پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

حمایت وکیل سابق ترامپ از جامعه اطلاعاتی آمریکا

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 627528
وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا از اظهارات ترامپ علیه جامعه اطلاعاتی ایالات متحده در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی انتقاد کرد.
حمایت وکیل سابق ترامپ از جامعه اطلاعاتی آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اظهارات چالش برانگیز ترامپ علیه جامعه اطلاعاتی ایالات متحده انتقاد کرده است. جامعه اطلاعاتی آمریکا به این جمع بندی رسیده است که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 دخالت کرده است.

بر اساس این گزارش، وکیل سابق ترامپ با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور آمریکا، با انتشار توئیتی از جامعه اطلاعاتی ایالات متحده حمایت کرده است. جامعه اطلاعاتی آمریکا بر این باور است که روسیه به دنبال ایجاد هرج و مرج و اختلاف در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هدف کمک به ترامپ بوده است.

توئیت کوهن چند ساعت پس از آن منتشر شده است که ترامپ در کنفرانس خبری با پوتین نسبت به دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابراز تردید کرده است. ترامپ به این مساله اذعان کرده است که مقام های ارشد اطلاعاتی آمریکا به وی گفته اند که روسیه در انتخابات دخالت کرده ولی پوتین چنین اتهاماتی را رد کرده است.

کوهن که زمانی از وفادارترین نزدیکان ترامپ به شمار می‌رفته، اکنون با تحقیقات قضایی در پرونده فساد مالی روبرو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *