جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله به خودی جان ۶ نظامی در افغانستان را گرفت

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 627719
مقامات محلی افغان اعلام کردند که یک پلیس پس از کشتن ۶ نظامی در ولایت فاریاب به مخالفان مسلح دولت در این کشور پیوسته است.
حمله به خودی جان ۶ نظامی در افغانستان را گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مقامات محلی در فاریاب تایید کردند که یک عامل نفوذی 6 نفر از همرزمانش را در پاسگاه امنیتی شهرستان «چهل گزی» این ولایت هدف قرار داده است.

«عصمت‌الله» فرمانده محلی نیروهای پلیس در ولایت فرایاب به «نن‌تکی‌آسیا» گفت که نظامی نفوذی پس از کشتن همرزمانش در پاسگاه همراه با تسلیحات نیروهای امنیتی به گروه طالبان پیوسته است.

طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای حمله عامل نفوذی این گروه به پاسگاه نیروهای پلیس محلی در ولایت فاریاب را تائید کرد.
با وجود اینکه بیشترین تلفات نیروهای امنیتی افغان بر اثر انفجار و درگیری است، اما دومین عامل افزایش تلفات نیروهای امنیتی افغان حمله به خودی محسوب می‌شود.

حملات خودی به چالشی برای نیروهای امنیتی افغان تبدیل شده است و دولت افغانستان هنوز نتوانسته راهکاری برای رویارویی با آن بیابد.هفته گذشته نیز یک عامل نفوذی طالبان در بین نیروهای امنیتی افغان در ارزگان نیروهای آمریکایی را هدف قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *