جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آماده نبودن استقلال مشکل ما نیست

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 627639
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه آماده نبودن استقلال برای دربی مشکل ما نیست گفت: خودمان را برای سوپرجام آماده کرده بودیم و دوست داشتیم بازی می‌کردیم و قهرمان می‌شدیم.
آماده نبودن استقلال مشکل ما نیست
به گزارش جهان نيوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سه شنبه پرسپولیس درباره اعلام سازمان لیگ مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام به دلیل عدم حضور استقلال گفت: این موضوع را من نمی دانستم. چون در تمام طول روز مشغول کار کردن بودیم . با هیچ یک از مسئولان باشگاه هم صحبتی در این زمینه نداشتم. از شما می شنوم که این اتفاق افتاده است. به هر حال من دوست داشتم در زمین بازی قهرمان می شدیم و بطور جوانمردانه بازی می کردیم تا این اتفاق بیفتد. اما حالا نمی دانم چه شد که استقلال نیامد بازی کند. ما کاملا آماده این بازی بودیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: دوست داشتم در زمین فوتبال انجام می شد. می خواستیم بطور ورزشی بازی کنیم و بجنگیم تا قهرمان شویم.

وی درباره پیشنهاد استقلال تهران مبنی بر برگزاری بازی در زمان دیگر افزود: به بازیکنانم باز هم تبریک می گویم که اولین جام را آوردند. اما می خواهم بدانم آنها می خواستند سال آینده این بازی برگزار شود؟

برانکو در خصوص درخواست استقلالی ها برای بازی در کشور آلمان گفت: شاید درست می گویند. می توانستیم این بازی را در آمریکا یا روسیه برگزار کنیم. اینجا سوپرجام ایران است نه آلمان. شاید شفر آلمانی است و دوست دارد آنجا بازی کنیم. اما سوپرکاپ ایران است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تاکید کرد: واقعا تنها زمانی که ممکن بود همین جمعه بود. چرا اصلا استقلال مایل بود بازی را عقب بیندازد. ما جام ملت ها و لیگ قهرمانان را داریم. نمی توانستند بازی را عقب بیندازند. اگر آنها آماده نبودند دیگر مشکل ما نیست.

وی درباره اینکه لذت قهرمانی پرسپولیس کم شد؟ اظهار داشت: بله همینطور است. ما می خواستیم ورزشی قهرمان شویم. ما از مسئولیت فرار نکردیم. طبیعی است این بازی باید قبل از لیگ برگزار شود. استقلال انصراف داد و نگذاشت بازی برگزار شود.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه در تاریخ دربی چهار بار رای به برد استقلال داده اند گفت: من چیزی از تاریخ نتایج دربی نمی دانم.

سرمربی پرسپولیس درباره ماندن بیرانوند و حضور وحید امیری گفت: به وحید توصیه می کنم هرچه زودتر به تمرینات اضافه شود. نه تنها وحید. بلکه همه باید بیایند و تمرین کنند. وحید یکی از حرفه ای ترین هاست.

برانکو ایوانکوویچ درباره پیشنهادات فوق العاده مالی به امیری اظهارداشت: من نمی دانم چه پیشنهاداتی دارد. اما اگر جای او بودم سر تمرین هم می آمدم. پیشنهادات را بررسی می کردم اما از اینکه به تمرین بیایم خودم را منع نمی کردم. همین الان هم از چند تیم پیشنهاد دارم ولی سر تمرین تیمم هستم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: نیاز نیست اینقدر بازیکن بگیریم. ترابی را هم به عنوان مهاجم گرفتیم و بازیکنانمان توانایی بازی در چند پست را مانند امید عالیشاه و سایرین دارند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *