جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
دادستان پردیس:

دلالان مسکن مهر پردیس دستگیر شدند

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 627215
دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری دلالان مسکن مهر این شهرستان خبر داد.
دلالان مسکن مهر پردیس دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علیرضا آغاجری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت اخلالگرانه تعدادی از دلالان در خرید و فروش مسکن مهر پردیس موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۲۳ نفر از دلالانی که در محوطه شرکت عمران پردیس در حال فعالیت بودند، دستگیر شدند.دادستان عمومی و انقلاب پردیس با توصیه به متقاضیان خرید و فروش مسکن مهر پردیس اضافه کرد: متقاضیان تنها اقدام به خرید و فروش مسکن از طریق مشاوران املاک معتبر دارای مجوز اتحادیه کنند.

آغاجری در توضیح چگونگی دستگیری دلالان فعال در مسکن مهر پردیس گفت: تعدادی از این افراد از مناطق و استان های همجوار به پردیس آمده بودند.

وی گفت: این افراد اقدام به برهم زدن نظم بازار مسکن از طریق معرفی افراد به مشاوران املاک و دریافت وجه می کردند.دادستان عمومی و انقلاب پردیس با تاکید بر تداوم نظم در بازار مسکن گفت: نظارت های نامحسوس ما همچنان در منطقه ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دلال ها بقيه جا ها هم دستگير كنيد .عاليست
یک مستاجر
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم دلالانی که تحت عنوان مشاور املاک در آگهی های اپلیکیشنی یا روزنامه ای با آگهی های نامتعارف به قیمتها جو میدهند و مالکان را به سمت قیمت گزاری های پرت میکشانند هم بازداشت شوند...