جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گلایه نماینده مجلس از اهمال تیم اقتصادی دولت

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 627564
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت‌ها در داخل پس از تحریم‌های آمریکا باعث بروز مشکلات در کشور شد که نمونه این سوء مدیریت‌ها را در تخصیص ارز دولتی به واردات کالا مشاهده کرد.
گلایه نماینده مجلس از اهمال تیم اقتصادی دولت
به گزارش جهان نيوز، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید شوک به اقتصاد کشور ما وارد شد و شرایط نامساعدی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید این فضا را پیش‌بینی می‌کرد چرا که دشمن کارش دشمنی کردن است و اینگونه نیست که آمریکا بیاید در کنار ما با ما همراهی کند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت نسبت به این موضوع بسیار خوش خیال بود و پیش‌بینی‌های لازم را برای شرایط امروز کشور نداشت و همین مسئله موجب شد تا اقتصاد کشور ما از خروج آمریکا از یک توافق و اعمال تحریم‌ها تا به این حد آسیب ببیند.

گیلانی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید نتوانست اوضاع را مدیریت کند و ما شاهد سوء مدیریت‌ها در مسائل مختلف از جمله تخصیص ارز دولتی به واردات کالا و امثال این موارد در شرایط امروز کشور بودیم.

وی در پایان گفت: آقای کرباسیان و سیف عملکرد بسیار ضعیفی دارند و نمایندگان در مجلس به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تیم اقتصادی دولت اعم از بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه بودجه باید متحول شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *