جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خبر خوب؛ ‌۱۰ واحد معدنی راکد فعال شد

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 627197
استاندار هرمزگان گفت: بر روی فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان متمرکزشده‌ایم تا از طریق بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، اشتغال خوبی برای استان ایجاد شود.
خبر خوب؛ ‌۱۰ واحد معدنی راکد فعال شد
‌به گزارش جهان نيوز، ‌فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تأکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات کارگروه‌ها و کمیته‌های اقتصادی استان جهت اتخاذ تصمیمات مناسب، عنوان کرد: باید در شرایط فعلی تلاش کنیم تا نشاط اقتصادی در هرمزگان ایجاد و به دیگر نقاط کشور نیز منتقل شود.

وی با اشاره به بررسی وضعیت معادن استان هرمزگان، افزود: با این بررسی‌ها مشخص شد که 120 واحد معدنی غیرفعال در هرمزگان وجود دارد که با اقدامات صورت گرفته در مدت اخیر تعداد 10 واحد با ایجاد اشتغال برای 146 نفر در استان فعال شدند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: فعال‌سازی واحدهای راکد می‌تواند به‌سرعت اشتغال ایجاد کند و بسیار برای استان مفید است.

همتی با بیان اینکه طبق بررسی انجام‌شده 41 واحد به دلیل بدهی در تملک بانک‌های استان هستند، تصریح کرد: از مدیران بانک‌های هرمزگان خواسته‌ایم تا روش‌های فعال‌سازی این واحدها را ارائه دهند و به‌سرعت این کار صورت گیرد.

وی گفت: بر روی فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان متمرکزشده‌ایم تا از طریق بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، اشتغال خوبی برای استان ایجاد شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *