جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزییات آتش سوزی هواپیما در فرودگاه اهواز

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 627588
مدیرکل فرودگاه های خوزستان از آتش گرفتن یکی از موتورهای هواپیمای اهواز به تهران در شامگاه دوشنبه خبر داد و گفت: پرواز هواپیمایی تابان که قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حین استارت در موتور شماره ٢ دچار حریق شد.
جزییات آتش سوزی هواپیما در فرودگاه اهواز
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمدرضا رضایی با اشاره به حادثه‌ای که شامگاه دوشنبه 25 تیرماه در فرودگاه اهواز رخ داد، اظهار کرد: پرواز MD هواپیمایی تابان در ساعت ٢٠:٤٥ که قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حین استارت در موتور شماره ٢ دچار حریق شد.
 
وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه در موتور شماره 2 هواپیما، پرسنل ایمنی و آتش نشانی در محل آماده عملیات و اطفای حریق شدند اما در هنگام بروز این اتفاق به درخواست کاپیتان پرسنل ایمنی عملیات را آغاز نکردند و آتش توسط خاموش کننده اتوماتیک در موتور خاموش شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان این‌که این حادثه مسافران پرواز اهواز - تهران را حدود 4 ساعت در فرودگاه اهواز زمین‌گیر کرد، عنوان کرد: خوشبختانه مشکل به وجود آمده در موتور هواپیما پس از چهار ساعت رفع شد.

رضایی با بیان این‌که این پرواز دارای 146مسافر و 10خدمه بود، خاطرنشان کرد: پس از حل مشکل به وجود آمده در موتور هواپیما، مسافران این پرواز اهواز را به مقصد تهران ترک کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *