پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۸

روایت جالب از تمجید رهبرانقلاب از عملکرد بیرانوند

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 627504
وزیر ورزش و جوانان گفت : مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت فرمودند : از تیم اقتصادی دولت می خواهم مثل تیم ملی فوتبالمان که در رقابت های جام جهانی دلاورانه و مقتدرانه جنگیدند و به ویژه آن دروازه بان خوب تیم ، برای حل مشکلات تلاش کنند.
روایت جالب از تمجید رهبرانقلاب از عملکرد بیرانوند
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از سالن در حال احداث ٤٥٠٠ نفری زاهدان صحبت هایی را بر زبان آورد که یکی از بخش های آن به فوتبال و تمجید مقام معظم رهبری از تیم ملی برمی گشت.
 
سلطانی فر گفت: «دستاورها و موفقیت های خوبی در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی داشتیم از جمله موفقیت تیم ملی فوتبال که برخی تصور می کردند در گروه مرگ  که قهرمان افریقا ، قهرمان جهان و قهرمان اروپا حضور داشتند ،زنگ تفریح می شویم اما تلاش غیرتمندانه بازیکنان نشاط ملی و افزایش ارتقا غرور ملی را به دنبال داشت. بازیکنان حتی در بازی با اسپانیا هم که شکست خوردیم ، دلاورانه جنگیدند و. از حیثیت کشور دفاع کردند.و در مجموع این نتایج ، تاریخی بود و حتی برای اولین بار بود که مقام معظم رهبری بعد از بأخت تبریک گفتند.»

وزیر ورزش و جوانان افزود: «مقام معظم رهبری در  همین دیداراخیر  اعضای هیات دولت فرمودند: از تیم اقتصادی دولت  می خواهم  مثل تیم ملی فوتبالمان که در رقابت های جام جهانی دلاورانه  و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان و به ویژه آن دروازه بان خوب تیم، برای حل مشکلات تلاش کنند.»

سلطانی فر در پایان افزود: «نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود که امیدوارم در رویدادهای مهم پیش رو از حمله بازی های آسیایی و پارتی آسیایی هم با درخشش ورزشکاران نتایج خوبی به ارمغان أید تا همچنان موجب حفظ حیثیت ورزش ایران باشد.»

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حاجیان
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال بیرانوند که مورد توجه وعنایت رهبری حفظه الله قرار گرفته
Iran, Islamic Republic of
...

Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که رهبری فرزانه ما آنقدر به همه موضوعات اشراف دارند خوشا به سعادت بیرانوند که مدالی با این ارزشمندی دریافت نمودند . خدایا این عزت و عظمت و امنیت و رشد و بالندگی و آسایشی که به برکت این انقلاب ایجاد شده است را از ما مگیر
لرستانی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بیرانوند فرزند غیور و شجاع لرستان و ایران
لرستان بیرانوند های زیادی دارد اما محروم و مظلوم مانده است
آمار بیکاری و محرومیت در این استان پر استعداد و سرسبز و زیبا بسیار بالا است
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان ما همه دروازه بان خوبی اند
Iran, Islamic Republic of
به خصوص در گل خوردن
و به روی خود نیاوردن
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
البته اصل مطلب تلاش و مجاهدت در میدان جنگ اقتصادیست که ظاهرا در بین صحبت دوستان گم شد
سامان
Iran, Islamic Republic of
...