جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

وزیر احمدی نژاد: نباید به عملکرد روحانی شک کنیم

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 627333
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: دولت و مجلس باید به همراه قوه قضائیه به میدان بیایند و با هر نهاد، جناح و هرفردی بدون رودربایستی و جدی در خصوص فساد برخورد کنند، می‌توان گفت این اقدامات پدیده مبارکی است و اعتماد از دست رفته مردم را بازمی‌گرداند.
وزیر احمدی نژاد: نباید به عملکرد روحانی شک کنیم
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا حاجی بابایی درخصوص دستور رئیس جمهور به وزیر صنعت معدن تجارت و درخواست از رئیس قوه قضائیه، در خصوص واردات خودرو، اظهار داشت: روز قبل از اعلام دستور رئیس‌جمهور در خصوص طرح برنامه‌های اقتصادی که رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرده بودند، در مصاحبه‌ای مطرح کردم همه این برنامه‌ها در صورتی تاثیرگذار است که دولت باور کند می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

وی افزود: رئیس‌جمهور با دستور اخیر ثابت کرد که باور دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد و مشکلات را حل کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های یاد شده و دستورات رئیس‌جمهور باید دارای سه عنصر اصلی باشد، گفت: این برنامه‌ها در وهله اول باید اعتمادساز باشد، در قدم بعدی عدالت محور باشد و در پایان ، برنامه‌های دولت باید مبارزه با فساد را دنبال کند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر اینکه نباید به دستور و عملکرد روحانی شک کنیم، افزود: دستورات اخیر روحانی از عملکردهای مثبت دولت است، درواقع دولت دریافته که نارضایتی‌های عمومی شدت گرفته و بخش عظیمی از آن هم مربوط به فساد است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: مثل اینکه از خوابی بیدار شده باشیم و متوجه افزایش قیمت شدید خودرو و واردات غیرقانونی آن شده باشیم که موج نارضایتی‌های عمومی را به شدت گسترش داده است.

وی تصریح کرد: اگر این اقدامات ادامه پیدا کند و دولت و مجلس به همراه قوه قضائیه به میدان بیایند و با هر نهاد، جناح و هرفردی بدون رودربایستی و جدی در خصوص فساد برخورد کنند، می‌توان گفت این اقدامات پدیده مبارکی است و اعتماد از دست رفته مردم را بازمی‌گرداند.

نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه مبارزه با فساد نمادی از عدالت محوری است، گفت: برای برپایی عدالت اگر نیاز به ورود مجلس است، مجلس ورود کند یا اگر نیاز به اقدامات دولت است، دولت قدم بردارد.

وی اضافه کرد: یکی از مقیاس‌های بارز عدالت محوری متناسب‌سازی حقوق‌ها و دقت به مالیات‌ها است، افراد و نهادهایی که مالیات نمی‌پذیرند باید شناسایی شوند و برخورد لازم صورت بگیرد.
حاجی بابایی گفت: همه ما بدون در نظر گرفتن حب و بغض و با نگاهی بدون درنظر گرفتن دعواهای جناحی، باید در جهت عدالت محوری قدم برداریم، اگر نیرویی ناکارآمد است، باید عوض شود، باید در تیم اقتصادی دولت بازبینی شود و نیروهای ناکارآمدکنارگذاشته شوند؛ چراکه در کشور برای جایگزینی نیروها افراد متخصص زیادی داریم.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شک نداریم یقین داریم که عملکرد دولت مثه بیابان لوت صافه
Iran, Islamic Republic of
انگار نمک گیر شدیها
Iran, Islamic Republic of
...
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای سانسورچی سایت جهان نیوز
نظر من چه ایرادی داشت که پخش نکردی؟
یه ذره انتقاد رو تحمل نمی کنید
شما فرقی با دوت فعلی ندارید
هیچ گونه نقدی رو قبول نمی کنید
سید
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی این اقا سال 96 تو لیست جمنای شما برای ریاست جمهوری بود الان شده وزیر احمدی نژاد ؟!!!!! مردم رو چی فرض کردید ؟ و خدا را چی؟ ان شا الله با این روش بد و دروغ روز به روز پایین تر میرید.