کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: «بایدن» را اوباما از زباله‌دان بیرون کشید

28 تير 1397 ساعت 19:21

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در واکنش به احتمال حضور معاون اوباما به عنوان رقیب انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۰ به او حمله کرد.


به گزارش جهان نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در واکنش به سوالی درباره احتمال شرکت «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰، به تندی به او حمله کرده است.

مجری شبکه «سی‌بی‌اس» از ترامپ پرسید: «فکر می‌کنید رقیب شما از حزب دموکرات چه کسی خواهد بود؟ جو بایدن گفته تا ماه ژانویه در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ گفت: «بسیار خوب؛ رویای من [رقابت با]بایدن است. این یک رویا است. ببینید، جو بایدن سه بار در انتخابات رقابت کرد. هیچ‌وقت بیشتر از یک درصد رأی نیاورد و رئیس‌جمهور اوباما او را از داخل زباله‌دان بیرون کشید و همه شوکه شدند که این کار را کرد. دوست دارم که رقیبم بایدن باشد. فکر می‌کنم دوست دارم رقیبم هر کدام از آدم‌هایی باشند که درباره‌شان صحبت می‌شود.»

ترامپ در ادامه تصریح کرد: «همان‌طور که می‌دانید الان درباره هفت تا هشت نفر صحبت می‌شود. دوست دارم با هر کدام از آن‌ها رقابت کنم، اما بایدن هیچ‌وقت به تنهایی نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد.»

وی اضافه کرد: «رئیس‌جمهور اوباما او را انتخاب کرد، او را معاون رئیس‌جمهور کرد و او خوب شد. اگر به عقب برگردید و نحوه رقابت او را در دو سه باری که در انتخابات حضور داشته ببینید فکر نمی‌کنم هیچ وقت بیشتر از یک درصد رأی آورد.»

ترامپ چند روز پیش اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت خواهد کرد. او قبلاً هم با قاطعیت گفته رقیبانش را شکست خواهد داد.

منبع: فارس


کد مطلب: 628117

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/628117/ترامپ-بایدن-اوباما-زباله-دان-بیرون-کشید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com