر قاقچاقچی ، تاراج غرور و اعتبار ابران و ابرانی ، مفاسد سران دولت و خانواده هایشان ، دروغ و دروغگویی ، بی دینی و بی حیایی ، غارت و چپاول بیت المال و .... توسط دولتمردان رواج نداشت ، بنظر من زندگی مردم خیلی بهتر از الان اداره می شد . و جاشوش های آمریکا اجازه نداشتند به راختی در دانشگاه های ما جولان داده و نخبه های ما را شناسایی کنند .
Iran, Islamic Republic of
شما هم خراب ترش کردید
Iran, Islamic Republic of
او یک مویش به همه شما می ارزد.
Iran, Islamic Republic of
هر موقع مورد استقبال مردم قرار می گیرد مورد تهاجم قرار می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
خب انقلاب از این 40 سالش، 30 سالشو دست شما اصلاح طلبا بوده، شما چه دسته گلی سر این کشور و نظام زدید؟
ضمنا با آمدن احمدی نزاد زندگی ظاهری و رفاهی مردم متحول شد، کافی است یه نگاهی به قبل و بعد احمدی نژاد بندازی و بعد قضاوت کنی...
iman
Iran, Islamic Republic of
من احمدی نژادی نیستم ولی تو تمام پیامهام هم نوشتم این مرد عجب مرد بزرگی بوده که آدمایی مثل این خانم و اربابانشان هنوز هم هم که هنوزه ازش دست بردار نیستن.نمیدانم روزی برملا میشه که احمدی نژاد با این رانت خوارا و ویژه خوارا چه کرده که این قدر از بازگشتش میترسن
ب خ
Iran, Islamic Republic of
باسلام چون تواين مملکت هرکس ميآيد چهار سال بعد مي رود وکسي نيست ازايشان بازخواست بکند هرکاري مي خواهند مي کنندومقصر راهميشه مسولين قبل از خودشان مي دانند اگر احمد نژاد اشتباه داشت نمي شود زياد ايراد گرفت چون اکثرا وزرا ودولت مردان ايشان جوان بودند اين آقا که به قول خودش سناتور وافراد ورزيده را مسئوليت داد چرا کشور اين جوري مشکل دارد بابا ترس تو کشور نيست چهار نفراگر خلاف کردن به سزاي اعمال شان برسند ديگر کسي جرائت خلاف کردن ويا مي داند توان يک مسئوليت را ندارد مسئوليت قبول نمي کند ترس ترس ترس در اين کشور نيست خلاص .....
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
...
دنباله دار
Iran, Islamic Republic of
جلودار یک بار قبلاً به دکتر گیردادی باموج مخالفت کاربران مواجه شدی دوباره فیلت یاد هندوستان کرد و مجددا این عمل را انجام دادی که این بار هم مورد انتقاد شدید کاربران با انصاف و قدرشناس گردید ...
Iran, Islamic Republic of
و نيز لطفا جواب بدن اين خانم زمان دولت احمدي نژاد ، خانوادگي كجا بودند كه با دولت تدبير دوباره حضور بهم رساندند
ن.ف
Iran, Islamic Republic of
... باز از احمدی نژاد حرف میزند از دستاوردهای این دولت بنفش هم یاداوری کنید.تعطیلی هسته اس دلار ده هزاری ......!!!
Iran, Islamic Republic of
...پدر ما مردم رو در آوردین . ... فقط و فقط رهبره که کارش درسته و آقاست . ...که این قدر خون به دل حضرت آقا کردین .
...
علی
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
...
حالا که چند ساله دست شماست مملکت جنگ زده شده نه آب داریم نهوبرق نه هسته ای نه طلا نه بورس ...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
United States
او خار چشمان خیلی ها شده است. چقدر می ترسند!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر در 8 سال احمدی نژاد کشور رو مخروبه تحویل داد شما و دوستانتون در این 5 سال چه بلایی سر کشور آوردین ؟؟؟؟؟؟؟؟
...
مهدی‌میرزایی
Iran, Islamic Republic of
سلام‌مواظب‌بازی‌اصلاح‌یا‌فساد‌طلبان‌باشید‌برای‌فرار‌از‌پاسخ‌ملت‌می‌خواهند‌ملت‌را‌بجان‌هم‌بباندازند‌
Iran, Islamic Republic of
چون به جای شما و اقلیت مرفه مالک انقلاب به فکر مردم بود مخروبه تحویل شما حضرات داد؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خانم نماینده !! در همان مخروبه هایی که فقط افساد طلبان می بینند ، مردم خیلی بهتر از الآن زندگی می کردند ، دزدی ، جاسوسی ، وطن فروشی و غارت بیت المال ، قاچاق فروشی وزیر و خانواده اش و در یک جمله اعتماد مردم خیلی بیشتر از الآن بود . شماها که عطر کدخدا کر و کورتان کرده و هیچ چیزی را لمس نمی کنید . ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...قابل توجه این خانم مثل اینکه تو این مملکت نبوده که نتیجه سیاست‌های دولت حسن روحانی در مدیریت امور کشور خیلی زودتر از انتظار خود را نمایان ساخت. از تلاطم نرخ ارز و افزایش قیمت سکه در عرصه اقتصادی گرفته تا ناکامی برجام در دیپلماسی؛ حالا نیز قطعی برق در عرصه تامین خدمات عمومی براثر امضای معاهده پاریس که حتی ترامپ خارج شد ولی روحانی هرگز ما به تعهداتمان پایبندیم.
لطفا به فنارفتن بیمه سلامت را هم اضافه کنید وتعهد هزاران شغل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
طولی نمیکشد که خودتان به سراغ میروید ...
Iran, Islamic Republic of
فعلآ که همه دارند دست به دامان او می شوند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
ازاین 5سال چی حاصل شد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یقین بدانید افرادی که بعد ازشما روی کارخواهند امد شما رابه کم کاری و بی تدبیری متهم خواهند کرد.دولت قبل را ولش بجسب به رفع مشکل فعلی جامعه
Iran, Islamic Republic of
عجیب است خجالت هم نمیکشند. 7 سال افسار این مملکت را دست گرفته اند .هنوز برای پرداهت مابه التفاوت اصافه حقوق بازنشستگان کلامی حرف نزده و نمیدهند...
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاد راست مي‌گن . البته با اين توضيح که احمدي نژاد يک خرابه اي از خود بجا گذاشته بود ، اما اينا که برند هيچي از خودشان بجا نميزارند آخه توي خرابه احمدي نژاد بمب ترکوندند .
United States
تصاویر استقبال نور آباد را نگاه کنید و بعد .....
جمیلی
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودار منصف باش
معلم
من یک اشتباهی کردم به احمدی نژاد رای ندادم ولی ایشان باانتخاب وزیری مثل حاج بابایی به فرهنگیان ارزش وشخصیت داد ولی درحال حاضراین آقا.... همه ی اون ارزشهارابه فنا داد....الان بامدیریت غلط مسولین مردم به احمدی نژادپناه آوردن--امیدوارم اتفاقی بیفته که دوباره مردم مظلوم وستمدیده ایران سربلند باشند انشاله
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم گل گفتی...