سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۸۰
روایت جالب"حسین یکتا" از چرایی امیدواری به آینده انقلاب

روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید/ امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبیم+فیلم

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 627752
حاج حسین یکتا طی سخنانی، بخشی از دلایل امیدواری ملت ایران به آینده انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید/ امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبیم+فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و مجری برنامه تلویزیونی به روایت مردم طی سخنانی با ابراز امیدواری به حرکت انقلاب اسلامی و محقق شدن اهداف عالیه انقلاب، تصریح کرد: حرکت انقلاب اسلامی با سرعت روبه‌جلوست و من معتقدم حسب سه اصل، کافه دشمن به هم ریخته و کارش تمام است.
 
به گزارش جهان نيوز، وی، سنت الهی، بیانات مقام معظم رهبری و تجربه تاریخی را به عنوان سه اصل و دلیل برای تمام شدن کار دشمن توصیف کرد و گفت: امام که حکیم، عارف، فقیه و نائب امام زمان (عج) بود، می‌گفت این انقلاب طلیعه ظهور امام عصر است و مردم ایران این پرچم را به‌دست صاحب اصلی آن خواهند داد؛ امام هرچه گفت، شد و آقا در مراسم 14 خرداد امسال فرمودند آنچه نشده نیز خواهد شد.

یکتا با اشاره به پیش‌بینی‌های امام راحل از آینده انقلاب اسلامی و تحولات جهانی، افزود: امام فرمود، صدام رفتنی است. وقتی از 18 کشور اسیر گرفتیم، امام فرمود صدام راهی جز خودکشی ندارد. امام به کویت گفت، به صدام کمک نکنید، بعد از ما به سراغ شما می‌آیند. وقتی امام(ره) به احمد متوسلیان گفت از لبنان برگرد، گفتیم مشکل مردم لبنان چه می‌شود، امام فرمود، راه قدس از کربلا می‌گذرد. وقتی به امام گفتیم، شهدا در خاک عراق جامانده‌اند، فرمود": همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل‌سوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود". 

وی با بیان اینکه، تمام وعده‌های امام و رهبری محقق شده و یا در حال تحقق است، با ارزیابی وضعیت فعلی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روزی ما پشت دیواره‌های بصره می‌جنگیدیم اما امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس هستیم. آن اسرائیلی گفت، نیل تا فرات. صهیونیست‌ها رفتند صحرا سینا و برگشتند بیروت و امروز ازیک‌طرف از غزه می‌خوردند و از طرف دیگر از حزب‌الله لبنان. آقا فرمود کرانه باختری باید مسلح شود و خطاب به صهیونیست‌ها فرمود، تکان بخورید حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

این روای دوران دفاع مقدس، افزود: آقا فرمود، به برجام امیدی ندارم اما مسئولین امین ما هستند، بروند جلو و مذاکره کنند، برای تجربه ملت ایران خوب است تا ببینیم چه می‌شود. خب دیدیم چه شد. جوان‌های دهه هفتاد و هشتاد که آمریکا را نمی‌شناختند امروز همه دیدند آمریکا چقدر بد عهده است. آمریکایی‌ها در عراق توطئه کردند، آقا گفت آمریکا نمی‌تواند حاکم نظامی در قرار بگذارد چون ملت عراق کار را دست  خواهد گرفت و دیدیم درنهایت چه شد. امام فرمود اگر ملت ایران و عراق یکی شود چه می‌شود امروز گوشه‌ای از این اتحاد را در اربعین می‌بینیم.

وی با بیان اینکه، " امروز جوان‌های ما می‌رود کربلا، فلافل می‌خورد و خبری از صدام و صدامیان نیست، افزود: روزی موشک‌ها در تهران فرو د می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید. به ما می‌گفتند، شما چه می‌گویید که راه قدس از کربلا می‌گذرد، بروید نفت 7 دلاری را حل کنید، سیم خاردار هم به شما نمی‌دهید، مفعودی‌های کربلای چهارتان را پیدا کنید، اما امام می‌گفت ما پیروزیم و صدام راهی جز خودکشی ندارد. همه دیدند که عاقبت صدام چه شد. صدام رفت بالای دار. جنازه‌اش را بردند بغداد دفن کردند، رفیقانش - جنازه- درآوردند، بردند تکریت. تکریت را داعش گرفت و حشدالشعبی آزاد کرد. قبر صدام را منفجر کردند و استخوان‌های صدام را سگ خورد اما نام خمینی(ره) در جهان آوازه شد.

به گزارش تسنیم، یکتا در ادامه گفت: روزی، پشت دیواره‌های بیت‌المقدس بودیم و یک بسیجی مثل قاسم سلیمانی اگر می‌خواست به لبنان برود، مجبور بود هزار جور استتار و اختفا را رعایت کند اما امروز حشد الشعبی عراق، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، علویون سوریه با مدافعان حرم ایران پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبند و  این یعنی تا نماز در بیت‌المقدس یک یاحسین دیگر.

وی با بیان اینکه، " نظر خدا به انقلاب برنگشته است"، گفت: این خدا، همان خدای است که ملائکه بدر را فرستاد، همان خدای شن‌های طبس است، همان خدای است که قلب افسر ارتشی را برای لو دادن کودتای نوژه منقلب کرد و همان خدای دفاع مقدس است و همان خدای است که ما بارها امدادهای غیبی‌اش را در انقلاب دیده‌ایم؛ هربار که انقلاب حالش خوب نباشد، بالا می‌آورد. انقلاب با خون بهشتی، بنی‌صدر را بالا آورد، با سرهای بریده در کردستان دمکرات کومله و با دویست هزار شهید صدام و استکبار جهانی را بالا آورند و حالا هم طوری نشده، انقلاب رو دل کرده، حالش خوب نیست و بالا خواهد آورد.

یکتا افزود: ببینید حضرت آقا درباره آینده انقلاب و جایگاه ملت ایران چه می‌گوید؟ آقا فرمود خدا به برکت اهل‌بیت جایگاه رفیعی را برای ملت ایران در نظر گرفته است. آقا به آنهای که دلشان لرزید، گفت، "اِنَّ مَعِیَ رَبّی". این جمله برای حضرت موسی پشت نیل و برای زمانی است که فرعون در حال غرق شدن است.

"آقا و دشمن باور دارند که کار دشمن تمام‌شده و هرچه تردید است در دل من و امثال من است. یهود هم یقین کرده که کارش تمام است و می‌گوید اگر ما مباد، همه مباد. به همین دلیل است که زنجیر ترامپ، این سگ زده را بازکرده‌اند اما نمی‌دادند که قرار نیست کمر جبهه کفر در روسیه، اروپا یا اندونزی شکسته شود بلکه همه اتفاقات در شامات، یمن، ایران و عراق است و در حقیقت ایران کمک و پشتیبانی لجستیکی این جبهه را می‌کند.

وی با بیان اینکه، امام فرمود ما در انقلاب بارها با هدایت‌های تحمیلی امام زمان (عج) مواجه بودیم، گفت: دل‌ها دست امام زمان است نه عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن. عملیات روانی و رسانه‌ای مهم است اما ما معتقد به "مِن حَیثُ لایَحتَسِب"ها، "یَرْزُقُ مَنْ یَشَآءُ" ها و "تُعِزُّ مَنْ تَشَا" هستیم.

یکتا با بیان اینکه، امتحانی پیچیده و بسیار مهم برای نسل جوان شروع‌شده است، گفت: هرچه به قله ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، هوا کمتر می‌شود و بی‌هواهایی چون همدانی را می‌خرند و حججی‌ها را بی‌هوا می‌برند. حججی بی‌سر می‌آید و سری در سرها شده و مملکت را به‌ هم می‌ریزد؛ حالا وقت آن رسیده دهه شصتی‌ها بیایند و کار دست بگیرند و ده‌هفتادی‌ها را سازمان‌دهی کنند چراکه ما با چالش‌های پرتکانی مواجه خواهیم بود و به لطف خدا از این ابرهای باردار و چالش‌های پر تکان به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه، گرچه نظر برخی به خدا و انقلاب برگشته اما نظر خدا به انقلاب برنگشته است، گفت: انقلاب کارش را با همین جوان‌ها و با همین دختر و پسرهای که برخی از ماها وقتی با ظاهرشان مواجه می‌شویم، می‌گویم اینها دیگر کیستند، جلو خواهد برد و باید امثال ما مراقب باشند که جا نمانند همان‌طور که در جنگ جا ماندند.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تند روی و دشمن تراشی بالاترین ضربه ها را به این کشور وارد کرده است. برای خدا دیگر بس کنید و واقعیتهای موجود را ببینید.دردها و رنجهای واقعی مردم را ببینید.مردم درجه 2 در زیر فشار دارند له میشوند.از بی آیندگی جوانانمان بترسید
Iran, Islamic Republic of
راست میگی بهتره با کدخدا ببندیم همه غم و غصه هامون برطرف میشه میگی نه اثرات برجام رو نگاه کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
گور بابای کد خدا و برجام و امریکا و و ... شمت چیکار کردید برای مردم؟...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تو چیکار کردی برا کشورت؟؟همین جناب یکتا برو ببین توی کرمانشاه چیکارا ک نکرده.بدون ادعا..بدون شو بازی.فقط کار کرده و کار.تو و همفکرات چیکار کردید؟
دوست عزیزی ک واقع بین هستی(!)واقعیت مملکت اینه ک من و تو باید واسش کار کنیم.بدون غر زدن.بدون ادعا.کاری ک جناب یکتا دارن انجام میدن.
جای غر زدن برو کمک کن ب مملکتت.
علی
Iran, Islamic Republic of
اینکه موشک داره تو ریاض فرود میاد خوبه؟ باید خوشحال بود؟ اینکه پشت دیوارهای بیت المقدس داریم پا میکوبیم باید باعث خوشحالی من بشه؟ این موضوعات چه ربطی به من دار؟ !!!!!!!چه تاثیر مثبتی تو زندگی من میگذاره؟!!!!!!!!!!!! این شعارها و این ایدئولوژی داره ما رو نابود میکنه
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خیلی پرتی!!!.
...
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم

...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
البته من نمی دونم چرا شما از فرود آمدن موشک در ریاض ناراحتید ولی از بمبارانهای مکرر حکام سعودی بر سر مردم بی پناه یمن هیچ گونه ناراحتی ندارید
فقط اگر ذره ای وجدان دارید جواب منصفانه ای به این سوال بدهید
اگر از بمباران و جنایت های سعودیها در یمن هم ناراحت هستید پس باید بیش از اینها به یمنی های پا برهنه حق بدهید که از خود دفاع کنند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
موشکی که توی ریاض فرود بیاید به عنوان قدرت دفاعی و بازدارنده نمی گذارد که موشک در تهران فرود بیاید و دنبال سوراخ موش نگردی. خوبه دیگه
United States
علی جان من و تو چیکاره هستیم ؟ ما حق نداریم اعتراض کنیم تو خیابون باشه باتوم میاد . اینجا هم سانسور . ما باید فقط مثل گوسفند بع بع کنیم ....
Iran, Islamic Republic of
البته جماعت روشنفکر کلن بع بع میکنن
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟؟مگه مجبورت کردن نظر بدی داداشی؟برو بخاب خب
محمد
Germany
چه ربطی داره؟ ...
جواب 10.53
Iran, Islamic Republic of
تندرو آنهایی هستند که درمدت این 5 سال، همه دست آوردهای علمی و هسته ای کشور را بدون دریافت کمترین ما به ازایی به باد فنا دادند؛ تند رو دو تابعیتی های نجومی بگیری هستند که سرمایه های این مملکت رو چپاول کرده و کرور کرور ثروت این مردم رو به بانکهای انگلیس و کانادا و سوئیس و ..... واریز میکنند؛ تندرو آونهایی هستند که در اروپا و آمریکا برا خودشون سوراخ موش خریدن و پیشاپیش آقازاده هاشون را فرستادن تا در موقع اضطراری بتونن خودشون هم به اونجا فرار کنند و ما بمانیم و بلاهایی که اونها سرمون آوردن ؛ تندرو مغز قات افرادیه که دارن به ژنهای برتر کولی میدن و نمیدونن آخر و عاقبتشون بامردم مستضعف ایران به هم گره خورده ولی دارن بیخودی سنگ یک عده غربزده رو به سینه میزنن.
م.ا
آفرین بر کاربر عزیز10.53
Germany
اینها به هم ربطی ندارند درست فکر کن نه از روی احساسات.
...
United States
جناب ادم،دشمن تراش اونیی که این ملت نزدیک ۲۰۰ سال زیر یوق خودش برد و۹ میلیون ایرانی رادرقخطی بزرگ۱۲۹۰ شمسی کشت،اونی که بخاطر ملی شدن نفت نفت ما را تحریم جهانی کرد،اونی که کودتا ۲۸ مرداد انجام داد،اونیی که ۴۰ ساله ما راتحریم جهانی کرده،۸ سال با ما جنگید،هواپیما مسافربری زدو...بازم هست خیلی،غرب با ما دشمنی داره نه ما با غرب
فقط سانسور کنید . مخالف باید سانسور بشه . حرف حق باید سانسور بشه
علی
Canada
اینهایی که منفی زده اند از وضع موجود خیلی راضی هستند و از بی آیندگی جوانان هم اصلا نمی‌ترسند. جوانانشان قطعا آینده ی روشنی دارند.
United States
لطفا از طرف مردم صحبت نکنید !
United States
اقای عزیز ما می خواهیم در هیچ کجای دنیا جنگ نباشه . در هیچ کجا . ما می خواهیم مردم ایران در بالاترین استاندارد دنیا زندگی کنن .
Iran, Islamic Republic of
تویی ک میخای زندگی ایرانیا لاکچری باشه چقد کالای کارگر ایرونیو استفاده میکنی؟
تو نمیخای جنگ باشه ولی میمونای سعودی ک میخان.گرازهای اسرائیلی ک میخان.بیچاره برو ببین چقد دارن مارو تهدید میکنن.جوای های هویه یا چی؟
وقتي روئسا... با بنز رفت و امد مي كنند و ...مردم بايد پرايد سوار شوند تا از توليد داخلي حمايت بشه؟
....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
موشکهایی که در تهران فرود می آمد موشک های اسکاد روسی با نام الحسین(ع) بود که در پاسخ به حملات فانتوم های آمریکایی به بغداد شلیک میشد. موشکهایی که یمن به ریاض میزند چه دخلی به آن موشکها و آن زمان دارد. یعنی این حاج حسین هم مثل آن حاج حسین دو چیز را طوری به هم ربط میدهد که فقط خودش دلیل منطقی اش را میداند.
در ضمن الان همسایگان ما دارند با اف35 و اف22 های تولید 2017 و 2018 تمرین میکنند ما با سوخوهای دهه 70 میلادی داریم حین پروازهای آزمایشی سقوط می کنیم و افتخار میکنیم که به یمنی ها موشک مجانی داده ایم بزنند به ریاض!
مرتب داریم از گروه هایی حمایت میکنیم که نتیجه اش میشود طناب تحریم که دور گردمنمان انداخته اند!!!!!!!!!!!!
مرگ بر آمریکا
Netherlands
روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید/ امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبیم
انصاف هم خوب است. اگر در هر زمینه ای کم کاری بوده ، در امر نیروهای نظامی و جهادی پیشروی بسیار چشم گیر را می توان با چشم بیطف دید.
گیرم که نظر و تحلیل شما دوست عزیز در موررد موشکها صحیح باشد ، با مارشمان در پشت زندان " اسرائیل و اسرائیل یان" چه خواهی گفت؟
بیائیم قدر نعمت سپاه و جهاد و ارتش ... را بداین چون : شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند. ما در یک قایقیم و غرق آن فرجامی ندار.
یا حق
همينجوري داره نعمت ميباره
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده لوح هستی که نمیتوانی معنی تمثیل را درک کنی . ما به همین موشکها و هواپیماهای به قول شما ناقص فعلا دشمن را در زمین خود زمینگیر کرده ایم .
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما معتقد به "مِن حَیثُ لایَحتَسِب"ها، "یَرْزُقُ مَنْ یَشَآءُ" ها و "تُعِزُّ مَنْ تَشَاء " ها هستیم.
اگر معنی آیات فوق را بفهمید دیگر از اف ۳۵ و اف ۲۲ صحبت نمی کنید
مگر در زمان جنگ ایران و عراق سلاحها و هواپیما های ما با آنها برابری می کرد
مگر میراژ فرانسه و میگ ۲۵ و ۲۷ شوروی سابق و هواپیماهای آواکس جاسوسی آمریکا را در خدمت صدام قرارنمی دادند
متاسفانه بعضی ها فقط محاسباتشان طبق فرمولهای دو دوتا چهارتای بشری است
و با فرمولهای قرآنی بیگانه اند
ما در جنگ با فرمولهای قرآنی ۸ سال مقاومت کردیم
فرمولی که می گوید اگر شما ۲۰نفر باشید و در راه خدا صابر و استوار بجنگید بر ۲۰۰نفر غلبه می کنید
فرمولهای قرآنی می گوید اگر شما با ایمان باشید و بجنگید ما برای شما دو دو تا را چهل تا می کنیم !
یا فرمول دیگری که می گوید
الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا
کسانی که در راه ما تلاش کنند ما آنها را به راههای خودمان (پیروزی ) هدایت می کنیم
ما در جنگ ۸ ساله حتی سیم خاردار نداشتیم و به ما نمی دادند
بروید یک بار دیگر تاریخ عملیاتهای رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ و خاطرات فرماندهان را بخوانید
طبق فرمولهای ذهنی شما رزمندگان پا برهنه یمنی نباید می توانستند بیش از سه سال در برابر عربستان سعودی که از همه جا پشتیبانی می شود ، مقاومت کنند
یا حزب الله لبنان نباید بتواند در برابر رژیم اسرائیل که از ارتش آن به عنوان ششمین یا چهارمین ارتش قوی دنیا یاد می شد ، مقاومت کنند
Iran, Islamic Republic of
فرمول قرآنی نتیجه اش میشود سرنوشت مولا علی در محراب و واقعه عاشورا. ولی اکثریت مردم ما هم مثل مردم همان دوره اند و دلشان میخواهد سفره شان مثل همین معاویه ها و عمروعاص های بالانشین کشور خودمان رنگین باشد. شما هم قرآن و اسلام ناب علوی را قاطی کاخ نشینان پربادیگارد کشورمان نکن. مگر علی علیه السلام لشکر محافظین و بیت و خدم و حشم داشت. مگر در اجرای عدالت میترسید دست خودش هم رو شود و به سخنرانی اکتفا میکرد
هاشمی : فرمول قرآنی در انقلاب و جنگ جواب داد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی این هم بدبختی و فقر و اعتیاد و اختلاس و قانون شکنی و خون گریستن و دزدی و نکبت و زباله خواری و گورخوابی را به فرمول قرآنی نسبت میدهید؟
زبانتان بریده باد که میخواهید به اسم قرآن و اسلام هزار گنده کاری کنید
هاشمی : مرگ بر آمریکا و اسرائیل و دوستانش
Iran, Islamic Republic of
زبان کسانی بریده باد که
نمی توانند حاکمیت اسلام در ایران و پیشرفت انقلاب در دنیا را مشاهده کنند
چشمانشان کور باد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا توی چی پیشرقت کردیم
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی مردم به فرمولهای قرآنی پشت کنند و اسیر دنیا شوند امام علی و امام حسین نیز تنها مانده و به شهادت می رسند ولی امروز با آن زمان فرق دارد
مرگ بر آمریکا
Netherlands
أَلَّا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ
و حافظ هم می فرماید : که گناه ( وهمچنین ثواب ) دگران بر تو نخواهند نوشت
اگر چه با قسمتی از فرمایشات شما صد در صد موافقم ، اما برای کسانی که از قرآن آموخته اند تا بسرنوشت گذشتگان بنگرند غیر ممکن است تا قرآن را جدای از ملموسات بدانند. مثال شما در مورد شهید محراب یا عاشورا را در نظر بگیرید. آیا کسی از برندگان نبرد عاشورا خوشبخت دنیا شد؟ از یزید گرفته تا شمر و دیگران شاید چند ماهی در قصر بودند و جامه زربفت بر تن و همه گونه هوسهای پا تا سر را کامل کردند و نهایتا ؟ اما نامهای مقدس شهدای عاشورا و محراب تا به امروز می درخشد و در آینده باز هم بیشتر و انسانهای جویای رموز حیات و حقیقت را الهام می بخشد .
در بحث قرآن و فرمول آن می دانید که انسان شایسته ، این کتاب را با عقل سنجیده و می پذیرد. یعنی اگر حتی انسان آزاده ای اعتقاد به توحید و آخرت نداشته باشد ، فرمول های قرآنی را که در جهت سعادت دنیاست خواهد پذیرفت.
نتیجه : خدای متعال رفتگان همه ما را رحمت بفرماید ، وقتی در پنجاه و پنج سال پیش مرحوم پدر را بخاک تیره شپردند و سپردیم ، قاری چنین گفت : دست اجل یکایک از این کله میبرد این کله را نگه که چه آسوده میچرد. برای عبرت به هر تعداد از یک کله انتخاب و در همان محل سرببرید ، بقیه حتی نگاه نمی کنند و همچنان مشغول جویدن هستند!!! و این است برتری انسان که نمی تواند به این آمدن ها و رفتن ها بی تفاوت باشد.
خدای تبارک و تعالی بشما خیر دنیا و آخرت عطا بفرماید.
با آرزوی دعای خیر یاوران قرآن
یا حق
هاشمی: دوست عزیز مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر شما دوست عزیز با نام مستعار جدید " مرگ بر آمریکا"
همیشه به بنده لطف داشته اید
خدا پدر بزرگوار شما را که چنین فرزندی تربیت نموده ، رحمت فرماید
پدر بنده نیز در همان سالها در ۱۳۴۴ مرحوم شدند که ایشان را درست به یاد ندارم چون سه ساله بودم
اما در مورد مطالب دوستان
رهبر عزیز دو سه سال قبل فرمودند :
ما در شرایط شعب ابیطالب نیستیم بلکه در شرایط بدر و خیبر هستیم
متاسفانه بعضی دوستان فکر می کنند در شرایط بدر و خیبر عمل به فرمولهای قرآن باعث تکرار تاریخ کربلا و مسجد کوفه می شود که هرگز چنین نیست
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
و انشاالله این ملت انقلابی امام خامنه ای را تنها نخواهند گذاشت
Netherlands
با سلام و آرزوی رحمت و برکت برای برادری استوار در دین و قرائت حمد وسوره برای آمرزش پدربزگوار جنابعالی.
می دانید که تصمیم چیز دیگری بود اما میترسم که ادامه آن تصمیم غفلت از وظیفه باشد. لذا حد وسط را انتخاب کرده ، تنها در ناچاری می نویسم. اهمیت توجه و محبت شما هرگز در دل کم رنگ نشود. دعا کنید که در همه عاشورا های زمان شهادت را انتخاب کنیم گر چه خود را لایق این مقام نمی دانم.
صراط مستقیم در دنیا و سعادت اخرا برایتان آرزو می کنم.
ادرادتمند شما حسین
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حسین آقای عزیز
بنده هم برای حضرتعالی و همه مومنین آرزوی عاقبت به خیری و برای اموات مومنین از جمله پدر مرحومتان رحمت و مغفرت الهی را درخواست می نمایم و حمد و توحید می خوانم
و ملتمس دعا هستم
لطفتان را از فرزندان معنوی خود دریغ ندارید
به امید آنکه روزی به لطف خدا دیدار حضرتعالی میسر گردد و حضوری عرض ارادت نمایم
.
Iran, Islamic Republic of
داداش خوب یاد نگرفتی روشنفکریو!!!برو قانون اساسیو بخون ی دور تا بهمی کی باید حرف بزنه کی باید کار کنه کی باید تصویب کنه کی باید حکم کنه کی باید درس بده کی باید...
Iran, Islamic Republic of
اگر نبود انبوه سلاح های دپو شده امریکایی و انگلیسی در زاغه های مهمات, اگر نبود اف14 و سوپرکبراها و ناوشکن ها و پشتیبانی تمام عیار امریکا از ارتش ایران که در ماجرای مک فارلین فقط دم این خروس را دیدیم, آن وقت میدیدی این روسهای کفتارصفت به کمک صدام چه میکردند با جوانها و نوجوانهای ایرانی
طبق فرمولهای ذهنی شما رزمندگان پا برهنه یمنی نباید می توانستند بیش از سه سال در برابر عربستان سعودی که از همه جا پشتیبانی می شود ، مقاومت کنند.....
...
Germany
البته به لطف دلارها و موشکها و سلاحهای ایرانی و نه با دست خالی!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
علامت تعجب نداره واقعیته
Germany
...
هموطن ابهری
Iran, Islamic Republic of
فرمولها ی قرآنی زمان جنگ درست است و قبول داریم اما آنوقت دلها پاک بود کسی برای تصاحب مسئولیتها نمی جنگید اما امروز چی فسادها ، جنگ قدرت و ثروت ، بی اهمیتی نمایندگان منتخب مردم در مجلس نسبت به اوضاع ناامیدکننده کشور و وضعیت بد معیشتی ، فقر و فحشا و خشونت در جامعه اسلامی باعث شده دعاهایمان بالا نمی رود و مستجاب نمی شود ...
صامین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اتفاقا اونروز هم یه عده تو دولت به فکر منافع شخصی و عده ای دنبال جلب رضایت کد خداشون بودند
اما اتحاد امام و امت باعث پیروزی های بزرگ و غرور آمیز شد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب ابهری بله
صحبتتون رو قبول دارم هر وقت به قرآن عمل شود جواب می دهد و هروقت دنیا طلبی را پیشه کنیم باز هم طبق فرمولهای قرآنی نتیجه اش ذلت و نکبت است
قرآن هر دو طرف را گفته
Iran, Islamic Republic of
چه کاره ای به همون خدا ...بگو چقدر میگیری ماهانه راسسسستتتتشششو بگو
Iran, Islamic Republic of
هنوز اف35 به همسایه های ما ندادن تازه آونهایی هم که بعضی این صلاح های پیشرفته رو دارن؛شدن انبار نگهداری اونها چون خودشون تاحالا،نتونستن نیروی لازم برای استفاده از اینها رو تربیت کنن؛ ولی ما انشاالله به زودی میریم از این تجهیزات استفاده میکینم؛ بگو انشاالله.
Germany
سلاح درسته نه صلاح
Iran, Islamic Republic of
...
با تشکر. شما بیشتر مطالعه کنیدمخصوصا تاریخ معاصر و قوانین اساسی و اجرایی کشور را و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد کلن پرتی
Iran, Islamic Republic of
دایی این ور داستان رو هم ببین
شما فقط جزیره ای می بینید و عمل می کنید
ملت ایران 80 میلیون است
Iran, Islamic Republic of
شما هم نماینده 80 میلیون نیستی . اما حاج حسین نماینده مردم انقلابی است و بسیاری از مردم ما انقلابی اند کافیه راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس را ببینی یا شرکت کنی
Iran, Islamic Republic of
روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد
الآن در ریاض فرود نمی‌آید و در هوا منهدم می شود
متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
راست میگی احتمالا اونهایی که در ریاض فرود اومده ترقه بوده فقط چرا آل سعود اینقدر وحشت کرده
جواب11.20
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان اسلام ؛الآن موشکها هم در ریاض و هم درسرزمینهای اشغالی صهیونیستی فرود میاد و جگر منافقین و کفار را پر ازخون میکنه.
Iran, Islamic Republic of
برادر من صدا و سیمای خود ما هم نمیگه موشکها به ریاض یا هر نقطه دیگه از خاک عربستان برخورد کرده. فقط میگه مثلا
"یک موشک به هدف تاسیسات نفتی جیزان شلیک شد"
اون وقت شما خبرات رو از کدوم خبرگزاری میگیری ؟!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر موشکها در هوا منهدم می شود
چرا چهل پنجاه روز است عربستان با کمک اسرائیل و آمریکا و فرانسه و دیگران برای اشغال بندر الحدیده یمن این همه تلاش کرده و چندصد کشته داده اند
ولی هنوز نتوانسته اند این بندر را از دست یمنی های پابرهنه بگیرند
لابد یمنی ها اسلحه های مدرن تری دارند ؟!!!جواب بدهید لطفا شما که فقط با محاسبه دو دو تا چهارتا تحلیل می کنید
پس فرمولهای قرآنی الان هم دارد جواب می دهد
ولی بعضی ها ابوجهل وار غبار تعصب جاهلی به آنها اجازه نمی دهد واقعیت را ببینند
United States
نویسنده منکر عجز عربستان در اشغال الحدیده نیست.
نوشته شده موشک ها در عربستان به زمین برخورد نمیکنند.
... متن رو هم خوب نمیخونی
امینیت کشور وابسته به تسلیهات هست کسانی که با توسعه موشکها مخالفند تجاوز مغول تجاوز شوروی تجاوز عراق به کشور را به یاد بیاورند و خجالت بکشند
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
کدخدایی وجود نداره که دارینازش حرف میزنید ما خودمان کدخداهستیم اگه واقعا خودرو باور داشته باشیم این کدخدایی که دارین حرفشو میزنید دزد سر گردنه است.
بسیاری از ساده لوح های خود باخته داخلی به جای استفاده از جوانان و نخبگان داخلی دنبال غرب هستند تا مشکل را حل کنند.
باید از گروه های مقاومت مقابل استکبارحمایت کنیم چطور از غرب با تمام امکانات لجستیکی از سگ های وحشی داعش حمایت می کنند سخنی گفته نمشه
Iran, Islamic Republic of
چون مردم کشورهای غربی در رفاه غوطه ورند و مثل بعضی کشورها گورخواب و گرسنه و زباله خوار و انبوه معتادان ندارند. شما همین فقر را در کشور از بین ببری ملت مثل شیر از کشورشون دفاع میکنه و نیازی نیست به جنبش های فلان و بهمان حاتم بخشی کنید از اموال مردم
Iran, Islamic Republic of
مردم الان هم مثل شیر هر جا لازم باشه دفاع می کنن و کرده اند
از مقدساتشان در عراق و سوریه نیز دفاع می کنند
نمونه اش شهید حججی ها هستند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته در کشورهای غربی هم فقیر و گرسنه زیاد هست
اما اگه رفاهی هم هست حاصل غارت 150 ساله کشور های آفریقایی و آسیایی است
ربطی نداره به کمک به گروه های طرفدار تفکراتشون
باید به ملت خود وجوانان خود باور داشته باشیم اگر میخواهیم پیشرفت کنیم با ید کار وتلاش شبانه روزی داشته باشیم که لازمه ان نیز سختی است وبا مفسدین اقتصادی نیز برخورد شود.ودرودخدابرکسانی که با جان دل بر این کشور در هر سمت ومقام ومسولیت هستند تلاش میکنند
هموطن ابهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یکتا هیچ کس منکر نیست که انقلاب اسلامی خوب است اما عده ای اشراف و تفاله های بد بو و گندیده ای هستند که انقلاب را به تباهی می کشند ...
Iran, Islamic Republic of
با این حساب همه هنر جمهوری اسلامی این بوده که جنگ را به نقطه دیگر ببرد اما بیچارگی ناشی از جنگ را برای خودمان نگه داشته . حاج یکتا از آن تیپ ها سینوسی است گاهی وقتها از او خوشت می آید اما یکهو بر می گردد به جلد خودش .
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر ملت در یکی از دوره های انتخاباتی ریاست جمهوری رییس جمهور را برای دور بعدی انتخاب نمی کرد ویک رییس جمهور یک دوره ای می شد بیشتر مشکلات کشور حل می شد اما وقتی یک رییس جمهور با خطاهای فاحش برای بار دوم از دوره اول بیشتر رای می اورد فکر می کند که شق القمر کرده آنوقت تا اسبش می تازد به نهادهای حاکمیتی می تازد وقتی به بن بست رسید تازه به جای عذرخواهی دم از عدم صدور نفت سایر کشورها می زند با کدام نیروی نظامی همان نیروی نظامی که بودجه واعتبارش را کم کرده وبارها در سخنرانی اینواحد نظامی را زیرگرفته پس از ماست که برماست
سرباز دهه ی 60
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...