پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۴۶ عضو باند مدلینگ دستگیر شدند

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 627326
فرمانده انتظامی هرمزگان از متلاشی شدن و دستگیری 46 نفر از اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصویرهای مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.
۴۶ عضو باند مدلینگ دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه افزود: کارشناسان پلیس امنیت عمومی هرمزگان در پی رصد و کنترل فضای مجازی مطلع شدند افرادی به صورت گسترده و سازمان یافته اقدام به فعالیت در شبکه مدلینگ در سطح شهر بندرعباس کرده و تصویرها و کلیپ های آنان در اینستاگرام توسط خودشان منتشر شده است.

وی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و فنی مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی، 38 واحد صنفی متخلف (عکاسان، آرایشگاه های زنانه و مزون عروس) و 8 نفر از خانم های مدل شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآورشد: برابر قانون نظام صنفی با صنف های متخلف برخورد لازم صورت گرفت.

ملکی گفت: این اقدام با هدف سوء استفاده تجارت اقتصادی و از طرفی احتمال اغفال دختران و زنان برای ارتکاب به اعمال منافی عفت در پوشش حرفه مدلینگ صورت گرفته که با استناد ماده 637 و 638 قانون مجازات اسلامی باعث جریحه دار شدن عفت عمومی و اشاعه ضد فرهنگی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *