جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳۲

چرا زبان شما در اعلام برائت از دشمنان نظام بند آمده است؟

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 627703
عضو مرکزیت مجمع روحانیون می‌گوید چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری کمرنگ یا قطع باشد؟!
چرا زبان شما در اعلام برائت از دشمنان نظام بند آمده است؟
به گزارش جهان نيوز، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مجید انصاری در گفت‌وگو با روزنامه ایران گفته است: معتقدم که باید دلسوزانه مشکلات کشور را رصد کنیم و به مسئولان منتقل کنیم. چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری انقلاب کمرنگ یا قطع باشد؟ (الان قطع است؟) عملا همین است.

وی می‌افزاید: نمی‌خواهم آسیب‌شناسی کنم اما شخصیت بزرگ و متفکر و محبوب اصلاحات مثل آقای خاتمی می‌تواند با دنیا حرف بزند. ایشان ظرفیتی برای نظام است و هشت سال رئیس‌جمهوری بود. جمعیت زیادی از اصلاح‌طلبان افرادی تحصیلکرده، توانا و باتجربه هستند که برای حل مشکلات کشور طرح و برنامه دارند. اینها عملا ارتباطشان با حاکمیت قطع است. باید این امکان وجود داشته باشد که دور هم بنشینند و اوضاع کشور را آسیب‌شناسی کنند، راه‌حل ارائه دهند و آنها را با رهبری انقلاب در میان بگذارند. چه در ملاقات حضوری و چه در نامه‌های دلسوزانه. نمی‌گویم که نامه سرگشاده بنویسند و فضای تبلیغاتی درست کنند. ولی حداقل باید ارتباط وجود داشته باشد.
اظهارات مغلوط و توأم با مغالطه مجید انصاری در حالی است که اولا شمار زیادی از اصلاح‌طلبان در چند دیدار رهبر معظم انقلاب طی یک سال گذشته با مسئولان نظام و چهره‌های سیاسی حضور داشته‌اند و حتی برخی از آنها درخواست وقت برای ملاقات چند نفره با رهبری داشته و ملاقات کرده‌اند.

ثانیا پاسخ سؤال مغلوط آقای انصاری‌ نزد برخی عناصر فتنه‌گر و خیانتکار لانه کرده در مجمع روحانیون (‌و برخی عناصر حزب منحله مشارکت و نظایر آنها) است. روشن است که وقتی نظام به طیف‌های مختلف اعتماد می‌کند و یا آغوش باز، آنها را در فضای سیاسی عمومی و انتخابات می‌پذیرد، توقع خیانت و همسویی و هم‌داستانی و همراهی با دشمنان انقلاب را ندارد. اما این خیانت و جنایت در برخی سالهای دوره موسوم به اصلاحات و سپس فتنه ۷۸ و خیانت‌های افراطیون در مجلس ششم و سپس با ابعادی بزرگ‌تر در فتنه ۸۸ و پس از آن (بزک کردن آمریکا و متهم وانمود کردن امام و نظام) مکررا اتفاق افتاده و کار به جایی ختم شد که کسانی چون تاج‌زاده و سحرخیز و... صراحتا گفتند اصلاح‌طلبان اعتقاد و علاقه‌ای به آیت‌الله خمینی و جمهوری اسلامی ندارند.

امثال مجید انصاری، خاتمی و موسوی خوئینی‌ها لالمانی گرفته بودند که حتی در لفظ نیز به دهان این اراجیف‌گویان نزدند و برائت نجستند؟!  یا کدام «‌آتو» و گیر نزد دشمنان داشتند که در ۸ ماهه فتنه و آشوب ۸۸ با آنها تا آخر مسیر بی‌بحث همراهی کردند و حتی ‌یک بار زبان به اعلام برائت و مرزبندی نسبت به شعار «انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است»،  «نه به جمهوری اسلامی»، «نه غزه، نه لبنان» و... نگشودند بلکه خود ترتیب‌دهندگان و تحریک‌کنندگان همین آشوب‌های مطلوب دشمن بودند؟! 

معلوم است که نشان‌شده‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل، در مظان اتهام نظام باشند؛ به ویژه اینکه دروغ بزرگ تقلب را با وجود اذعان به دروغ بودن آن در پستوها، بزرگ کردند و کوشیدند مردم را به نظام بدگمان و متهم به خیانت در امانت کنند؛ حال آن که خود علیه اسلامیت و جمهوریت شوریده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انصاری
Iran, Islamic Republic of
...
جاوید
Iran, Islamic Republic of
بنظرم جناب انصاری
شما خودتو زدی براه علی چپ
خاتمی منفور شده چون خیانتش در سال 88 آشکار شد....
Iran, Islamic Republic of
اشاره خاتمی یعنی ۲۵ میلیون رای
شما مثل اینکه خودتو بخواب زدی
۱۴۰۰ بیدار میشی
Iran, Islamic Republic of
تکرار میکنم خاتمی یعنی بیست و پنج میلیون پشیمان.... شما مثل اینکه هنوز بیدار نشدی؟؟؟؟امیدوارم ثمره تبلیغ خاتمی تا 1400 بمونه...عزیزم1400 از خواب میپری...
Iran, Islamic Republic of
شما اگر میخواهید کسی را برای خود استوره کنید یک شخصیت محکم و جامع را برای خود انتخاب کنید . من نوعی نسبت به استحکام امثال شما به ان کسی که اورا به عنوان سرمشق و تاثیر کذار خود می دانید نگاه می کنم . ضمنا دست از رجزخوانی های افراطی بردارید . فقط یک اشاره انگشت خاتمی و 25 میلیون هوادار سینه چاک ؟؟؟؟؟؟ توهم است .
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
مطرح کردن دوباره (خ ا ت م ی) زدن چوب به مرده جحت بیدار کردنه،... از او فقط جسدی مانده!
Iran, Islamic Republic of
کل جهان علیه رییسی بود تا رای بیارید اخرم با اختلاف کمی بردید
Iran, Islamic Republic of
وقتی به نحوه مواجهه با اقای رییسی و تخریبها علیه ایشون نگاه میکنم دقیقا تاریخ صدر اسلام ... برام تداعی میشه.... ...
Iran, Islamic Republic of
چه خیانتی؟!
Iran, Islamic Republic of
چون اگه نفرین کنند به خودشون کردند
Iran, Islamic Republic of
عجیب است
این قبیله موریانه صفت فراموش کار
هنوز از گفتگو با جهان حرف می زنند .
...
Iran, Islamic Republic of
رهبری هم می گوید با جهان سخن بگویید؛ شما اهل کدامین منظومه هستید و منظومه فکری شما چیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رهبری فرمودند با جهان سخن بگیم ولی نه با خفت و خواری.... نه با زانو زدن در برابر امیر کویت و نه با امریکا بد عهد و خطا کار... فرمایش رهبری را درباره دستکش مخمل و دست اهنین نشندین؟؟؟ یا فقط مطالبی را میشنوین که دلتون میخواد؟؟؟؟ از کجا به دنیا نگاه میکنین و سطح تفکرتون در جه حدیه که فرق بین عزت و خفت را متوجه نمیشین؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم همگان اذعان دارند كه دوره خاتمي به لحاظ اقتصادي و ااجتماعي و سياسي و سلامت اداري و پايين بودن قساد و رانت خواري و... بهترين دوره بعد از انقلاب بود. پس چرا اينقدر با خورشيد مبارزه مي كنيد كيهان و جهان؟
Iran, Islamic Republic of
كرسنت
پارس اويل
پتروپارس
غائله هاي بزرگ امنيتي: قتلهاي زنجيره اي، نوارسازان، كوي دانشگاه، لوايح خجالت آور دوقلو(افزايش اختيارات رئيس جمهوري)
فرار 50 درصد مديران خاتمي به خارج از كشور و تبديل به استوانه هاي اپوزيسيون خارجي
و هزاران فساد علمي، آموزشي، اقتصادي و اجتماعي ديگر
و نهايتاً يك ميليارد دلار خوشگل ملك عبدالله لعنتي براي براندازي نظام
و ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوران فقط گفتگو ودیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
شاید تو در اذعان باشی ولی از طرف ملت حرف نزن.هنوز کرسنت و استات اویل و مفاسد اخلاقی دوره افساد طلبانو فراموش نکردیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه راست افراطی همچنان در مسیر خردستیزی و هموطن ستیزی گام بر می دارد و به مردم سالاری باور ندارد البته این جریان دچار ریزش شده و می شود...
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ..... همین رو با با غزل یه بار بیا عزیز دل.... منظورت از سلامت سیاسی اداری و سیاسی چیه؟؟؟ مثلا منظورتون همون تاج زاده... معاون وزیر کشور که نیست؟؟؟ یا مثلا مشکلات و گرفتاریهای که مردم داشتن از نظر اقتصادی و خاتمی در جواب میگفت (البته کاملا این حرف در تاریخ باقی مونده) که من برای توسعه سیاسی اومدم و نه توسعه اقتصادی.... یا اونهمه محاکمات در خصوص فسادهای اقتصادی دولتهیها و اطرافیانشون؟؟؟ قضیه کرسنت( بزرگترین و فاجعه اقتصادی) و خسرانی رو گه هنوز گریبان کشور رو گرفته فراموش نکردین که؟؟؟؟عزیز دلم اگه بخوام مثال بزنم کلی مورد هست.... پیشنهاد میکنم حافظه ات را چک کنی... نشانه هایی از فراموشی و الزایمر دیده میشه... یا شاید به عمد فراموش کردی........اون مبارزه با خورشیبد را جالب اومدی.....خخخخخخعزیزم متاسفانه ایشون که گفتی لامپ سوخته هم نیست....که فقط تونسته مردم را فریب بده
Iran, Islamic Republic of
گفتگوی تمدن های شما راهم دیدیم جز خیانت نبود
جلل خالق
Iran, Islamic Republic of
.... اما خیانتی که اصلاح طلبان و مخصوصا" خاتمی و همکیشانش به مملکت کردند ، دیگر امیدی به این حزب ( اصلاحات ) و آدماش نیست ...
Iran, Islamic Republic of
اين گندي كه به اقتصاد مملكت زدين توسط عمدتا اصلاح طلب ها بوده و حالا اين آقا براي تبرئه خودش و اصلاح طلبها ميگويد انها با حاكميت ارتباط ندارند!!!!
Iran, Islamic Republic of
اضافه شود رویکرد همین واداده ها به دشمن بود که دشمن مایوس را به طمع بر اندازی نظام بر انگیخت و دوباره به جمع عدع و عده برای برای اندازی افتاد و هنوز هم امید به بر اندازی دارد نقش اصلاح طلبان و امثال مجید انصاری و خاتمی در این زمینه چیست؟؟؟؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
فرق است بین کسیکه خواب است تا کسیکه خود را بخواب می زند
سرور
Iran, Islamic Republic of
از خواب گذشته خودش را به مردن زده و ضمنا خودش هم باورش شده که مرده است.
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
خودت بخاطر وقایع 88 باید تا الان زندان می بودی اونوقت طلبکار هم هستی؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
كرسنت، پارس اول، پتروناس، غائله هاي بزرگ امنیتی، قتلهاي زنجيره اي، نوارسازان، كوي دانشگاه، لوايح خجالت آور دوقلو(افزايش اختيارات رئيس جمهوري)، فرار 50 درصد مديران خاتمي به خارج از كشور و تبديل به استوانه هاي اپوزيسيون خارجی و هزاران فساد علمي، آموزشي، اقتصادي و اجتماعي دیگرو نهايتاً يك ميليارد دلار خوشگل ملك عبدالله لعنتي براي براندازي نظام اینها خدمات خاتمی به این ملت هست!!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای انصاری می فرمایند : «شخصیت بزرگ و متفکر و محبوب اصلاحات مثل آقای خاتمی می‌تواند با دنیا حرف بزند». در دوره دولتمردی این شخصیت بزرگ و متفکر و محبوب اطلاعات هسته‌ای کشور لو رفت و باعث شد تا الان خسارت بدهیم، در دولت ایشون به طور متعدد در اوضاع داخلی مشکلات امنیتی به وجود آمد، حوادث کوی دانشگاه سال 78و دست داشتن در فتنه سال 88 به اذعان خود انصاری!!!

بابا ...
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای انصاری فیلم اظهارات شما وسایر محرکین اشوبهای 88 هنوز هم در سایت ها وبایگانی ها موجود است . ب...