جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیام معارض سوری به محمد بن سلمان از فلسطین

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 627632
یکی از معارضان سوری در ویدئویی مشترک با یک روزنامه‌نگار صهیونیست، کشورهای عربی را به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فرا می‌خواند و در ادامه پیامی برای ولی‌عهد عربستان می‌فرستد.
پیام معارض سوری به محمد بن سلمان از فلسطین
به گزارش جهان نيوز، «ایدی کوهن» روزنامه‌نگار و نویسنده صهیونیست ویدئویی را از شخصی به نام «عصام زیتون» در صفحه توئیتر خود منتشر و وی را از معارضان سوری وابسته به ارتش آزاد سوریه معرفی کرده است.

بر اساس گزارش «روسیا الیوم»، عصام زیتون در این ویدئو از از «محمد بن سلمان» ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان می‌خواهد به فلسطین اشغالی سفر و در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) سخنرانی کند.  
وی در ادامه به تعریف از صهیونیست‌ها می‌پردازد، به عادی‌سازی روابط با این رژیم فرا می‌خواند و از عرب‌ها دعوت می‌کند به فلسطین اشغالی سفر کنند.
 
عصام زیتون در سال 2016 (1395) نیز در کنفرانس امنیتی هرتزلیا در تل‌آویو شرکت کرد (+) و در گفت‌وگو با شبکه «آی24» رژیم صهیونیستی ادعا کرد به نمایندگی از جبهه جنوبی گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه در این کنفرانس شرکت کرده است.

کمک‌های رژیم صهیونیستی به معارضان و تروریست‌های سوری بر هیچ کسی پوشیده نیست، در همین راستا ماه جاری (تیرماه) رئیس یک سازمان اسرائیلی اذعان کرد که سال‌ها به تروریست‌ها و معارضان سوریه و عراق کمک می‌کرده‌اند اما عملیات در سوریه با تمام فعالیت‌های آنها متفاوت بوده است.

درپی افشا شدن عملیات محرمانه ارتش رژیم صهیوینستی در ارسال کمک به معارضان سوری مستقر در بلندی‌های جولان، «گال لاسکی» رئیس سازمان غیر دولتی « فلایینگ اِد» مستقر در فلسطین اشغالی گفت کالاهای ارسالی در این عملیات توسط گروه وی تامین شده بود. وی در نشست خبری با بیان اینکه سازمان متبوعش، طی دو سال اخیر همکاری نزدیکی با ارتش رژیم صهیونیستی داشته، افزود کمک‌ها برای معارضان سوری به صورت هفتگی ارسال می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *