شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

امید به بازگشت دانشگاه آزاد به ریل اصلی

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 627625
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: با تحولاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده، امید به بازگشت این مجموعه بزرگ به ریل اصلی دانشگاهی ایجاد شده است.
امید به بازگشت دانشگاه آزاد به ریل اصلی
به گزارش جهان نيوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمد محمدیان در اردوی آموزشی تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی با اشاره به تحولات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از زمانی که تحولات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده، امید به بازگشت این مجموعه بزرگ به ریل اصلی دانشگاهی ایجاد شده و فعالیت های بسیار خوبی در بخش فرهنگی و سیاسی این دانشگاه شروع شده است.

وی افزود: کسانی که به دنبال خدا هستند و می خواهند زندگی انسانی و ایمانی داشته باشند، نمی توانند در برابر ظلم و فساد سکوت کنند و نسبت به مشکلات سایر مسلمانان بی تفاوت باشند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: برخی در واکنش به مشکلات مسلمانان جهان بی تفاوت هستند و می گویند که ما کاری با دیگران نداریم، حتی ما را متهم می کنند که با آمریکا و اسرائیل چه مشکلی داریم. گویا ما به سراغ آنها رفته ایم.

محمدیان افزود: در نظر برخی از این افراد جای شاکی، متهم و جلاد عوض شده در صورتی که این آمریکایی ها بودند که به سراغ ما آمدند و ما در برابر آنها مقاومت کردیم.

وی عنوان کرد: اما آنها به وسیله قدرت رسانه می خواهند اینگونه القا کنند که جمهوری اسلامی ایران کشوری تنش آفرین است. در صورتی که این آمریکایی ها هستند که از هزاران کیلومتر آن سوی خلیج فارس به منطقه ما آمدند و می گویند که این حضور برای منافع ملی آنها است و به ما می گویند که حق ندارید بگویید که اینجا چکار می کنید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: آمریکایی ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ادارات و حتی ارتش ایران حضور داشتند و سفارت آنها به محلی برای فعالیت های جاسوسی تبدیل شده بود. زمانی که دانشجویان ما لانه جاسوسی را تسخیر کردند، ما را ستمکار دانستند که چرا نیروهای ما این اقدام را انجام دادند.

محمدیان گفت: عده ای در داخل معتقدند که آمریکا چون ابرقدرت است هر کاری که خواست می تواند انجام دهد و می خواهند که ما با آنها سازش کنیم. اما نمی دانند که اگر ما در مقابل آمریکا تسلیم بشویم چه اتفاقی می افتد و آنهایی که تسلیم شدند در برابر این ذلت چه بدست آوردند.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما سال ها در دست آمریکایی ها بود، اما آنها برای ما چه دستاوردی داشتند. آیا ایران در آن زمان تولیدات علمی داشت و به تکنولوژی و فناوری دست یافته بود؟ این در حالی است که در آن دوران ایران در هیچ رتبه بندی علمی جهان جای نداشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: اما امروز از نظر علمی در بسیاری از رشته ها رتبه زیر ۱۰ را بدست آورده ایم که این موفقیت به آسانی بدست نیامده است. بلکه در سایه استقلال و آزادگی جوانان ما تلاش کردند تا به این جایگاه برسیم.

محمدیان گفت: اگر براساس منافع دنیوی هم محاسبه کنیم، عزت و سعادت ما در گرو مقاومت و ایستادگی است. چراکه براساس وعده خدا اگر بایستیم، پیروز خواهیم شد، همانطور که چهل سال است ایستاده ایم و این وعده محقق شده است.

وی عنوان کرد: قطعا بعد از این هم ملت ما با تمام وجود خواهد ایستاد و آینده روشنی از آن جوانان کشور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *